Ogłoszenie o zamówieniu Nr 389092 - 2009 z dnia 09.11.2009 Dostawa paliw płynnych dla PZDW w Białymstoku w 2010 roku. Pakiet 1: - PB 95 ok. 46 500 l; ON ok. 88 000 l - akcesoria samochod. Pakiet 2 - olej opałowy ok. 15 000 l.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2010 roku Pakiet 1: benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 46 500 l, olej napędowy ok. 88 000 l, akcesoria samochodowe, Pakiet 2 – olej opałowy ok. 15 000 l.
zakończone zostało na:
PAKIET 1: zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3, zadanie 10, zadanie 13
wyborem oferty Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock;
zadanie 4, zadanie 5
wyborem oferty Przedsiębiorstwa Handlowo – Usługowego „KURPIEWSKI” Jan Kurpiewski, ul. Strusia 9, 18-400 Łomża;
zadanie 8, zadanie 9
wyborem oferty firmy „PRONAR” Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 101 A, 17-210 Narew;
zadanie 12, zadanie 14
wyborem oferty Przedsiębiorstwa Transportowo – Sprzętowego Budownictwa „TRANSBUD EŁK” Sp. z o. o., ul. Łukaszewicza 1, 19-300 Ełk;
PAKIET 2: zadanie 1, zadanie 2
wyborem oferty firmy „PLUS” Spółka Jawna Jan Jurkiewicz, Sławomir Gorustowicz, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki.
Wybrano oferty najkorzystniejsze, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
PAKIET 1
zadanie 1
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt);
zadanie 2
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt);
zadanie 3
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt);
zadanie 4
1. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 96,99 pkt),
2. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „KURPIEWSKI” Jan Kurpiewski, ul. Strusia 9, 18-400 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt);
zadanie 5
1. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 96,86 pkt),
2. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „KURPIEWSKI” Jan Kurpiewski, ul. Strusia 9, 18-400 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt);
zadanie 8
1. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 96,76 pkt),
2. „PRONAR” Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 101 A, 17-210 Narew, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt;
zadanie 9
1. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 96,93 pkt),
2. „PRONAR” Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 101 A, 17-210 Narew, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt;
zadanie 10
 - Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt);
zadanie 12
1. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 98,30 pkt),
2. Przedsiębiorstwo Transportowo – Sprzętowe Budownictwa „TRANSBUD EŁK” Sp. z o. o., ul. Łukaszewicza 1, 19-300 Ełk; (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt);
zadanie 13
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt);
zadanie 14
1. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A,. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 99,87 pkt),
2. Przedsiębiorstwo Transportowo – Sprzętowe Budownictwa „TRANSBUD EŁK” Sp. z o. o., ul. Łukaszewicza 1, 19-300 Ełk; (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt).
Pakiet 2
zadanie 1
- „PLUS” Spółka Jawna Jan Jurkiewicz, Sławomir Gorustowicz, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt);
zadanie 2
- „PLUS” Spółka Jawna Jan Jurkiewicz, Sławomir Gorustowicz, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt).
 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2010 roku Pakiet 1: benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 46 500 l, olej napędowy ok. 88 000 l, akcesoria samochodowe, Pakiet 2 – olej opałowy ok. 15 000 l.zostało unieważnione na Pakiet 1: zadanie 6, zadanie 7, zadanie 11na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
 

