Ogłoszenie o zamówieniu Nr 174581-2012 z dnia 13.08.2012 r. Rozbudowa i budowa drogi wojewódzkiej Nr 681 Płonka Kościelna - Łapy w zakresie budowy ciągu pieszo - rowerowego wraz z przebudową towarzyszącej infrastruktury technicznej.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Białystok: Rozbudowa i budowa drogi wojewódzkiej Nr 681 Płonka Kościelna - Łapy w zakresie budowy ciągu pieszo - rowerowego wraz z przebudową towarzyszącej infrastruktury technicznej.
Numer ogłoszenia: 174581 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 681 Płonka Kościelna - Łapy w zakresie budowy ciągu pieszo - rowerowego wraz z przebudową towarzyszącej infrastruktury technicznej, zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Robót Drogowo – Mostowych „TRAKT” Sp. z o.o., ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

1.  Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o. ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową  1 840 415,33 zł.);

2.  UNIBEP S.A., ul. 3 Maja 19, 17-100 Bielsk Podlaski, MAKBUD Oddział UNIBEP S.A. w Łomży, ul. Poligonowa 12, 18-402 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 1 525 074,08 zł.);

3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych „TRAKT” Sp. z o.o., ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 1 509 968,43 zł.);

Białystok, 12.09.2012 r.


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 681 Płonka Kościelna - Łapy w zakresie budowy ciągu pieszo - rowerowego wraz z przebudową towarzyszącej infrastruktury technicznej.
o następującej treści:
„1. Prosimy o potwierdzenie, że należy wykonać trzy przepusty Æ80 i jeden Æ150 z rur stalowych typu HELCOR. W przedmiarze jest opis „Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych jednootworowych”
2. Z projektu wynika, iż należy wykonać 17 mb przepustów stalowych Æ80 typu HELCOR.
Nr 1. Fi 80cm dł. 6,0m km 5+032
Nr 2. Fi 80cm dł. 5,0m km 5+535,5
Nr 3. Fi 80cm dł. 6,0m km 6+915 natomiast w przedmiarze poz. 30 jest ilość 13mb.
Prosimy o wyjaśnienie i ewentualną zmianę ilości w przedmiarze.
3. Prosimy załączenie szczegółowych rysunków dotyczących połączenia przepustów betonowych ze stalowymi
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:
 
Ad. 1 Zamawiający potwierdza, że należy wykonać 3 przepusty z rur stalowych fi 80cm i 1 przepust z rur stalowych fi 150cm.
Ad. 2 Do wyceny należy przyjąć 17m przepustów fi 80cm. W przedmiarze winno być  17 m.
Ad. 3 Rury projektowanych przepustów  stalowych nie są bezpośrednio połączone z rurami betonowymi istniejących  przepustów, na połączeniu występuje fragment rowu umocniony płotkiem z kiszki faszynowej zgodnie z opisem w SST D.03.D-03.01.02.
 
Białystok, dn. 2012.08.22

 


 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 681 Płonka Kościelna - Łapy w zakresie budowy ciągu pieszo - rowerowego wraz z przebudową towarzyszącej infrastruktury technicznej.
o następującej treści:
„1. Dotyczy poz. nr 4 – poz. nr 7 – przedmiaru roboty drogowe.
Zgodnie z załącznikiem wykazu drzew przewidzianych do wycinki średnice drzew do ścięcia są inne niż te zamieszczone w przedmiarze. Prosimy o wyjaśnienie i ewentualne skorygowanie pozycji przedmiarowych.
2. Dotyczy poz. nr 30 – przedmiaru roboty drogowe.
Zgodnie z dołączonymi rysunkami i SST łączna długość rur przepustów o śr. 80cm powinna wynosić (6m + 5m + 6m = 17m), w przedmiarze ta ilość wynosi 13m. Prosimy o wyjaśnienie tej różnicy i ewentualne skorygowanie ilości w przedmiarze.
3. Dotyczy poz. nr 44 - przedmiaru roboty drogowe.
Według opisu pozycji przedmiarowej grubość warstwy odsączającej po zagęszczeniu wynosi 10cm. Zgodnie z załączonymi rysunkami – przekrojów normalnych i SST grubości te wynoszą 23cm – konstrukcja ścieżki i zjazdów bitumicznych, oraz 17cm – konstrukcja nawierzchni chodników, ścieżki i zjazdów z kostki betonowej. Prosimy o sprecyzowanie grubości warstwy dla której ma być wykonana kalkulacja w tej pozycji kosztorysowej.
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:
 
