Ogłoszenie o zamówieniu 2011-175489 z dnia 2011-12-16 Rozbudowa i budowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin z podziałem na zadania

  

  

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Roboty budowlane związane z „Rozbudową i budową drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.”, zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o., ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok.

 
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:
  1. ERBUD S. A., ul. Puławska 300 A, 02-819 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 29 489 156,84 zł);
  2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych MIKST Sp. z o. o., ul. Gdańska 69 A, 07-100 Węgrów (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 35 659 181,57 zł);
  3. Konsorcjum firm: „Hydrogeo Polska” S. A., ul. Starościńska 1 B lok. 6, 02-516 Warszawa – Lider Konsorcjum i „Konstruktor Inzenjering d. d. Split”, ul. Starościńska 1 B lok. 6, 02-516 Warszawa – Partner Konsorcjum (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 31 240 430,18 zł);
  4. Eurovia Polska S. A., ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 27 930 677,89 zł);
  5. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „Regionalne Drogi Podlaskie” Sp. z o. o., ul. Brzeska 128, 08-110 Siedlce – Lider Konsorcjum i Przedsiębiorstwo Budowy Dróg „BITUM”   Sp. z o. o., ul. Sitarska 1, 18-300 Zambrów – Partner Konsorcjum (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 32 094 000,10 zł) – oferta odrzucona.
  6. Unibep S. A., ul. 3 Maja 19, 17-100 Bielsk Podlaski, Makbud Oddział Unibep S. A. w Łomży, ul. Poligonowa 12, 18-402 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 25 291 953,79 zł);
  7. Mota – Engel Central Europe S. A., ul. Wadowicka 8 W, 30-415 Kraków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 24 422 058,57 zł);
  8. Budimex Budownictwo Sp. z o. o., ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 25 301 060,87 zł);
  9. STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 24 260 986,67 zł);
  10. Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o., ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 23 853 556,00 zł).

23.03.2012r.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin z podziałem na zadania: Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: „Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”, zakończone zostało wyborem oferty firmy Dro – Konsult Sp. z o. o., ul. Ołówkowa 7 A, 03-001 Warszawa.

 
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:
1.      Dekra Industrial Sp. z o. o., ul. Indiry Gandhi 15/4, 02-776 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 637 329,42 zł);
2.      Grontmij Polska Sp. z o. o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 543 537,00 zł);
3.      Egis Poland Sp. z o. o., ul. Puławska 182, 02-670 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 824 317,04 zł);
4.      Konsorcjum firm: „Drog-Ar” Waldemar Araszkiewicz ul. Mickiewicza 15 m 3, 16-300 Augustów – Lider Konsorcjum, JM-Projekt Jarosław Malinowski, ul. Klonowa 5, 16-300 Augustów – Partner Konsorcjum,
         Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej „PIK” Krzysztof Bronisław Leniec, Maldanin 18 A, 12-200 Pisz – Partner Konsorcjum z ceną ofertową 488 925,00 zł – oferta odrzucona;
5.      DDG Sp. z o. o. Sp. Komandytowa, ul. Warszawska 100, 21-500 Biała Podlaska z ceną ofertową 387 450,00 zł – oferta odrzucona;
6.      Dro – Konsult Sp. z o. o., ul. Ołówkowa 7 A, 03-001 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 473 796,00 zł);
7.      Konsorcjum firm: Instytut Zrównoważonego Rozwoju Sp. z o. o., ul. Św. Rocha 5 lok. 202, 15-879 Białystok – Lider Konsorcjum i ZUB „Inżynier” Ireneusz Grasko, ul. Janowska 11 D, 21-500 Biała Podlaska – Partner Konsorcjum z ceną ofertową 346 860,00 zł – oferta odrzucona.

