Ogłoszenie o zamówieniu 2011-175489 z dnia 2011-12-16 Rozbudowa i budowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin z podziałem na zadania
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Roboty budowlane związane z „Rozbudową i budową drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.”, zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o., ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok.
- ERBUD S. A., ul. Puławska 300 A, 02-819 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 29 489 156,84 zł);
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych MIKST Sp. z o. o., ul. Gdańska 69 A, 07-100 Węgrów (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 35 659 181,57 zł);
- Konsorcjum firm: „Hydrogeo Polska” S. A., ul. Starościńska 1 B lok. 6, 02-516 Warszawa – Lider Konsorcjum i „Konstruktor Inzenjering d. d. Split”, ul. Starościńska 1 B lok. 6, 02-516 Warszawa – Partner Konsorcjum (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 31 240 430,18 zł);
- Eurovia Polska S. A., ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 27 930 677,89 zł);
- Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „Regionalne Drogi Podlaskie” Sp. z o. o., ul. Brzeska 128, 08-110 Siedlce – Lider Konsorcjum i Przedsiębiorstwo Budowy Dróg „BITUM” Sp. z o. o., ul. Sitarska 1, 18-300 Zambrów – Partner Konsorcjum (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 32 094 000,10 zł) – oferta odrzucona.
- Unibep S. A., ul. 3 Maja 19, 17-100 Bielsk Podlaski, Makbud Oddział Unibep S. A. w Łomży, ul. Poligonowa 12, 18-402 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 25 291 953,79 zł);
- Mota – Engel Central Europe S. A., ul. Wadowicka 8 W, 30-415 Kraków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 24 422 058,57 zł);
- Budimex Budownictwo Sp. z o. o., ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 25 301 060,87 zł);
- STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 24 260 986,67 zł);
- Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o., ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 23 853 556,00 zł).
23.03.2012r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin z podziałem na zadania: Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: „Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”, zakończone zostało wyborem oferty firmy Dro – Konsult Sp. z o. o., ul. Ołówkowa 7 A, 03-001 Warszawa.
23.03.2012r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin z podziałem na zadania: Zadanie 3 - Obsługa laboratoryjna na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: „Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin” zakończone zostało wyborem oferty Laboratorium Drogowo – Budowlanego „BUDLAB” Ireneusz Kiełb, Hołudza 6, 28-160 Wiślica.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o. ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 850 914,00 zł);
- TPA Instytut Badań Technicznych Sp. z o. o., ul. Parzniewska 8, 05-800 Pruszków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 554 260,14 zł);
- Laboratorium Drogowo – Budowlanego „BUDLAB” Ireneusz Kiełb, Hołudza 6, 28-160 Wiślica (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 503 325,84 zł).
ZMIANA SIWZ z dnia 30.01.2012r.
W załączeniu elementy SIWZ podlegające zmianie.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA
- Pytania i odpowiedzi z dnia 30.01.2012r. w wersji pdf dostępne w załączniku.
TERMIN SKŁADANIA OFERT na zadanie 1, 2, 3 do dnia 15.02.2012 roku
ZMIANA I UZUPEŁNIENIE SIWZ z dnia 23.01.2012r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: Zadanie 1 – Roboty budowlane związane z „Rozbudową i budową drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.”Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww zadanie w zakresie objętym odpowiedziami na pytania potencjalnych wykonawców. W załączeniu elementy SIWZ podlegające zmianie i uzupełnieniu.Jednocześnie Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ:1. pkt. XIV MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ppkt. 2, który otrzymuje brzmienie: „2. Ofertę należy złożyć wPodlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30 dnia 15.02.2012 roku.”2. pkt. IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA treść zapisu: „Wykonawca ma maksymalnie 30 dni…” otrzymuje brzmienie: „Wykonawca ma maksymalnie 20 dni…”.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: „Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww zadanie. Zmiany dokonuje się odpowiednio do zadania 2 w zakresie objętym odpowiedziami na pytania potencjalnych wykonawców dotyczącymi zadania 1.W załączeniu elementy SIWZ podlegające zmianie i uzupełnieniu wraz z nowym formularzem cenowym - zad. 2 Nadzór po zmianie.Jednocześnie Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ pkt. XIV MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ppkt. 2, który otrzymuje brzmienie:„2. Ofertę należy złożyć wPodlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30dnia 15.02.2012 roku.”