Ad. 1 W załączniku "wykaz drzew" podano obwód drzewa do wycinki natomiast w przedmiarach występuje klasyfikacja wg średnicy drzewa. Przedmiar jest spójny z wykazem.
Ad. 2 Do wyceny należy przyjąć 17m przepustów fi 80cm. W przedmiarze winno być 17 m . 
Ad. 3 Należy wycenić i wykonać warstwy zgodnie z załączonymi rysunkami – przekrojów normalnych i SST.
 
Białystok, dn. 2012.08.21

 


 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 681 Płonka Kościelna - Łapy w zakresie budowy ciągu pieszo - rowerowego wraz z przebudową towarzyszącej infrastruktury technicznej.
o następującej treści:
„1. Prosimy o podanie powierzchni ścianek czołowych z gabionów.
2. Z uwagi na to, że grubość warstwy ścieralnej ścieżki rowerowej wynosi 5 cm prosimy o dopuszczenie do wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 (tablica 14 SST D.05.03.05). Nadmieniamy że wg. WT-2 2008 mieszanka AC 8S jest dla grubości warstwy technologicznej 2,5 ÷ 4,5 cm.
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:
 
Ad. 1 Powierzchnie ścianek z gabionów zostały określone w  rys. nr D-8 . dla wszystkich przepustów łączna powierzchnia gabionów wynosi ok.60m2.
Ad. 2 Dopuszcza się stosowanie mieszanki AC 11S 50/70  wymagania zgodnie z SST D.05.03.05  WYKONANIE WARSTWY ŚCIERALNEJ Z BETONU ASFALTOWEGO.
 
Białystok, dn. 2012.08.20

 


 

 

Modyfikacja części SIWZ

W z wiązku ze zgłoszonymi przez potencjalnych Wykonawców trudnościami z wydrukowaniem części dokumentów SIWZ, Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku zamieszcza poniżej w załącznikach wersję umożliwiającą  drukowanie tych dokumentów.

dnia 17.08.2012 roku

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i budowa drogi wojewódzkiej Nr 681 Płonka Kościelna - Łapy w zakresie budowy ciągu pieszo - rowerowego wraz z przebudową towarzyszącej infrastruktury technicznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót na odcinku drogi wojewódzkiej Nr 681 na odcinku Płonka Kościelna - Łapy od km 4+677,10 do km 6+782,10 zgodnie z projektem: Rozbudowa i budowa drogi wojewódzkiej Nr 681 Płonka Kościelna - Łapy w zakresie budowy ciągu pieszo - rowerowego wraz z przebudowa towarzyszącej infrastruktury technicznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na przebudowie/rozbudowie/budowie drogi publicznej klasy min. Z (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03. 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • W zakresie spełnienia warunków wymagane jest: 1) wytwórnia mas bitumicznych wydajności min. 100 Mg/h, (lokalizacja, wydajność, informacja o dostępie), 2) laboratorium drogowe (lokalizacja, informacja o dostępie).
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • W zakresie spełnienia warunku wymagany jest: KIEROWNIK BUDOWY winien: posiadać właściwe uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazanie pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na zrealizowanym min. jednym zadaniu dot. przebudowy/ rozbudowy /budowy drogi publicznej klasy min Z. KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH winien: posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem. GEODETA winien: posiadać uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 


 

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Godlewski

Wprowadzający: Krzysztof Godlewski

Data wprowadzenia: 2012-08-13

Data modyfikacji: 2012-09-12

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2012-08-13