23.03.2012r.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

          Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin z podziałem na zadania: Zadanie 3 - Obsługa laboratoryjna na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: „Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin” zakończone zostało wyborem oferty Laboratorium Drogowo – Budowlanego „BUDLAB” Ireneusz Kiełb, Hołudza 6, 28-160 Wiślica.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:

 

  1. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o. ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 850 914,00 zł);
  2. TPA Instytut Badań Technicznych Sp. z o. o., ul. Parzniewska 8, 05-800 Pruszków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 554 260,14 zł);
  3. Laboratorium Drogowo – Budowlanego „BUDLAB” Ireneusz Kiełb, Hołudza 6, 28-160 Wiślica (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 503 325,84 zł).
 23.03.2012r.
 
 
 

ZMIANA SIWZ z dnia 30.01.2012r.

 
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: Zadanie 1 – Roboty budowlane związane z „Rozbudową i budową drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.”
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww zadanie w zakresie objętym odpowiedziami z dnia 30.01.2012r. na pytania potencjalnych wykonawców.
W załączeniu elementy SIWZ podlegające zmianie.
 
 
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: „Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww zadanie. Zmiany dokonuje się odpowiednio do zadania 2 w zakresie objętym odpowiedziami z dnia 30.01.2012r. na pytania potencjalnych wykonawców dotyczącymi zadania 1.
W załączeniu elementy SIWZ podlegające zmianie.
 
 
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: Zadanie 3 - Obsługa laboratoryjna na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na:„Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww zadanie. Zmiany dokonuje się odpowiednio do zadania 3 w zakresie objętym odpowiedziami z dnia 30.01.2012r. na pytania potencjalnych wykonawców dotyczącymi zadania 1.

W załączeniu elementy SIWZ podlegające zmianie.

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

  • Pytania i odpowiedzi z dnia 30.01.2012r. w wersji pdf dostępne w załączniku.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

TERMIN SKŁADANIA OFERT na zadanie 1, 2, 3 do dnia 15.02.2012 roku

 

ZMIANA I UZUPEŁNIENIE SIWZ z dnia 23.01.2012r.

 Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: Zadanie 1 – Roboty budowlane związane z „Rozbudową i budową drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.”
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww zadanie w zakresie objętym odpowiedziami na pytania potencjalnych wykonawców. W załączeniu elementy SIWZ podlegające zmianie i uzupełnieniu.
Jednocześnie Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ:
1.      pkt. XIV MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ppkt. 2, który otrzymuje brzmienie: „2. Ofertę należy złożyć wPodlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku  ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30 dnia 15.02.2012 roku.”

2.      pkt. IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA treść zapisu: „Wykonawca ma maksymalnie 30 dni…” otrzymuje brzmienie: „Wykonawca ma maksymalnie 20 dni…”.

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: „Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww zadanie. Zmiany dokonuje się odpowiednio do zadania 2 w zakresie objętym odpowiedziami na pytania potencjalnych wykonawców dotyczącymi zadania 1.
W załączeniu elementy SIWZ podlegające zmianie i uzupełnieniu wraz z nowym formularzem cenowym - zad. 2 Nadzór po zmianie.
 
Jednocześnie Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ pkt. XIV MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ppkt. 2, który otrzymuje brzmienie:

„2. Ofertę należy złożyć wPodlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku    ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30dnia 15.02.2012 roku.”

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: Zadanie 3 - Obsługa laboratoryjna na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na:„Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww zadanie. Zmiany dokonuje się odpowiednio do zadania 3 w zakresie objętym odpowiedziami na pytania potencjalnych wykonawców dotyczącymi zadania 1.
W załączeniu elementy SIWZ podlegające zmianie i uzupełnieniu.
 
Jednocześnie Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ pkt. XIV MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ppkt. 2, który otrzymuje brzmienie:

„2. Ofertę należy złożyć wPodlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku    ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30dnia 15.02.2012 roku.”

OGŁOSZENIE O ZMIANIE

  • Ogłoszenie o zmianie z dnia 23.01.2012 r. w wersji pdf dostepne w Załączniku.

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

  • Pytania i odpowiedzi z dnia 23.01.2012 r. u w wersji pdf dostępne w Załączniku.

