Ogłoszenie o zamówieniu Nr 218170 - 2012 z dnia 25.06.2012 Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Brańsk - Ciechanowiec, w m. Rudka, w km 44+860-45+100 str. prawa
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Brańsk-Ciechanowiec, w m. Rudka, w km 44+860-45+100 str. prawa, zakończone zostało wyborem oferty firmy: PROBUK Barbara Mściwujewska, 18-400 Łomża, Siemień Nadrzeczny 16A.
- Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „MAKSBUD” Spółka z o.o., 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 183 - 78 354,08zł brutto;
- PROBUK Barbara Mściwujewska, 18-400 Łomża, Siemień Nadrzeczny 16A - 70 447,40zł brutto.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Numer ogłoszenia: 218170 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Brańsk - Ciechanowiec, w m. Rutka, w km 44+860-45+100 strona prawa.
Zakres robót obejmuje:
1) Roboty pomiarowe - 0,240 km,
2) Usunięcie humusu - 156,00 m3,
3) Karczowanie pni - 5 szt.,
4) Roboty ziemne: Wykopy - 88,00 m3, Nasypy - 308,00 m3,
5) Podbudowa z kruszyw naturalnych - 80,00 m2,
6) Umocnienie skarp nasypów brukowcem - 42,00m2;
7) Wykonanie przepustów fi 30 pod zjazdami - 55,00m;
8) Ustawienie krawężników- 48,00 m,
9) Wykonanie chodników z płyt 35x35x5 - 386,00m2,
10) Wykonanie zjazdów z kostki 8cm - 80,00 m2,
11) Ustawienie obrzeży 20x60 i 30x8 - 563,00 m,
12) Wykonanie trawników dywanowych na skarpach, siewem - 671,00m2;
13) Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - 1 szt.,
14) Opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej - 1 szt..
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na remoncie / przebudowie / rozbudowie / chodnika/placu/parkingu o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (brutto) (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- W zakresie spełnienia warunku wymagany jest: Kierownik robót, który powinien posiadać uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika robót do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.
- W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach ul. 11-go Listopada 253 - pokój nr 5.
Metryka strony