Białystok, dnia 2009.12.09

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE - ZMIANA SIWZ

W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy dotyczącym niniejszego postępowania o następującej treści:
„1. Czy istnieje możliwość doprecyzowania punktu 2.1.11 SIWZ – Instrukcja dla Wykonawców oraz projekt umowy § 8, poprzez wprowadzenie w zamian za obecny zapis zapisu dotyczącego postępowania reklamacyjnego:
„ Reklamacja powinna być złożona na piśmie i powinna zawierać uzasadnienie reklamacji oraz żądanie Zamawiającego. Od momentu przyjęcia reklamacji Wykonawca ma 14 dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji i podjęcie decyzji o odrzuceniu lub uznaniu reklamacji. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca pokrywa wartość poniesionej szkody do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami (np. za naprawę). Odszkodowanie z tytułu reklamacji nie obejmuje utraconych korzyści.
Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej ?
2. W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, informujemy że Wykonawca daje możliwość tankowania paliwa na wszystkich swoich stacjach, umożliwiających dokonywania transakcji przy użyciu kart paliwowych. Czy Zamawiający może zaakceptować taką sytuację, że w przypadku ewentualnej modernizacji danej stacji zamawiający będzie dokonywać transakcji na innej stacji paliw wykonawcy położonej najbliżej siedziby Zamawiającego (w okresie realizacji umowy może zaistnieć ewentualność jej modernizacji). Wykonawca zobligowany jest do stałego podnoszenia zarówno standardu jak i bezpieczeństwa stacji, dostosowując je do wymagań Unii Europejskiej) ?
Informujemy, że w przypadku kart paliwowych umożliwiamy dokonywanie transakcji w sieci stacji paliw Wykonawcy w kraju opatrzonych logo kart paliwowych, bez ograniczania lokalnego Zamawiającego (np. do obrębu wyłącznie gminy, czy miasta).
3. Czy Zamawiający dopuszcza modyfikację zapisów załączonego do SIWZ projektu umowy w zakresie:
a) § 4 ust. 1 – modyfikacja – w przypadku kart paliwowych termin płatności liczony jest w dniach kalendarzowych, a nie w dniach roboczych, czy Zamawiający może dokonać usunięcia słowa „roboczych” ?
b) § 4 ust. 2 – doprecyzowanie – w przypadku kart paliwowych za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego, czy Zamawiający może dodać zapis ?
c) § 4 ust. 3 proponujemy słowo „płatnikiem” zamienić na zwrot „czynnym podatnikiem – czy wyrażacie Państwo zgodę ?
d) § 4 – proponujemy także dodać zapis o podobnym brzmieniu z tym, że na rzecz Wykonawcy, jak zapis § 4 ust. 3
e) Wykonawca proponuje dokonać w § 4 wzoru umowy następujący zapis: „ Za datę dokonania zapłaty uznaje się datę wpływu należności na rachunek bankowy Wykonawcy” (podstawa prawna art. 454 § 1 k.c.) – czy Zamawiający wyraża zgodę ?
f) § 6 ust. 3 – Wykonawca prosi o usunięcie zapisu postępowanie dotyczące dochodzenia kar umownych stanowi odrębne postępowanie.
4. Czy w przypadku akceptacji kart paliwowych – forma bezgotówkowego tankowania – dopuszczacie Państwo wprowadzenie w umowie zapisu mówiącego o regulaminie używania kart       paliwowych danego Wykonawcy, (regulamin, załączony byłby wówczas do oferty).
5. W związku z powyższymi pytaniami proszę o przesunięcie terminu składania ofert (art. 38 ust. 6)”.
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:
 
Ad. 1 Zamawiający przychyla się do prośby o doprecyzowanie punktu 2.1.11 Instrukcji dla Wykonawców SIWZ i § 8 projektu umowy, które to zapisy otrzymują następujące brzmienie:
„2.1.11 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jakości dostarczanego paliwa pod względem jego zgodności z wymaganiami zamówienia.
Reklamację dostarczonego paliwa Zamawiający składa na piśmie. Zawiera ona uzasadnienie oraz żądanie Zamawiającego. Od momentu przyjęcia reklamacji Wykonawca ma 14 dniowy     termin na rozpatrzenie reklamacji i podjęcie decyzji o odrzuceniu lub uznaniu reklamacji. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca pokrywa wartość poniesionej szkody do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami (np. za naprawę). Odszkodowanie z tytułu reklamacji nie obejmuje utraconych korzyści. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej.
 