23.01.2012r.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytania potencjalnego wykonawcy dotyczące ww. postępowania, wyjaśnia co następuje:
 
1. Czy oświadczenie podwykonawcy/podmiotu udostępniającego osoby zdolne do wykonania zamówienia, o uregulowaniu zobowiązań finansowych między Podwykonawcą/podmiotem udostępniającym osoby zdolne do wykonania zamówienia i Wykonawcą w zakresie robót rozliczeniowych objętych niniejszą umową może dotyczyć poprzedniego okresu rozliczeniowego wynikającego z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą (np. poprzedniego miesiąca)? (§ 5 ust. 6).
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację § 5 ust. 6 wzoru umowy.
 
2. W § 5 ust. 6 proponujemy dodanie na końcu zdania: „lub oświadczenia Wykonawcy o braku zapłaty i jego przyczynach wraz z dowodami uzasadniającymi brak zapłaty”. Zapłata przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy powinna być należna również w sytuacji, gdy na skutek nienależytego wykonania lub niewykonania zobowiązania przez podwykonawcę został on dokończony przez wykonawcę lub innego podwykonawcę.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację § 5 ust. 6 wzoru umowy.
 
3. Proponujemy dodanie akapitu przewidującego kary umowne dla Zamawiającego, o treści: „Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy karę umowną:
- za przekroczenie terminu przekazania Wykonawcy prawa dostępu do wszystkich części placu budowy i ich użytkowania w wysokości 0,01% wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 3 ust. 2 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia;
- za brak przekazania Wykonawcy w terminie wszystkich projektów, decyzji i innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia prac budowlanych przez Wykonawcę, w wysokości 500 zł za każdy dzień opóźnienia;
- za przekroczenie przez Zamawiającego terminu dokonania odbioru końcowego robót, o którym mowa w § 6 ust. 7 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia”. Przeważająca ilość kar na rzecz Zamawiającego, kary umowne powinny zabezpieczać wykonanie zobowiązań obu stron.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację j.w kar umownych określonych we wzorze umowy.
 
dnia 02.01.2012 roku 


UZUPEŁNIENIE SIWZ

Podlaski Zarząd Dróg Wojewodzkich w Białymstoku uzupełnia Specyfikację istotnych warunków zamówienia o rysunek nr 5 - przekroje poprzeczne do projektu wykonawczego branży drogowej (dot. zad. 1, zad. 2, zad. 3) - do pobrania w załaczniku poniżej

Białystok, dn. 2011.12.29

 

 

ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 
 
  • Ogłoszenie o zmianie w wersji pdf dostępne w Załączniku.
  •  
  • SIWZ po zmianie na Zadanie 1 dostępna w Załączniku.
  •  
  • SIWZ po zmianie na Zadanie 2 oraz Druk Załącznika 4a (po zmianie) dostępne w Załączniku.
 
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Rozbudowę i budowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin dotyczące:
Zadanie 1 – Roboty budowlane związane z „Rozbudową i budową drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku JanówKorycin” tj.:
 
  • W SIWZ pkt. V ppkt. 3.1) otrzymuje brzmienie:
1)      min. 1 szt. - wytwórni mieszanek mineralno-asfaltowych o wydajności min. 100 ton/godz.
 
Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: "Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin"tj.:
 
  • W SIWZ pkt. V ppkt. 4.4.2.2) otrzymuje brzmienie:

2)      wykazanie pełnienia funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy/ kierownika robót na budowie / przebudowie drogowych obiektów mostowych - wykonane i rozliczone: minimum 1 zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie drogowego obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN brutto i długości minimum 10 m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. z 2005r, Nr 67, poz.582)

  • W SIWZ druk Załącznika 4a zastępuje się Załącznikiem 4a (po zmianie).
 

22.12.2011r.