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: Zadanie 3 - Obsługa laboratoryjna na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na:„Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww zadanie. Zmiany dokonuje się odpowiednio do zadania 3 w zakresie objętym odpowiedziami na pytania potencjalnych wykonawców dotyczącymi zadania 1.W załączeniu elementy SIWZ podlegające zmianie i uzupełnieniu.Jednocześnie Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ pkt. XIV MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ppkt. 2, który otrzymuje brzmienie:„2. Ofertę należy złożyć wPodlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30dnia 15.02.2012 roku.”
OGŁOSZENIE O ZMIANIE
- Ogłoszenie o zmianie z dnia 23.01.2012 r. w wersji pdf dostepne w Załączniku.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA
- Pytania i odpowiedzi z dnia 23.01.2012 r. u w wersji pdf dostępne w Załączniku.
23.01.2012r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytania potencjalnego wykonawcy dotyczące ww. postępowania, wyjaśnia co następuje:1. Czy oświadczenie podwykonawcy/podmiotu udostępniającego osoby zdolne do wykonania zamówienia, o uregulowaniu zobowiązań finansowych między Podwykonawcą/podmiotem udostępniającym osoby zdolne do wykonania zamówienia i Wykonawcą w zakresie robót rozliczeniowych objętych niniejszą umową może dotyczyć poprzedniego okresu rozliczeniowego wynikającego z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą (np. poprzedniego miesiąca)? (§ 5 ust. 6).Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację § 5 ust. 6 wzoru umowy.2. W § 5 ust. 6 proponujemy dodanie na końcu zdania: „lub oświadczenia Wykonawcy o braku zapłaty i jego przyczynach wraz z dowodami uzasadniającymi brak zapłaty”. Zapłata przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy powinna być należna również w sytuacji, gdy na skutek nienależytego wykonania lub niewykonania zobowiązania przez podwykonawcę został on dokończony przez wykonawcę lub innego podwykonawcę.Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację § 5 ust. 6 wzoru umowy.3. Proponujemy dodanie akapitu przewidującego kary umowne dla Zamawiającego, o treści: „Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy karę umowną:- za przekroczenie terminu przekazania Wykonawcy prawa dostępu do wszystkich części placu budowy i ich użytkowania w wysokości 0,01% wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 3 ust. 2 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia;- za brak przekazania Wykonawcy w terminie wszystkich projektów, decyzji i innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia prac budowlanych przez Wykonawcę, w wysokości 500 zł za każdy dzień opóźnienia;- za przekroczenie przez Zamawiającego terminu dokonania odbioru końcowego robót, o którym mowa w § 6 ust. 7 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia”. Przeważająca ilość kar na rzecz Zamawiającego, kary umowne powinny zabezpieczać wykonanie zobowiązań obu stron.Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację j.w kar umownych określonych we wzorze umowy.dnia 02.01.2012 roku
UZUPEŁNIENIE SIWZ
Podlaski Zarząd Dróg Wojewodzkich w Białymstoku uzupełnia Specyfikację istotnych warunków zamówienia o rysunek nr 5 - przekroje poprzeczne do projektu wykonawczego branży drogowej (dot. zad. 1, zad. 2, zad. 3) - do pobrania w załaczniku poniżej.
Białystok, dn. 2011.12.29
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- Ogłoszenie o zmianie w wersji pdf dostępne w Załączniku.
- SIWZ po zmianie na Zadanie 1 dostępna w Załączniku.
- SIWZ po zmianie na Zadanie 2 oraz Druk Załącznika 4a (po zmianie) dostępne w Załączniku.
- W SIWZ pkt. V ppkt. 3.1) otrzymuje brzmienie:
1) min. 1 szt. - wytwórni mieszanek mineralno-asfaltowych o wydajności min. 100 ton/godz.
- W SIWZ pkt. V ppkt. 4.4.2.2) otrzymuje brzmienie:
2) wykazanie pełnienia funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy/ kierownika robót na budowie / przebudowie drogowych obiektów mostowych - wykonane i rozliczone: minimum 1 zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie drogowego obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN brutto i długości minimum 10 m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. z 2005r, Nr 67, poz.582)
- W SIWZ druk Załącznika 4a zastępuje się Załącznikiem 4a (po zmianie).
