Ogłoszenie o zamówieniu Nr 159557-2012 z dnia 23.07.2012 r. Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna - Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa).

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - KOREKTA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. A. Syczewskiego 8 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, z dnia 08.08.2012 r. na : Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy - Turośń Dolna –Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa)” zakończone zostało wyborem oferty Firmy: Zakład Remontowo-Budowlany „KAROL” Karol Rutkowski,15-815 Białystok ul. Porzeczkowa 17/52.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:

  1. Zakład Remontowo-Budowlany „KAROL” Karol Rutkowski, 15-815 Białystok ul. Porzeczkowa 17/52 - z ceną ofertową brutto 53 242,37 zł.
  2. BBGM Gryko Kamila 15-131 Białystok, ul. Pietrasze 43 B - z ceną ofertową brutto 55 227,00 zł.
  3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Wiesław Grabek 15-103 Białystok, ul. I Armii Wojska Polskiego 8 - z ceną ofertową brutto 116 495,98 zł. – oferta odrzucona
  4. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „UKASZ” Łukasz Grygiencz 16-030 Supraśl, Karakule ul. Bagnowska 4 - z ceną ofertową brutto 78 454,85 zł.
  5. „AKS-BUD” Przedsiębiorstwo Drogowe Kamil Sarosiek 15-281 Białystok, ul. Legionowa 28 lok.305 - z ceną ofertową brutto 66 474,98 zł.

    17.08.2012r. 

 


 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. A. Syczewskiego 8 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, z dnia 08.08.2012 r. na : Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna –Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa)” zakończone zostało wyborem oferty firmy: Zakład Remontowo-Budowlany „KAROL” Karol Rutkowski,15-815 Białystok ul. Porzeczkowa 17/52. Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy: 1. Zakład Remontowo-Budowlany „KAROL” Karol Rutkowski,     15-815 Białystok ul. Porzeczkowa 17/52 - z ceną ofertową brutto 53 242,37 zł. 2. BBGM Gryko Kamila 15-131 Białystok,ul. Pietrasze 43 B - z ceną ofertową brutto 55 227,00 zł. 3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Wiesław Grabek     15-103 Białystok, ul.I Armii Wojska Polskiego 8 - z ceną ofertową brutto 116 495,98 zł. 4. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „UKASZ” Łukasz Grygiencz     16-030 Supraśl, Karakule ul. Bagnowska 4 - z ceną ofertową brutto 78 454,85 zł. 5. „AKS-BUD” Przedsiębiorstwo Drogowe Kamil Sarosiek    15-281 Białystok, ul. Legionowa 28 lok.305 - z ceną ofertową brutto 66 474,98 zł.     17.08.2012r.  

 


 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Białystok: Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna -Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa).
Numer ogłoszenia: 159557 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

 

ZMIANA SIWZ


Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę do SIWZ.
Kosztorys ofertowy po zmianie dostępny w załączniku poniżej.

01.08.2012r. 

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna -Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa). II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Remont chodnika w m. Turośń Dolna w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 682 Łapy-Turośń Dolna -Markowszczyzna na odcinku od km 10+999 do km 11+170 (strona lewa).

Zamówienie obejmuje:

1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,171 km,

2) Zdjęcie warstwy humusu - 51,3 m3,

3) Rozebranie podbudowy z betonu - 24 m2,

4) Rozebranie krawężników betonowych - 166 m,

5) Rozebranie ław pod krawężnikowych - 11,2 m3,

6) Wykonanie nasypów - 62,25m3,

7) Wykonanie części przelotowej przepustów - 6 m,

8) Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 264 m2,

9) Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - 15 m2,

10) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej - 240 m2,

11) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej - 24 m2,

12) Plantowanie skarp i korony nasypów - 52,5 m2,

13) Wykonanie drobnych elementów odwodnienia - 0,765 m3,

14) Umocnienie skarp płytami ażurowymi - 32 m2,

15) Oczyszczenie rowów z namułu - 75 m,

16) Oczyszczenie przepustów rurowych - 12m,

17) Ustawienie krawężników betonowych - 171 m,

18) Ustawienie obrzeży betonowych - 171 m,

19) Ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych - 80 m,

20) Projekt czasowej organizacji ruchu - 1 szt.,

21) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.   II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/budowie chodnika/ placu/parkingu o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: Kierownika robót - posiadającego właściwe uprawnienia do prowadzenia robót drogowych na przedmiotowym zamówieniu, min 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być dołączony w oryginale. 2) dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(pełnomocnictwo) III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór). IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8, pokój 310.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 09:45, miejsce: siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8, pokój 310.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 


 

 


                    

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2012-07-23

Data modyfikacji: 2012-08-24

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2012-07-23