 

 

21/12/2011    S245    Państwa członkowskie - Roboty budowlane - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

PL-Białystok: Roboty w zakresie budowy dróg
2011/S 245-397621

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
ul. Elewatorska 6
Osoba do kontaktów: Hanna Sołowianiuk - Kardasz
15-620 Białystok
POLSKA
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Inny: Zarządzanie drogami wojewódzkimi.
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Rozbudowa i budowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin z podziałem na zadania: Zadanie 1 – Roboty budowlane związane z „Rozbudową i budową drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”, Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: "Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin", Zadanie 3 - Obsługa laboratoryjna na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: "Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin".
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Roboty budowlane
Wykonanie
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Droga wojewódzka Nr 671.
Kod NUTS PL343
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zadanie 1 - przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z „Rozbudową i budową drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin” przewidziane do wykonania zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i warunkami określonymi dla Wykonawcy robót, obejmujące m.in.:
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę parametrów trasy w planie i profilu,
2) rozbudowę skrzyżowań z drogami bocznymi (powiatowymi, gminnymi i wewnętrznymi),
3) budowę drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórkę istniejących nawierzchni, wiat przystankowych itp.,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowę chodników dla pieszych,
7) budowę zatok autobusowych wraz z peronami i dojściami dla pieszych,
8) budowę zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego,
9) rozbiórkę i budowę drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem przyległego koryta rzeki do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowę zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowę kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz elementów odwodnienia drogi,
12) przebudowę linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowę linii elektroenergetycznych oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórkę budynku gospodarczego kolidującego z planowaną inwestycją, usytuowanego na działce Nr 44, obręb Zabrodzie.
Cel zamówienia:
Osiągnięcie niżej wymienionych wskaźników produktu:
1) długość przebudowanej drogi wojewódzkiej: 9,29 km,
2) liczba przebudowanych drogowych obiektów inżynierskich: 2 szt.
Zadanie 2 - zamówienie obejmuje:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na:
— rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.
Parametry charakterystyczne inwestycji:
a) długość przebudowanej drogi wojewódzkiej: 9,29 km,
b) liczba przebudowanych drogowych obiektów inżynierskich: 2 szt.
Zamówieniem nadzoru objęte zostaną m.in następujące roboty:
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę łuków poziomych i pionowych,
2) rozbudowa skrzyżowań z drogami bocznymi:
3) budowa drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórka wiat przystankowych,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowa chodników dla pieszych o szerokości 1,5-2,0m,
7) budowa zatok autobusowych wraz z peronami z płyt betonowych 35x35x5 cm,
8) budowa zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego w km ok. 25+895,39,
9) rozbiórka i budowa lub przebudowa drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem koryta rzeki, cieku do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowa zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowa kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz budowę wpustów drogowych,
12) przebudowa linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowa linii elektroenergetycznych i oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórka budynku usytuowanego na działce nr 44 obręb Zabrodzie.
Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych.
Zadanie 3 - zamówienie obejmuje:
Wykonywanie badań laboratoryjnych na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na:
— rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.
Parametry charakterystyczne inwestycji:
1) długość przebudowanej drogi wojewódzkiej: 9,29 km,
2) liczba przebudowanych drogowych obiektów inżynierskich:2 szt.
Zamówieniem będą objęte badania laboratoryjne na robotach przewidzianych do wykonania w ramach zadania 1, wykonywane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót, obejmujące m.in.:
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę łuków poziomych i pionowych,
2) rozbudowę skrzyżowań z drogami bocznymi:
3) budowę drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórkę wiat przystankowych,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowę chodników dla pieszych o szerokości 1,5-2,0 m,
7) budowę zatok autobusowych wraz z peronami z płyt betonowych 35x35x5 cm
8) budowę zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego w km ok. 25+895,39,
9) rozbiórkę i budowę lub przebudowę drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem koryta rzeki, cieku do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowę zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowę kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz budowę wpustów drogowych,
12) przebudowę linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowę linii elektroenergetycznych i oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórkę budynku gospodarczego kolidującego z planowaną inwestycją, usytuowanego na działce Nr 44 obręb Zabrodzie.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45233120, 45221111, 45232300, 45231400, 45330000, 71247000, 73111000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do tylko jednej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 41 791 100,77 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
II.2.3)Informacje o wznowieniach
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 29.2.2012. Zakończenie 30.9.2013