22.12.2011r.
21/12/2011 S245 Państwa członkowskie - Roboty budowlane - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
ul. Elewatorska 6
Osoba do kontaktów: Hanna Sołowianiuk - Kardasz
15-620 Białystok
POLSKA
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Wykonanie
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Droga wojewódzka Nr 671.
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę parametrów trasy w planie i profilu,
2) rozbudowę skrzyżowań z drogami bocznymi (powiatowymi, gminnymi i wewnętrznymi),
3) budowę drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórkę istniejących nawierzchni, wiat przystankowych itp.,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowę chodników dla pieszych,
7) budowę zatok autobusowych wraz z peronami i dojściami dla pieszych,
8) budowę zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego,
9) rozbiórkę i budowę drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem przyległego koryta rzeki do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowę zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowę kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz elementów odwodnienia drogi,
12) przebudowę linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowę linii elektroenergetycznych oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórkę budynku gospodarczego kolidującego z planowaną inwestycją, usytuowanego na działce Nr 44, obręb Zabrodzie.
Cel zamówienia:
Osiągnięcie niżej wymienionych wskaźników produktu:
1) długość przebudowanej drogi wojewódzkiej: 9,29 km,
2) liczba przebudowanych drogowych obiektów inżynierskich: 2 szt.
Zadanie 2 - zamówienie obejmuje:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na:
— rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.
Parametry charakterystyczne inwestycji:
a) długość przebudowanej drogi wojewódzkiej: 9,29 km,
b) liczba przebudowanych drogowych obiektów inżynierskich: 2 szt.
Zamówieniem nadzoru objęte zostaną m.in następujące roboty:
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę łuków poziomych i pionowych,
2) rozbudowa skrzyżowań z drogami bocznymi:
3) budowa drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórka wiat przystankowych,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowa chodników dla pieszych o szerokości 1,5-2,0m,
7) budowa zatok autobusowych wraz z peronami z płyt betonowych 35x35x5 cm,
8) budowa zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego w km ok. 25+895,39,
9) rozbiórka i budowa lub przebudowa drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem koryta rzeki, cieku do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowa zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowa kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz budowę wpustów drogowych,
12) przebudowa linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowa linii elektroenergetycznych i oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórka budynku usytuowanego na działce nr 44 obręb Zabrodzie.
Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych.
Zadanie 3 - zamówienie obejmuje:
Wykonywanie badań laboratoryjnych na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na:
— rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.
Parametry charakterystyczne inwestycji:
1) długość przebudowanej drogi wojewódzkiej: 9,29 km,
2) liczba przebudowanych drogowych obiektów inżynierskich:2 szt.
Zamówieniem będą objęte badania laboratoryjne na robotach przewidzianych do wykonania w ramach zadania 1, wykonywane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót, obejmujące m.in.:
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę łuków poziomych i pionowych,
2) rozbudowę skrzyżowań z drogami bocznymi:
3) budowę drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórkę wiat przystankowych,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowę chodników dla pieszych o szerokości 1,5-2,0 m,
7) budowę zatok autobusowych wraz z peronami z płyt betonowych 35x35x5 cm
8) budowę zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego w km ok. 25+895,39,
9) rozbiórkę i budowę lub przebudowę drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem koryta rzeki, cieku do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowę zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowę kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz budowę wpustów drogowych,
12) przebudowę linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowę linii elektroenergetycznych i oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórkę budynku gospodarczego kolidującego z planowaną inwestycją, usytuowanego na działce Nr 44 obręb Zabrodzie.
Oferty można składać w odniesieniu do tylko jednej części
Informacje o częściach zamówienia
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę parametrów trasy w planie i profilu,
2) rozbudowę skrzyżowań z drogami bocznymi (powiatowymi, gminnymi i wewnętrznymi),
3) budowę drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórkę istniejących nawierzchni, wiat przystankowych itp.,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowę chodników dla pieszych,
7) budowę zatok autobusowych wraz z peronami i dojściami dla pieszych,
8) budowę zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego,
9) rozbiórkę i budowę drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem przyległego koryta rzeki do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowę zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowę kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz elementów odwodnienia drogi,
12) przebudowę linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowę linii elektroenergetycznych oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórkę budynku gospodarczego kolidującego z planowaną inwestycją, usytuowanego na działce Nr 44, obręb Zabrodzie.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na:
— rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.
