Ogłoszenie o zamówieniu Nr 157128 - 2009 z dnia 20.05.2009 Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 681 odc. Poświętne - Pietkowo, Wólka Pietkowska - Topczewo.

 

Białystok: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 681 ODC. POŚWIĘTNE-PIETKOWO, WÓLKA PIETKOWSKA-TOPCZEWO.
Numer ogłoszenia: 157128 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 681 na odcinku Poświętne – Pietkowo, Wólka Pietkowska – Topczewo, zakończone zostało wyborem oferty:

  • konsorcjum firm: Zakładu Budowlano – Drogowego „S-J” Szymański – Jarząbek Spółka Jawna, 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 20 oraz Przedsiębiorstwa Budowy Dróg BITUM Sp. z o. o., 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 1.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 

W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:

1. Konsorcjum firm: Zakładu Budowlano – Drogowego „S-J” Szymański – Jarząbek Spółka Jawna, 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 20 oraz Przedsiębiorstwa Budowy Dróg BITUM Sp. z o. o.,  18-300 Zambrów, ul. Sitarska 1 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100 pkt.

2. STRABAG Spółka z o. o., ul. B. Brechta 7, 03472 Warszawa – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 96,55 pkt.

25.06.2009r.

ZMIANA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww. zadanie, polegającą na dodaniu „Przedmiaru robót przebudowa sieci telefonicznej – odc. od km 14+450 do km 16+300 z włączeniem odc. od km 16+300 do km 16+634 - Etap I.”

Załącznik „Przedmiaru robót przebudowa sieci telefonicznej – odc. od km 14+450 do km 16+300 z włączeniem odc. od km 16+300 do km 16+634 - Etap I.” został zamieszczony poniżej w katalogu załaczniki.

Białystok, dn. 2009.06.05

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 681 ODC. POŚWIĘTNE-PIETKOWO, WÓLKA PIETKOWSKA-TOPCZEWO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 681 ODC. POŚWIĘTNE-PIETKOWO, WÓLKA PIETKOWSKA-TOPCZEWO. Zamówienie obejmuje:

1) Przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 681 na odcinku 450 m.,

2) Przebudowę przepustu - cześć przelotowa stalowa z blachy falistej o przekroju kroplistym 1,85/1,42 m.,

3) Przebudowę kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø315 i Ø400 długości 889 m., montaż dwóch separatorów koalescencyjnych o przepustowości 10/100 l/s i 20/200 l/s.,

4) Przebudowę energetyki,

5) Przebudowę telekomunikacji,

6) Przebudowę wodociągu i kanalizacji sanitarnej,

7) Przebudowę gazociągu,

8) Budowę oświetlenia,

9) Budowę przepustów na dwóch istniejących zjazdach w km 24+662 (strona lewa) i w km 24+784 (strona prawa) z rur PEHD Ø50 o długości 8 i 7 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:

1) doświadczenia Wykonawcy tj. zrealizowanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia:

a) min. 1 zadanie na drodze publicznej w postaci przebudowy/budowy drogi o wartości min. 700 000,00 PLN brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

b) min. 1 zdanie w postaci przebudowy/budowy kanalizacji deszczowej o dł. min. 400 m wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

c) min. 1 zadanie na drodze publicznej w postaci przebudowy/budowy przepustu o średnicy min. 1m, pod koroną drogi publicznej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

d) w zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie realizacji zadań określonych w pkt. a, b, c - każdego odrębnie, lub dopuszczalne jest dowolne łączenie poszczególnych zadań (określonych w pkt. a, b, c) pod warunkiem spełnienia wymagań w nich zawartych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

2) możliwości pozyskania masy bitumicznej z wytwórni mas bitumicznych - własnej, dzierżawionej, wynajętej lub przedłożenie umowy kupna - sprzedaży masy bitumicznej, wskazanie innego sposobu pozyskania masy (należy podać lokalizację wytwórni mas bitumicznych z której będzie pochodziła masa bitumiczna, przy czym czas transportu mieszanki na budowę od momentu załadunku nie może przekroczyć 2 godzin),

3) sprzętu związanego z układaniem mieszanek bitumicznych tj. rozściełacz o szerokości stołu min. 3,5m (min. 1 szt.), walec statyczny stalowy samojezdny o masie min.10 ton ( min. 1 szt.) - własnego, dzierżawionego, wynajętego lub innego sposobu dostępu,

4) zaplecza laboratoryjnego niezależnego (będącego odrębnym od Wykonawcy podmiotem), zdolnego do wykonania badań i pomiarów wymaganych SST- dzierżawionego, wynajętego lub innego sposobu dostępu,

5) kierownika budowy: posiadającego uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami drogowymi na drogach publicznych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, (wykazanie pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót - zrealizowane min. jedno zadanie na przebudowę budowę drogi publicznej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaceniem składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej,

6) kierownika robót wodno-kanalizacyjnych: posiadającego uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami w zakresie wodno - kanalizacyjnym, realizacji robót wodno - kanalizacyjnych na sieciach zewnętrznych (wykazanie pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót - zrealizowane min. jedno zadanie na przebudowę/budowę kanalizacji deszczowej o dł. min. 400 m), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaceniem składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej,

7) geodety: posiadającego uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177);

2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis);

3. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.1) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.2),III.2)2.3), III.2)2.4);

4a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował;

5. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.5), III.2)2.6), III.2)2.7) w tym w III.2).2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie zostało wykonane należycie;

5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;

6. dokumenty stwierdzające posiadanie właściwych uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 (dotyczy: kierownika budowy, kierownika robót wodno-kanalizacyjnych, geodety);

7. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia, o której mowa w pkt.5 (dot. kierownika budowy, kierownika robót wodno-kanalizacyjnych);

8. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)3.;

9. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:

- Formularzem oferty (zgodnie z załączonym drukiem),

- Zbiorczym kosztorysem ofertowym,

- Kosztorysami ofertowymi 1-9 (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),

- Wskaźnikami czynników cenotwórczych.

Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2009-05-20

Data modyfikacji: 2009-06-25

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-05-20