Ogłoszenie o zamówieniu nr 154193z dnia 14.09.2009. Remont chodnika w ul. Batorego w m. Lipsk w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 673 Lipsk - Dąbrowa Białostocka - Sokółka od km 2+076 do 2+292 strona prawa i w km 2+146 do 2+673 strona lewa.

Białystok: Remont chodnika w ul. Batorego w m. Lipsk w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 673 Lipsk - Dąbrowa Białostocka - Sokółka od km 2+076 do 2+292 strona prawa i w km 2+146 do 2+673 strona lewa.


 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce z siedzibą przy ul. Wodnej 7 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 06.10.2009r. na remont chodnika w ul. Batorego w miejscowości Lipsk w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 673 Lipsk Dąbrowa Białostocka-Sokółka na odcinku w km 2+076-2+292 strona prawa i w km 2+146 do 2+673 strona lewa zakończone zostało wyborem oferty firmy:
 

UAB „Niwelsta” ul. Pramones 9, LT-62175 Alytus LITWA.

 
 
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo, spełniającą warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
 

W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:

 
  1. UAB „Niwelsta” ul. Pramones 9, LT-62175 Alytus, LITWA – przy jedynym kryterium ceny (najniższa cena) - oferta uzyskała 100,00 pkt.
  2. BRUKPOL Usługi Budowlano-Drogowe Szymczyk Krzysztof. Szuszalewo 34, 16-200 Dąbrowa Białostocka – oferta uzyskała 81,40 pkt.
  3. „AS-BUD” Przedsiębiorstwo Drogowe Andrzej Sarosiek 15-336 Białystok, ul. Kredytowa 22 - oferta uzyskała 87,57 pkt.
 
 
dnia 15.10.2009r.

 

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ul. Batorego w m. Lipsk w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 673 Lipsk - Dąbrowa Białostocka - Sokółka od km 2+076 do 2+292 strona prawa i w km 2+146 do 2+673 strona lewa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje:
1. Roboty pomiarowe - 0,60 km
2. Roboty rozbiórkowe
- rozebranie nawierzchni z mas min-bit. gr 4 cm - 67,20 m2
- rozebranie chodników z płyt 35x35x5 cm - 1034,60 m2
- rozebranie płyt drogowych betonowych gr.12 cm - 44,50 m2
- rozebranie krawężników - 677,00 m
- rozebranie obrzeży - 634,50 m
- rozebranie nawierzchni z klinkieru - 7,00 m2.
3. Elementy ulic - ułożenie- krawężnik betonowy 20x30cm - 677,00 m
- obrzeza betonowe 20x6cm - 511,00 m
- obrzeża betonowe 30x8cm - 59,00 m
- chodniki z płyt 35x35x5cm - 1185,90 m2
- chodniki z kostki betonowej gr 8 cm wjazdy - 114,60 m2
4. Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1 Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
3a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
4) zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót),
5) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
5a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował,
6) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.1 zamówienie, o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 PLN (brutto), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
7) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
8) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Wykonawca, w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu, złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:
1) formularzem oferty,
2) kosztorysem ofertowym (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
3) wskaźnikami czynników cenotwórczych.
Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on -nie dotyczy-.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.
W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sokółce ul. Wodna 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sokółce ul. Wodna 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber. Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Data wytworzenia: 2009-09-14

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2009-09-14

Data modyfikacji: 2009-10-15

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-09-14