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1. Roboty budowlane związane z „Rozbudową i budową drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”.
1)Krótki opis
Roboty budowlane związane z „Rozbudową i budową drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin” przewidziane do wykonania zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i warunkami określonymi dla Wykonawcy robót, obejmujące m.in.:
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę parametrów trasy w planie i profilu,
2) rozbudowę skrzyżowań z drogami bocznymi (powiatowymi, gminnymi i wewnętrznymi),
3) budowę drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórkę istniejących nawierzchni, wiat przystankowych itp.,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowę chodników dla pieszych,
7) budowę zatok autobusowych wraz z peronami i dojściami dla pieszych,
8) budowę zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego,
9) rozbiórkę i budowę drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem przyległego koryta rzeki do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowę zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowę kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz elementów odwodnienia drogi,
12) przebudowę linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowę linii elektroenergetycznych oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórkę budynku gospodarczego kolidującego z planowaną inwestycją, usytuowanego na działce Nr 44, obręb Zabrodzie.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45233120, 45221111, 45232300, 45231400, 45330000, 71247000, 73111000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 40 464 786,46 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 29.2.2012. Zakończenie 30.9.2013
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Cena za SIWZ na zadanie 1 - 2 000 PLN.
Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 - pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.
1)Krótki opis
Zamówienie obejmuje:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na:
— rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.
1. Parametry charakterystyczne inwestycji:
a) długość przebudowanej drogi wojewódzkiej: 9,29 km,
b) liczba przebudowanych drogowych obiektów inżynierskich: 2 szt.
2. Zamówieniem nadzoru objęte zostaną m.in następujące roboty:
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę łuków poziomych i pionowych,
2) rozbudowa skrzyżowań z drogami bocznymi:
3) budowa drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórka wiat przystankowych,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowa chodników dla pieszych o szerokości 1,5-2,0 m,
7) budowa zatok autobusowych wraz z peronami z płyt betonowych 35x35x5 cm,
8) budowa zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego w km ok. 25+895,39,
9) rozbiórka i budowa lub przebudowa drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem koryta rzeki, cieku do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowa zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowa kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz budowę wpustów drogowych,
12) przebudowa linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowa linii elektroenergetycznych i oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórka budynku usytuowanego na działce nr 44 obręb Zabrodzie.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45233120, 45221111, 45232300, 45231400, 45330000, 71247000, 73111000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 811 885,48 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 29.2.2012. Zakończenie 30.9.2013
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Cena za SIWZ na zadanie 2 - 2 000 PLN.
Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 - obsługa laboratoryjna na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.
1)Krótki opis
Zamówienie obejmuje:
Wykonywanie badań laboratoryjnych na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.
1. Parametry charakterystyczne inwestycji:
1) długość przebudowanej drogi wojewódzkiej: 9,29 km,
2) liczba przebudowanych drogowych obiektów inżynierskich:2 szt.
2. Zamówieniem będą objęte badania laboratoryjne na robotach przewidzianych do wykonania w ramach zadania 1, wykonywane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót, obejmujące m.in.:
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę łuków poziomych i pionowych,
2) rozbudowę skrzyżowań z drogami bocznymi:
3) budowę drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórkę wiat przystankowych,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowę chodników dla pieszych o szerokości 1,5-2,0 m,
7) budowę zatok autobusowych wraz z peronami z płyt betonowych 35x35x5 cm,
8) budowę zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego w km ok. 25+895,39,
9) rozbiórkę i budowę lub przebudowę drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem koryta rzeki, cieku do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowę zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowę kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz budowę wpustów drogowych,
12) przebudowę linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowę linii elektroenergetycznych i oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórkę budynku gospodarczego kolidującego z planowaną inwestycją, usytuowanego na działce Nr 44 obręb Zabrodzie.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45233120, 45221111, 45232300, 45231400, 45330000, 71247000, 73111000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 514 428,83 EUR
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 29.2.2012. Zakończenie 30.9.2013
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Cena za SIWZ na zadanie 3 - 1 000 PLN.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
— zadanie 1 - 200 000 PLN,
— zadanie 2 - 4 000 PLN,
— zadanie 3 - 3 000 PLN.
Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiazany będzie do wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu 5 letniej gwarancji jakości na roboty budowlane.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamowienia, zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29.1.2011r. Prawo zamówien Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759).
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: tak
Opis szczególnych warunków: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczacymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczacymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zadanie 1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Nie dotyczy.
2. posiadania wiedzy i doświadczenia.
W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest:
— wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - min. 1 zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie dróg publicznych klasy min. Z o wartości min.20 000 000 PLN brutto, i min. 1 zadanie polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie drogowego obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN brutto i długości 10 m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.2.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. z 2005r, Nr 67, poz.582) lub,