1. Parametry charakterystyczne inwestycji:
a) długość przebudowanej drogi wojewódzkiej: 9,29 km,
b) liczba przebudowanych drogowych obiektów inżynierskich: 2 szt.
2. Zamówieniem nadzoru objęte zostaną m.in następujące roboty:
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę łuków poziomych i pionowych,
2) rozbudowa skrzyżowań z drogami bocznymi:
3) budowa drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórka wiat przystankowych,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowa chodników dla pieszych o szerokości 1,5-2,0 m,
7) budowa zatok autobusowych wraz z peronami z płyt betonowych 35x35x5 cm,
8) budowa zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego w km ok. 25+895,39,
9) rozbiórka i budowa lub przebudowa drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem koryta rzeki, cieku do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowa zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowa kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz budowę wpustów drogowych,
12) przebudowa linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowa linii elektroenergetycznych i oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórka budynku usytuowanego na działce nr 44 obręb Zabrodzie.
Wykonywanie badań laboratoryjnych na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin.
1. Parametry charakterystyczne inwestycji:
1) długość przebudowanej drogi wojewódzkiej: 9,29 km,
2) liczba przebudowanych drogowych obiektów inżynierskich:2 szt.
2. Zamówieniem będą objęte badania laboratoryjne na robotach przewidzianych do wykonania w ramach zadania 1, wykonywane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót, obejmujące m.in.:
1) poszerzenie jezdni do 7,0 m, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążenia ruchem KR3, korektę łuków poziomych i pionowych,
2) rozbudowę skrzyżowań z drogami bocznymi:
3) budowę drogi serwisowej w m. Romaszkówka,
4) rozbiórkę wiat przystankowych,
5) przeniesienie przydrożnych krzyży i tablicy informacyjnej,
6) budowę chodników dla pieszych o szerokości 1,5-2,0 m,
7) budowę zatok autobusowych wraz z peronami z płyt betonowych 35x35x5 cm,
8) budowę zatoki do kontroli ruchu i transportu drogowego w km ok. 25+895,39,
9) rozbiórkę i budowę lub przebudowę drogowych obiektów inżynierskich pod koroną drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z dostosowaniem koryta rzeki, cieku do zmiany zagospodarowania terenu (7 przepustów w km ok.: 17+353, 18+994, 20+331, 21+601, 22+532, 24+529, 26+063 oraz 3 mosty w km ok.: 18+408, 22+138, 22+243),
10) budowę zjazdów (indywidualnych i publicznych),
11) budowę kanalizacji deszczowej w m. Romaszkówka oraz budowę wpustów drogowych,
12) przebudowę linii teletechnicznych oraz budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej,
13) budowę linii elektroenergetycznych i oświetlenia ulicznego,
14) rozbiórkę budynku gospodarczego kolidującego z planowaną inwestycją, usytuowanego na działce Nr 44 obręb Zabrodzie.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
— zadanie 2 - 4 000 PLN,
— zadanie 3 - 3 000 PLN.
Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiazany będzie do wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu 5 letniej gwarancji jakości na roboty budowlane.
Opis szczególnych warunków: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczacymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczacymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Nie dotyczy.
2. posiadania wiedzy i doświadczenia.
W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest:
— wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - min. 1 zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie dróg publicznych klasy min. Z o wartości min.20 000 000 PLN brutto, i min. 1 zadanie polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie drogowego obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN brutto i długości 10 m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.2.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. z 2005r, Nr 67, poz.582) lub,
— 1 zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie dróg publicznych klasy min. Z. wraz z budową / przebudową / rozbudową obiektu mostowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 20 000 000 PLN brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W zakresie spełniania warunków wymagane jest wykazanie:
1) min. 1 szt. - wytwórni mieszanek mineralno-asfaltowych o wydajności min. 160 ton/godz;
2) min. 1 szt. – rozkładarki / układarki / rozściełacza mieszanek mineralno-asfaltowych o szerokości roboczej min. 3,5 m;
3) min. 2 szt. - walec statyczny, ogumiony, samojezdny;
4) min. 2 szt. - walec statyczny, stalowy, samojezdny;
5) informacja o dostępie laboratorium drogowego.