Natomiast § 8 projektu umowy otrzymuje następujące brzmienie:
§ 8

„1. Wykonawca odpowiada za jakość przedmiotu umowy.

2. Wykonawca oświadcza, że oferowane do sprzedaży paliwo płynne spełnia wymagania aktualnie obowiązujących polskich norm jakościowych.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania kontroli jakości paliwa, a także do żądania przedstawienia przez Wykonawcę atestu wydanego przez producenta.

4. Reklamację dostarczonego paliwa Zamawiający składa na piśmie. Zawiera ona uzasadnienie oraz żądanie Zamawiającego. Od momentu przyjęcia reklamacji Wykonawca ma 14 dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji i podjęcie decyzji o odrzuceniu lub uznaniu reklamacji. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca pokrywa wartość poniesionej szkody do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami (np. za naprawę). Odszkodowanie z tytułu reklamacji nie obejmuje utraconych korzyści. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej.”

Ad. 2 Zamawiający akceptuje sytuację ewentualnej modernizacji stacji Wykonawcy i dodaje w § 5 projektu umowy ust. 3a, który otrzymuje brzmienie:
 § 5
 „3a W przypadku czasowego zamknięcia stacji, Wykonawca wskaże Zamawiającemu inną stację paliw, będącą w dyspozycji Wykonawcy, położoną najbliżej miejsca realizacji zamówienia.”
 
Ad. 3 Zamawiający wprowadza następujące zmiany w projekcie umowy:
a) § 4 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„ 1. Płatność za przedmiot umowy dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie do 21 dni od daty wystawienia faktury, na wskazany w niej numer rachunku bankowego”.
b) § 4 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„ 2. Faktura będzie wystawiona za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będzie należność z tytułu sprzedaży produktów w tym okresie. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-tego dnia miesiąca i od 16-go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. W przypadku kart ………. za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego.”
c) § 4 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„ 3. Zamawiający jest czynnym podatnikiem podatku VAT o numerze identyfikacyjnym 542-25-66-904 i upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
d) Zamawiający dodaje w § 4 projektu umowy ust. 3 a o treści: 
§ 4
„ 3a. Wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku VAT o numerze identyfikacyjnym ……...”
e) Zamawiający dodaje w § 4 projektu umowy ust. 1 a o treści:
§ 4
„ 1 a. Za datę dokonania zapłaty uznaje się datę wpływu należności na rachunek bankowy Wykonawcy.”
f) W § 6 projektu umowy Zamawiający skreśla ust. 3.
 
Ad. 4 W Instrukcji dla Wykonawców SIWZ w pkt. 2.1.3 Zamawiający wprowadza następujący zapis:
„2.1.3 „Zamawiający wymaga, aby na etapie podpisywania umowy Wykonawca przedłożył regulamin używania ww. kart .”
         oraz wprowadza zmiany w § 14 projektu umowy.
         § 14 projektu umowy otrzymuje brzmienie:
 „§ 14
Integralną część niniejszej umowy stanowi:
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
- formularz ofertowy Wykonawcy,
- regulamin używania kart ………… (dot. Pakietu 1 zad. 1).”
 
Ad. 5 W związku z wprowadzonymi zmianami do SIWZ Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień: 26.11.2009 roku.
 
„Projekt umowy na Pakiet 1” oraz „Instrukcja dla Wykonawców” po zmianach są dostępne poniżej w katalogu załączniki.
 

Białystok. dn. 2009.11.16

Numer ogłoszenia: 209567 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 389092 - 2009 data 09.11.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax. 085 67 67 153.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4).
W ogłoszeniu jest: 18.11.2009 godzina 09:30, miejsce: siedzba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6,15-62o (sekretariat).

W ogłoszeniu powinno być: 26.11.2009 godzina 09:30, miejsce: siedzba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6,15-62o

 ..................................................................................................................................................................................................................................................................................
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2010 roku. Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 46 500 l, - olej napędowy ok. 88 000 l, - akcesoria samochodowe. Pakiet 2 - olej opałowy ok. 15 000 l.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2010 roku.