— 1 zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie dróg publicznych klasy min. Z. wraz z budową / przebudową / rozbudową obiektu mostowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 20 000 000 PLN brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W zakresie spełniania warunków wymagane jest wykazanie:
1) min. 1 szt. - wytwórni mieszanek mineralno-asfaltowych o wydajności min. 160 ton/godz;
2) min. 1 szt. – rozkładarki / układarki / rozściełacza mieszanek mineralno-asfaltowych o szerokości roboczej min. 3,5 m;
3) min. 2 szt. - walec statyczny, ogumiony, samojezdny;
4) min. 2 szt. - walec statyczny, stalowy, samojezdny;
5) informacja o dostępie laboratorium drogowego.
4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
a) kierownik budowy winien:
— posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej – kierownika budowy w zakresie dróg publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, min 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
— wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na wykonanym i rozliczonym min 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych klasy min. Z o wartości min. 20 000 000 PLN brutto.
b) kierownik robót drogowych winien:
— posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej – kierownika robót w zakresie dróg publicznych do realizacji przedmiotowego zamówienia, min 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
— wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na wykonanym i rozliczonym min. 1 zadaniu polegającym na budowie / rozbudowie / przebudowie dróg publicznych o długości min. 2 km.
c) kierownik robót na drogowych obiektach inżynierskich winien:
— posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej – kierownika robót na drogowych obiektach inżynierskich w ciągu dróg publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów min 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
— wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na wykonanym i rozliczonym min. 1 zadaniu polegającym ma budowie/ przebudowie/rozbudowie drogowych obiektów mostowych w ciągu dróg publicznych o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN brutto o długości min. 10 m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.2.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. z 2005r, Nr 67, poz.582) lub wykonane i rozliczone min. 1 zadanie polegające na budowie / przebudowie / rozbudowie dróg publicznych klasy min. Z wraz z budową/przebudową/rozbudową obiektu mostowego o dł. min. 10 m o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000 000 PLN brutto.
d) kierownik robót telekomunikacyjnych winien:
— posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Kierownika robót telekomunikacyjnych i Kierownika robót energetycznych.
e) kierownik robót energetycznych winien:
— posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza łączenie przez 1 osobę funkcji kierownika robót telekomunikacyjnych i energetycznych.
f) kierownik robót sanitarnych winien:
— posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem.
g) geodeta winien:
— posiadać uprawnienia w zakresie obsługi inwestycji,
— wykazać doświadczenie na wykonanym i rozliczonym min. 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych.
h) asystent kierownika budowy ds. rozliczeń winien:
— wykazać doświadczenie na zrealizowanym i rozliczonym min. 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych.
5. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 15 000 000 PLN.
6. braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy,
2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
6) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
2. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert).
3. Inne dokumenty:
— pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
Dokument powinien być załączony w oryginale.
4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj. dotyczące ust. 2 pkt. 1 - 6.
5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
1) Oferta wspólna powinna zawierać:
a) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt. 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,
b) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, 6, składa dowolny Wykonawca /Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę,
c) oświadczenie wymienione w ust. 2 pkt. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 2 pkt. 2 - 6, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
2) Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
(Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument zawierający oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym odpowiednio dla ust. 2 pkt. 2, 5, 6, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast odpowiednio dla pkt. 3, 4, powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Zadanie 2.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Nie dotyczy.
2. posiadania wiedzy i doświadczenia. W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest:— wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – min. 1 zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych klasy minimum Z, o wartości robót 20 000 000,00 PLN. brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie.
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W zakresie spełniania warunków wymagane jest wykazanie:
Nie dotyczy.
4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wskazanie:
a) kierownik zespołu nadzorującego - inspektor nadzoru robót drogowych winien:
— posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania/kierowania robotami drogowymi w zakresie dróg publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
— wykazać pełnienie funkcji inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót – na wykonanym i rozliczonym min. 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie dróg publicznych klasy min. Z o wartości robót min. 20 000 000 PLN brutto.
b) inspektor nadzoru na drogowych obiektach inżynierskich winien:
— posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania/kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowych obiektów mostowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
— wykazanie pełnienia funkcji inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót na budowie/przebudowie drogowych obiektów mostowych - wykonane i rozliczone: minimum 1 zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie drogowego obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto i długości minimum 10 m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.2.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. z 2005r, Nr 67, poz.582) lub min. 1 zadanie polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie dróg publicznych klasy min. Z wraz z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu mostowego o dł. 10 m, o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN brutto.
c) inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych winien:
— posiadać uprawnienia do nadzorowania/kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych i inspektora nadzoru robót energetycznych.
d) inspektor nadzoru robót energetycznych winien:
— posiadać uprawnienia do nadzorowania/kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru robót energetycznych i inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych.
f) inspektor nadzoru robót sanitarnych winien:
— posiadać uprawnienia do nadzorowania / kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem.
g) asystent ds. rozliczeń winien:
— wykazać doświadczenie na zrealizowanym i rozliczonym min. 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych.
5. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
— wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000 PLN brutto.
6. braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy,
2) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie,
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
5) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
2. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
3. Inne dokumenty:
— pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
Dokument powinien być załączony w oryginale.
4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj. dotyczące ust. 2 pkt. 1 - 6.
5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Oferta wspólna powinna zawierać:
a) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt. 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,
b) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 składa dowolny Wykonawca /Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę,
c) oświadczenie wymienione w ust. 2 pkt. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 2 pkt. 2 - 6, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
2) Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument zawierający oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym odpowiednio dla ust. 2 pkt. 2, 5, 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast odpowiednio dla pkt. 3, 4, powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Zadanie 3.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Nie dotyczy.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest:
— wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług polegających na obsłudze laboratoryjnej robót budowlanych - min. 1 zadanie dotyczące budowy/rozbudowy/przebudowy dróg o wartości obsługi laboratoryjnej minimum 200 000 PLN brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W zakresie spełniania warunków wymagane jest wykazanie dysponowania nw. sprzętem:— aparat VSS,
— aparat Marshalla,
— zestawu do badań zagęszczenia metodą Proctora,
— maszyny wytrzymałościowej do badań próbek betonowych,
— maszyny wytrzymałościowej do badań próbek wzmocnionych cementem,
— sprzętu do badania mrozoodporności, wodoprzepuszczalności, nasiąkliwości,
— zestawu do wykonywania ekstrakcji, sprzętu do pomiaru równości podłużnej,
— sprzętu do badania właściwości przeciwpoślizgowych,
— sprzętu do badania cech fizyko-mechanicznych, mieszanek mineralno-bitumicznych oraz wykonanych warstw bitumicznych,
— sprzętu do badań przydatności gruntu na nasyp, badania zagęszczenia gruntów i wykonanych warstw kruszywowych.
4. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
1) kierownik zespołu obsługi laboratoryjnej pełniący funkcję koordynatora pracy zespołu winien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) wykształcenie wyższe konstrukcyjno-budowlane lub drogowe,
b) minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie obsługi laboratoryjnej robót budowlanych drogowych wraz z obiektami mostowymi.
2) pracownicy obsługi laboratoryjnej wykonujący badania:
a) minimum 2 osoby,
b) winny posiadać minimum wykształcenie techniczne,
c) winny posiadać minimum 3 lata pracy polegającej na wykonywaniu badań laboratoryjnych robót budowlanych na drogach lub/i drogowych obiektach inżynierskich lub mostowych.
5. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
— wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN brutto.
6. Braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy,
2) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie,
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
5) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
2. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert).
3. Inne dokumenty:
— pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
Dokument powinien być załączony w oryginale.
4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj. dotyczące ust. 2 pkt. 1 - 6.
Uwaga:
Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (jako podwykonawca).
5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
1) Oferta wspólna powinna zawierać:
a) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt. 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,
b) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 składa dowolny Wykonawca /Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę,
c) oświadczenie wymienione w ust. 2 pkt. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 2 pkt. 2 - 6, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
2) Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument zawierający oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym odpowiednio dla ust. 2 pkt. 2, 5, 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast odpowiednio dla pkt. 3, 4, powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zostały określone w sekcji III.2.1).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów zostały określone w sekcji III.2.1).
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zostały określone w sekcji III.2.1).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów zostały określone w sekcji III.2.1).
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 30.1.2012 - 14:00
Dokumenty odpłatne: tak
Podać cenę: 5000.00 PLN
Warunki i sposób płatności: Przelew na rachunek Nr 11 1500 1344 1213 4002 6603 0000 lub gotówka do kasy PZDW.
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
31.1.2012 - 09:30
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 31.1.2012 - 10:00
Miejscowość:
Siedziba Zamawiającego ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, POLSKA.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Zamówienie jest dofinansiwane ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
VI.3)Informacje dodatkowe
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują z zachowaniem formy pisemnej, w formie faksu.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznane się wykonawcy z jego treścią.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Urzędu Zamówien Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem,
2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówien Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

