Ogłoszenie o zamówieniu Nr 364298 - 2009 z dnia 19.10.2009 Dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w 2010 roku.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Elitarne Biuro Ochrony Biznesu GROM, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 46– przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 73,07 pkt.;2. EKOTRADE Sp. z o. o., ul. Prosta 2/14, 00-850 Warszawa – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 73,36 pkt.;3. Agencja Ochrony Osób i Mienia GROM Sp. z o. o., 10-273 Olsztyn, ul. Jagiellońska 46 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 54,80 pkt.;4. FORMACJA S. C. Wojciech Nosek, Ireneusz Krzyżanowski, ul. Czesława Klimasa 2, 41-800 Zabrze – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 75,07 pkt.;5. PURZECZKO – GRUPA SECURITAS Sp. z o. o., 18-100 Łomża, ul. Nowa 3A – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 74,15 pkt.;6. „AGEMA – SERWIS” Agencja Ochrony Osób i Mienia Sp. z o. o., 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 110 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 73,16 pkt.;7. Podlaska Spółdzielnia Pracy JUBILAT, 15-875 Białystok, ul. Krakowska 5 – oferta została odrzucona;8. Konsorcjum firm: NORDSERWIS.PL Sp. z o.o., ul. Adama Mickiewicza 95 E, 15-257 Białystokoraz Nord – Serwis, Marek Kamiński, Janusz Jasiulewicz Sp. Jawna, ul. Adama Mickiewicza 95 E, 15-257 Białystok - przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 80,83 pkt.;9. SADO P. Sadowski i M. Sadowski S. C., 15-232 Białystok, ul. Mickiewicza 92 lok. 9 – oferta została odrzucona.10. DEFENSE Agencja Ochrony Osób i Mienia Andrzej Wojno, 15-222 Białystok, ul. Mickiewicza 14 lok. 27 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.;11. SECURITY-SERVIS, Agencja Ochrony Osób i Mienia, Zbigniew Sosnowski, 15-419 Białystok, ul. Św. Mikołaja 1 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 84,31 pkt.;12. WOHL Sp. z o. o., 04-653 Warszawa, ul. Wierchów 20 – oferta została odrzucona;13. STEKOP S. A., 02-127 Warszawa, ul. Mołdawska 9 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 66,83 pkt.;14. Biuro Ochrony POSEJDON, 15-399 Białystok, ul. Handlowa 7 p. 114 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 96,31 pkt.;15. Białostocki Klub Sportowy HETMAN, 15-085 Białystok, ul. J. K. Branickiego 3 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 73,46 pkt.;16. PANTERA R. T. Kopczewscy SP. J., 15-732 Białystok, ul. Choroszczańska 24 – oferta została odrzucona.
19.11.2009
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE - ZMIANA SIWZ
Numer ogłoszenia: 364298 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w 2010 roku.
Zamówienie obejmuje:
usługę dozoru fizycznego budynku biurowego, mienia mieszczącego się w budynku jak również mienia ruchomego (środki transportu) znajdującego się na posesji przy ul. Elewatorskiej 6 w Białymstoku w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Godziny pracy dozoru w dni robocze od godz. 1500 do godz. 700 dnia następnego, w dni świąteczne i wolne od pracy całodobowo. Przewidywana ilość godzin dozoru w 2010 roku wynosi 6 736 godz.
Obowiązki dozoru:
- ochrona przed włamaniem do obiektu,
- ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia i dokumentów w budynku biurowym, sprzętu i pojazdów garażowanych na posesji PZDW, ogrodzenia i nasadzeń stanowiących własność Zamawiającego,
- zapobieganie wejściu na teren PZDW osób niepowołanych lub nieupoważnionych,
- prowadzenie ewidencji dyżurów z informacją o garażowanych pojazdach PZDW lub pozostawionych pojazdach prywatnych przez pracowników,
- odnotowywanie w ewidencji dyżurów nazwisk osób upoważnionych do przebywania po godzinach pracy na terenie obiektu,
- odnotowywanie zaistniałych zdarzeń w trakcie trwania dyżuru,
- patrolowanie terenu i prowadzenie monitoringu wizyjnego obiektu,
- zwracanie uwagi na podejrzane przedmioty, paczki na strzeżonym terenie,
- zamykanie i otwieranie wejść do obiektu o określonej godzinie,
- sprawdzanie zabezpieczeń drzwi i stanu ogrodzenia,
- skuteczne reagowanie w przypadkach zagrożenia ze wsparciem grupy interwencyjnej (czas dojazdu do 15 min.),
- powiadamianie o zdarzeniach upoważnionych pracowników PZDW,
- zamiatanie i odśnieżanie pieszych ciągów komunikacyjnych, łącznie z przyległym do posesji PZDW,
- włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego obiektu,
- pielęgnowanie zieleni na posesji przy użyciu sprzętu Zamawiającego,
- wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego, a mających związek z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku w chronionym obiekcie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
1) wskazanie osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia posiadającą aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz legitymującą się co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku organizowania i kierowania zespołami pracowników bezpośredniej ochrony,
2) wskazanie osób bezpośrednio świadczących usługę,
3) dysponowanie grupą interwencyjną na terenie m. Białegostoku,
4) wykazanie doświadczenia Wykonawcy, tj. zrealizowanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na usługi dozorowania dot. obiektów użyteczności publicznej z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów itp.) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: posiadanie polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na min. 1 milion PLN w zakresie prowadzonej działalności.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),
3. koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)1,
4. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.1), III.2)2.2),
5. dokumenty stwierdzające posiadanie właściwych uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 (dotyczy osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia);
6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
7. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje grupą interwencyjną na terenie m. Białegostoku,
8. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.4),
9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)3,
10. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z formularzem oferty (zgodnie z załączonym drukiem). Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..
Metryka strony