Ogłoszenie o zamówieniu Nr 171340 - 2009 z dnia 28.05.2009 Modernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku wraz z remontem dachu.

 

Białystok: Modernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku wraz z remontem dachu.
Numer ogłoszenia: 171340 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach z siedzibą przy ul. Przytorowej 9B
informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: modernizację budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegającą na wykonaniu termomodernizacji budynku wraz z remontem dachu, zakończone zostało wyborem oferty firmy P.H.U. MASPOL SUWAŁKI Andrzej Masalski ul. Rzemieślnicza 12 16-400 Suwałki.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
 
1. Firma Budowlano – Handlowa „GIPS BUD”, Lech Hołownia, ul. Pułaskiego 81A/45, 16-400 Suwałki – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 94,83 pkt.;
2. „REM-BUD” I. Butkiewicz i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Sejneńska 57, 16-400 Suwałki – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 98,31 pkt.;
3. Zakład Remontowo – Budowlany Instalacje Elektryczne, Sanitarne i CO, Zefir Marian Nowikowski, ul. 1 Maja 42, 16-420 Raczki – oferta została odrzucona.;
4. Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy s. c. Wiesława i Tomasz Stankiewicz, ul. Jasna 3, 16-400 Suwałki – oferta została odrzucona.;
5. Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „SOFIX”, Stanisław Sofiński, ul. Chopina 20, 16-400 Suwałki – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 93,06 pkt.
6. „MEG-BUD”, Wojciech Stanisław Krawcewicz, ul. Brzostowskiego 10A lok. 8, 16-300 Augustów – oferta została odrzucona.;
7. P.H.U. MASPOL SUWAŁKI, Andrzej Masalski, ul. Rzemieślnicza 12, 16-400 Suwałki – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.
 

Białystok, dnia 09.07.2009r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku wraz z remontem dachu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Modernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku wraz z remontem dachu.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót głównych:

- wykonanie termomodernizacji budynku wraz z remontem dachu.

- rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15cm - 6,92m3;

- wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów o głębokości do 1,5m w gr. kat. I-II - 12,5m3;

- zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gr. kat. III - 9,2m3;

- wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1km - 15,08m3;

- wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na każdy następny 1km ponad 1km (krotność = 5) - 15,08m3;

- remonty cząstkowe nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 15cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 10m2;

- ściany żelbetowe grubości 8cm z ręcznym układaniem betonu o wysokości do 3,0m - 38,64m2;

- ściany żelbetowe z ręcznym układaniem betonu dodatek za każdy 1cm różnicy grubości - 38,64m2;

- przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej w elementach budynków i budowli - 0,386t;

- tynki zwykłe kategorii III ścian i słupów wykonywane ręcznie - 25,3m2;

- przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą - oczyszczenie mechaniczne i zmycie - 451,64m2;

- ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - przyklejenie płyt styropianowych do ścian styropian extrudowany gr. 10cm - 82m2;

- izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wyk. na zimno z lepiku asfalt. - pierwsza warstwa - 82m2;

- izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wyk. na zimno z lepiku asfalt. - druga i następna warstwa - 82m2 - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach styropian ekstrudowany gr. 10cm - 82m2;

- ocieplenie ścian z gazobetonu metodą lekką-mokrą przez przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych - 84,265szt.;

- wyprawa elewacyjna CERESIT CT 68 z gotowej suchej mieszanki żywiczno-mineralnej wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - nałożenie na podłoże pierwszej warstwy farby gruntującej CT 16 - 16,853m2;

- wyprawa elewacyjna CERESIT CT 68 z gotowej suchej mieszanki żywiczno-mineralnej wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych - tynk mozaikowy - 16,853m2;

- ocieplenie ościeży z gazobetonu o szerokości do 30cm płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża oraz ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki - 29,64m2;

- ocieplenie ścian budynków z gazobetonu płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki - 368,634m2;

- ocieplenie ościeży z gazobetonu o szerokości do 30cm ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki - 33,125m2;

- obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25cm - parapety - 15,55m2;

- ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym przy ociepleniu ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą - 266,25m;

- rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 20m - 443,96m2;

- rozbiórka rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 30,8m;

- rozbiórka rynny z blachy nie nadającej się do użytku - 37,6m;

- rozbiórka pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku - 41,18m2;

- obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25cm - 46,28m2;

- rynny dachowe z blachy ocynkowanej półokrągłe o średnicy 15cm - blacha powlekana - 37,6m;

- rury spustowe z blachy ocynkowanej okrągłe o średnicy 12cm - blacha powlekana - 30,8m;

- rozbiórka pokrycia pierwszej warstwy papy z dachów betonowych - 234m2;

- rozbiórka pokrycia każdej następnej poza pierwsza warstwy papy z dachów betonowych (krotność = 3) - 234m2;

- izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - pierwsza warstwa - zagruntowanie - 234m2;

- izolacje poziome na wierzchu konstrukcji z płyt styropianowych na lepiku płyty styropianowe z papą gr. 20cm. - 234m2;

- ocieplenie ścian z gazobetonu metodą lekką-mokrą przez przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych - 1 053szt.;

- pokrycie dachów jedną warstwa papy termozgrzewalnej z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową - 234m2;

- każda następna warstwa papy termozgrzewalnej - 234m2;

- wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1km - 7,02m3;

- wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na każdy następny 1km ponad 1km (krotność = 5) - 7,02m3;

- opłata za utylizację - 7,02m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.42.11.32-8, 45.26.12.14-7, 45.26.14.10-1, 45.32.10.00-3, 45.11.12.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),

2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),

3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia), tj. : - kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;

3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),

5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca,

5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował,

6. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na wykonanie termomodernizacji budynku i min. 1 zamówienie na wykonanie remontu dachu o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto lub min. 1 zamówienie na wykonanie termomodernizacji budynku łącznie z wymianą dachu o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

7. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

8. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:

- Formularzem oferty,

- Kosztorysem ofertowym (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),

- Wskaźnikami czynników cenotwórczych.

Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku, złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Rejonu Dróg Wojewodzkich w Suwałkach ul. Przytorowa 9B -pokój Nr 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Rejonu Dróg Wojewodzkich w Suwałkach ul. Przytorowa 9B - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamowień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2009-05-28

Data modyfikacji: 2009-07-09

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-05-28