Ogłoszenie o zamówieniu Nr 174148 z dnia 01.06.2009 Remont chodnika w m. Uhowo - dr. woj. Nr 682 Łapy - Turośń D. - Markowszczyzna

 

Białystok: Remont chodnika w m. Uhowo w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna na odcinku od km 3+890 do km 4+221 strona prawa oraz od km 4+284 do km 4+443 strona prawa.
Numer ogłoszenia: 174148 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Syczewskiego 8 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont chodnika w m. Uhowo w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna – Markowszczyzna na odcinku od km 3+890 do km 4+221 strona prawa oraz od km 4+284 do km 4+443 strona prawa, zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Robót Drogowych Wiesław Grabek 15-103 Białystok, ul. I Armii Wojska Polskiego 8.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu brali udział następujący wykonawcy :
1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Wiesław Grabek
    15-103 Białystok, ul. I Armii Wojska Polskiego 8 
    (przy jedynym kryterium oceny/najniższa cena ) – oferta uzyskała 100,00 pkt.;
2. Firma Drogowa „BBGM” Gryko Kamila
    15-131 Białystok, ul. Pietrasze 43B
    (przy jedynym kryterium oceny/najniższa cena ) – oferta uzyskała 99,17 pkt.;
3. „AS – BUD” Przedsiębiorstwo Drogowe Andrzej Sarosiek
   15-336 Białystok, ul. Kredytowa 22 
   (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena ) – oferta uzyskała 94,49 pkt.;
4. Przedsiębiorstwo Handlowo –Usługowe Antoni Kruczkowski
    16-070 Choroszcz, m. Sienkiewicze 17
    (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena ) – oferta uzyskała 85,82 pkt.
 

Białystok, dn. 2009.07.07

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w m. Uhowo w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna na odcinku od km 3+890 do km 4+221 strona prawa oraz od km 4+284 do km 4+443 strona prawa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje:
- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym - 0,49 km
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z miesz. min.-bitum. grubość nawierzchni 4 cm - 146 m2
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu, grubość nawierzchni 15 cm - 17 m2
- Ręczne rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm, ułożonych na podsypce piaskowej z wywiezieniem materiałów z rozbiórki - 143 m2
- Mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm wraz z ławą z wywiezieniem materiałów z rozbiórki - 490 mb
- Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych, nadbudowa wykonana betonem - 2 szt. - Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 1 szt.
- Koryto wykonane na całej szerokości jezdni i chodników mechanicznie w gruncie kat. II-IV, głębokość koryta, głębokość koryta 30 cm - 212 m2
- Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV - 212 m2
- Wykonanie i zagęszczenie w-wy z piasku w korycie mech., grubość warstwy 10 cm wjazdy - 212 m2
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy 15 cm wjazdy - 212 m2
- Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką grysowo-żwirową, śr. gr. 5 cm. - 3,5 t
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem wjazdy - 212 m2
- Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu B-15 zatoka autobusowa - 490 mb.
- Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - chodnik - 53 mb.
- Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - wjazdy - 104 mb.
- Wykonanie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 790 m2
- Projekt czasowej organizacji ruchu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu..
 
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
3. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj. kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
4a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
5. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
6. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca, 6a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,
7. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.1 zamówienie, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
8. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
 
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszej SIWZ złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:
- Formularzem ofertowym (zgodnie z załączonym drukiem),
- Kosztorysem ofertowym (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
- Wskaźnikami czynników cenotwórczych.
Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy.
 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
 
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym-ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 1 i 2 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Ks. A. Syczewskiego 8, w pokoju nr 310.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Ks. A. Syczewskiego 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Data wytworzenia: 2009-06-01

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2009-06-01

Data modyfikacji: 2009-07-07

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-06-01