Pakiet 1

Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych (benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego ON) oraz akcesoriów samochodowych do samochodów stanowiących własność Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2010. Realizacja zamówienia polega na tankowaniu paliwa w stacjach Wykonawcy i zakupie akcesoriów samochodowych tj.: oleje (silnikowe i przekładniowe) płyny do spryskiwaczy, filtry (olejowe i powietrza), żarówki, bezpieczniki, płyn hamulcowy itp.

zad. 1: Białystok - Zarząd RDW Białystok 20 500 l (PB 95), 8 000 l (ON);

zad. 2: Łapy 500 l (PB 95), 4 000 l (ON);

zad. 3: Wysokie Mazowieckie 500 l (PB 95), 4 000 l (ON);

zad. 4: Łomża 5 000 l (PB 95), 16 000 l (ON);

zad. 5: Kolno 500 l (PB 95), 4 000 l (ON);

zad. 6: Siemiatycze 4 500 l (PB 95), 12 000 l (ON);

zad. 7: Ciechanowiec 500 l (PB 95), 4 000 l (ON);

zad. 8: Hajnówka 500 l (PB 95), 4 000 l (ON);

zad. 9: Sokółka 4 500 l (PB 95), 8 000 l (ON);

zad. 10 Dąbrowa Białostocka 2 000 l (PB 95), 4 000 l (ON);

zad. 11 Suchowola 2 000 l (PB 95), 4 000 l (ON);

zad. 12 Suwałki 4 500 l (PB 95), 8 000 l (ON);

zad. 13 Augustów 500 l (PB 95), 4 000 l (ON);

zad. 14 Sejny 500 l (PB 95), 4 000 l (ON).

Pakiet 2

Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego do miejscowości Białystok i Siemiatycze.

zad. 1 Białystok 12 000 l;

zad. 2 Siemiatycze 3 000 l..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.51.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej,

2) posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

W zakresie spełnienia warunku dot. Pakietu 1 zadanie 1 wymagane jest:

1) dysponowanie min. 2 stacjami tankowania paliw w granicach administracyjnych miasta Białegostoku,

2) dysponowanie minimum 200 stacjami tankowania paliw na terenie całego kraju,

3) zapewnienie bezgotówkowego zakupu paliw i akcesoriów samochodowych w systemie kart flotowych lub równoważnym w Białymstoku i na terenie całego kraju.

W zakresie spełnienia warunku dot. Pakietu 1 zad. 2 - 14 wymagane jest dysponowanie stacjami paliw w wybranych miastach,

4) wskazanie doświadczenia Wykonawcy, tj. zrealizowanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) -(dot. Pakietu 1 i 2),

2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis) - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)1.1),

3. aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)1.2),

4. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje min. 2 stacjami w granicach administracyjnych miasta Białegostoku oraz minimum 200 stacjami tankowania paliw na terenie całego kraju oraz zapewni bezgotówkowy zakup paliw i akcesoriów samochodowych w systemie kart flotowych lub równoważnym w stacjach na terenie miasta Białegostoku i całego kraju -(dot. Pakietu 1, zadanie Nr 1),

5. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje stacjami tankowania paliw w wybranych miejscowościach wskazanych w ofercie -(dot. Pakietu 1, zadania od Nr 2 do Nr 14),

6. wykaz stacji tankowania paliw (dot. Pakietu 1, zadanie Nr 1),

7. wykaz stacji tankowania paliw (dot. Pakietu 1, zadania od Nr 2 do Nr 14),

8. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)2.4) - dot. Pakietu 1 i 2,

9. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z:

- formularzem ofertowym (odpowiednio do Pakietu i zadania),

- ofertą (odpowiednio do Pakietu i zadania).

Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2009-11-09

Data modyfikacji: 2009-12-09

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-11-09