SIWZ - zmiana 30.012012 r.


 

                   

 

        Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin z podziałem na zadania: Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: „Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”, zakończone zostało wyborem oferty firmy Dro – Konsult Sp. z o. o., ul. Ołówkowa 7 A, 03-001 Warszawa.     

 

 
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:
1.      Dekra Industrial Sp. z o. o., ul. Indiry Gandhi 15/4, 02-776 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 637 329,42 zł);
2.      Grontmij Polska Sp. z o. o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 543 537,00 zł);
3.      Egis Poland Sp. z o. o., ul. Puławska 182, 02-670 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 824 317,04 zł);
4.      Konsorcjum firm: „Drog-Ar” Waldemar Araszkiewicz ul. Mickiewicza 15 m 3, 16-300 Augustów – Lider Konsorcjum, JM-Projekt Jarosław Malinowski, ul. Klonowa 5, 16-300 Augustów – Partner Konsorcjum,
          Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej „PIK” Krzysztof Bronisław Leniec, Maldanin 18 A, 12-200 Pisz – Partner Konsorcjum z ceną ofertową 488 925,00 zł – oferta odrzucona;
5.      DDG Sp. z o. o. Sp. Komandytowa, ul. Warszawska 100, 21-500 Biała Podlaska z ceną ofertową 387 450,00 zł – oferta odrzucona;
6.      Dro – Konsult Sp. z o. o., ul. Ołówkowa 7 A, 03-001 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 473 796,00 zł);
7.      Konsorcjum firm: Instytut Zrównoważonego Rozwoju Sp. z o. o., ul. Św. Rocha 5 lok. 202, 15-879 Białystok – Lider Konsorcjum i ZUB „Inżynier” Ireneusz Grasko, ul. Janowska 11 D, 21-500 Biała Podlaska – Partner Konsorcjum z ceną ofertową 346 860,00 zł
        – oferta odrzucona.
23.03.2012r.

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2011-12-16

Data modyfikacji: 2012-03-23

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2011-12-16