4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
a) kierownik budowy winien:
— posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej – kierownika budowy w zakresie dróg publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, min 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
— wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na wykonanym i rozliczonym min 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych klasy min. Z o wartości min. 20 000 000 PLN brutto.
b) kierownik robót drogowych winien:
— posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej – kierownika robót w zakresie dróg publicznych do realizacji przedmiotowego zamówienia, min 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
— wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na wykonanym i rozliczonym min. 1 zadaniu polegającym na budowie / rozbudowie / przebudowie dróg publicznych o długości min. 2 km.
c) kierownik robót na drogowych obiektach inżynierskich winien:
— posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej – kierownika robót na drogowych obiektach inżynierskich w ciągu dróg publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów min 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
— wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na wykonanym i rozliczonym min. 1 zadaniu polegającym ma budowie/ przebudowie/rozbudowie drogowych obiektów mostowych w ciągu dróg publicznych o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN brutto o długości min. 10 m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.2.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. z 2005r, Nr 67, poz.582) lub wykonane i rozliczone min. 1 zadanie polegające na budowie / przebudowie / rozbudowie dróg publicznych klasy min. Z wraz z budową/przebudową/rozbudową obiektu mostowego o dł. min. 10 m o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000 000 PLN brutto.
d) kierownik robót telekomunikacyjnych winien:
— posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Kierownika robót telekomunikacyjnych i Kierownika robót energetycznych.
e) kierownik robót energetycznych winien:
— posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza łączenie przez 1 osobę funkcji kierownika robót telekomunikacyjnych i energetycznych.
f) kierownik robót sanitarnych winien:
— posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem.
g) geodeta winien:
— posiadać uprawnienia w zakresie obsługi inwestycji,
— wykazać doświadczenie na wykonanym i rozliczonym min. 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych.
h) asystent kierownika budowy ds. rozliczeń winien:
— wykazać doświadczenie na zrealizowanym i rozliczonym min. 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych.
5. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 15 000 000 PLN.
6. braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy,
2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
6) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
2. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert).
3. Inne dokumenty:
— pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
Dokument powinien być załączony w oryginale.
4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj. dotyczące ust. 2 pkt. 1 - 6.
5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
1) Oferta wspólna powinna zawierać:
a) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt. 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,
b) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, 6, składa dowolny Wykonawca /Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę,
c) oświadczenie wymienione w ust. 2 pkt. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 2 pkt. 2 - 6, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
2) Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
(Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument zawierający oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym odpowiednio dla ust. 2 pkt. 2, 5, 6, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast odpowiednio dla pkt. 3, 4, powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Zadanie 2.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Nie dotyczy.
2. posiadania wiedzy i doświadczenia. W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest:— wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – min. 1 zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych klasy minimum Z, o wartości robót 20 000 000,00 PLN. brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie.
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W zakresie spełniania warunków wymagane jest wykazanie:
Nie dotyczy.
4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wskazanie:
a) kierownik zespołu nadzorującego - inspektor nadzoru robót drogowych winien:
— posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania/kierowania robotami drogowymi w zakresie dróg publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
— wykazać pełnienie funkcji inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót – na wykonanym i rozliczonym min. 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie dróg publicznych klasy min. Z o wartości robót min. 20 000 000 PLN brutto.
b) inspektor nadzoru na drogowych obiektach inżynierskich winien:
— posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania/kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowych obiektów mostowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
— wykazanie pełnienia funkcji inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót na budowie/przebudowie drogowych obiektów mostowych - wykonane i rozliczone: minimum 1 zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie drogowego obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto i długości minimum 10 m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.2.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. z 2005r, Nr 67, poz.582) lub min. 1 zadanie polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie dróg publicznych klasy min. Z wraz z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu mostowego o dł. 10 m, o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN brutto.
c) inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych winien:
— posiadać uprawnienia do nadzorowania/kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych i inspektora nadzoru robót energetycznych.
d) inspektor nadzoru robót energetycznych winien:
— posiadać uprawnienia do nadzorowania/kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru robót energetycznych i inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych.
f) inspektor nadzoru robót sanitarnych winien:
— posiadać uprawnienia do nadzorowania / kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem.
g) asystent ds. rozliczeń winien:
— wykazać doświadczenie na zrealizowanym i rozliczonym min. 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych.
5. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
— wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000 PLN brutto.
6. braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy,
2) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie,
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
5) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
2. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
3. Inne dokumenty:
— pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
Dokument powinien być załączony w oryginale.
4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj. dotyczące ust. 2 pkt. 1 - 6.
5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Oferta wspólna powinna zawierać:
a) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt. 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,
b) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 składa dowolny Wykonawca /Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę,
c) oświadczenie wymienione w ust. 2 pkt. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 2 pkt. 2 - 6, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
2) Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument zawierający oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym odpowiednio dla ust. 2 pkt. 2, 5, 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast odpowiednio dla pkt. 3, 4, powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Zadanie 3.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Nie dotyczy.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest:
— wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług polegających na obsłudze laboratoryjnej robót budowlanych - min. 1 zadanie dotyczące budowy/rozbudowy/przebudowy dróg o wartości obsługi laboratoryjnej minimum 200 000 PLN brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W zakresie spełniania warunków wymagane jest wykazanie dysponowania nw. sprzętem:— aparat VSS,
— aparat Marshalla,
— zestawu do badań zagęszczenia metodą Proctora,
— maszyny wytrzymałościowej do badań próbek betonowych,
— maszyny wytrzymałościowej do badań próbek wzmocnionych cementem,
— sprzętu do badania mrozoodporności, wodoprzepuszczalności, nasiąkliwości,
— zestawu do wykonywania ekstrakcji, sprzętu do pomiaru równości podłużnej,
— sprzętu do badania właściwości przeciwpoślizgowych,
— sprzętu do badania cech fizyko-mechanicznych, mieszanek mineralno-bitumicznych oraz wykonanych warstw bitumicznych,
— sprzętu do badań przydatności gruntu na nasyp, badania zagęszczenia gruntów i wykonanych warstw kruszywowych.
4. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
1) kierownik zespołu obsługi laboratoryjnej pełniący funkcję koordynatora pracy zespołu winien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) wykształcenie wyższe konstrukcyjno-budowlane lub drogowe,
b) minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie obsługi laboratoryjnej robót budowlanych drogowych wraz z obiektami mostowymi.
2) pracownicy obsługi laboratoryjnej wykonujący badania:
a) minimum 2 osoby,
b) winny posiadać minimum wykształcenie techniczne,
c) winny posiadać minimum 3 lata pracy polegającej na wykonywaniu badań laboratoryjnych robót budowlanych na drogach lub/i drogowych obiektach inżynierskich lub mostowych.
5. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
— wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN brutto.
6. Braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy,
2) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie,
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
5) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
2. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert).
3. Inne dokumenty:
— pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
Dokument powinien być załączony w oryginale.
4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj. dotyczące ust. 2 pkt. 1 - 6.
Uwaga:
Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (jako podwykonawca).
5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
1) Oferta wspólna powinna zawierać:
a) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt. 1, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,
b) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 składa dowolny Wykonawca /Wykonawcy wskazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę,
c) oświadczenie wymienione w ust. 2 pkt. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 2 pkt. 2 - 6, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
2) Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument zawierający oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym odpowiednio dla ust. 2 pkt. 2, 5, 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast odpowiednio dla pkt. 3, 4, powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów zostały określone w sekcji III.2.1).
Zostały określone w sekcji III.2.1).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów zostały określone w sekcji III.2.1).
Sekcja IV: Procedura
Dokumenty odpłatne: tak
Podać cenę: 5000.00 PLN
Warunki i sposób płatności: Przelew na rachunek Nr 11 1500 1344 1213 4002 6603 0000 lub gotówka do kasy PZDW.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Zamówienie jest dofinansiwane ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznane się wykonawcy z jego treścią.
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem,
2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin z podziałem na zadania: Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: „Rozbudowę i budowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Janów – Korycin”, zakończone zostało wyborem oferty firmy Dro – Konsult Sp. z o. o., ul. Ołówkowa 7 A, 03-001 Warszawa.
Metryka strony