Ogłoszenie o zamówieniu Nr 196785 - 2010 z dnia 23.07.2010. Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 681 odc. Poświętne - Pietkowo, etap II - przebudowa przepustów.

Białystok: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 681 odc. Poświętne - Pietkowo, etap II - przebudowa przepustów.
Numer ogłoszenia: 196785 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6, działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113 poz. 759 z dn. 25.06.2010 r.) zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 681 odc. Poświętne – Pietkowo, etap II – przebudowa przepustów, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy zostało unieważnione.
 
Uzasadnienie
Bezpośrednio przed otwarciem ofert w postępowaniu na przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 681 odc. Poświętne – Pietkowo, etap II – przebudowa przepustów, Zamawiający działając na podstawie art. 86 ust. 3 ww. ustawy - podał kwotę w wysokości 1 746 600,00 zł. brutto, informując jednocześnie, iż jest to kwota, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najkorzystniejszej oferty tj. 1 986 606,83 zł (brutto), złożonej przez Konsorcjum firm - Lidera Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o. w Białymstoku i Partnera Konsorcjum: TILTRA Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „Białystok” S. A. w Białymstoku w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, o ok. 240 000,00 zł. brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia podanych środków finansowych o tę kwotę.
 
Uwzględniając powyższe, postanowiono jak na wstępie.
 
dnia 11.08.2010 r.


 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6, działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113 poz. 759 z dn. 25.06.2010 r.) zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 681 odc. Poświętne – Pietkowo, etap II – przebudowa przepustów, wybrano ofertę Konsorcjum firm - Lider Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o. w Białymstoku z siedzibą przy ul. Produkcyjnej 102, 15-680 Białystok i Partner Konsorcjum: TILTRA Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „Białystok” S. A. w Białymstoku z siedzibą przy ul. Ciołkowskiego 90, 15-516 Białystok.
 
Wybrano ofertę spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym brało udział Konsorcjum firm - Lider Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o. w Białymstoku z siedzibą przy ul. Produkcyjnej 102, 15-680 Białystok i Partner Konsorcjum: TILTRA Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „Białystok” S. A. w Białymstoku z siedzibą przy ul. Ciołkowskiego 90, 15-516 Białystok – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.
 
dnia 11.08.2010 r.


Zmiana SIWZ

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę do SIWZ - zmianie ulega załącznik Nr 4 Potencjał techniczny - po zmianie (nowy druk po zmianie - do pobrania niżej w załączniku).

dnia 02.08.2010 rok

 


 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 681 odc. Poświętne - Pietkowo, etap II - przebudowa przepustów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

Przebudowę przepustów:

- w km 16+624,37 z blach falistych stalowych o przekroju kroplistym 2,04/1,50 m o długości 9 m;

- w km 17+166,91 z blach falistych stalowych o przekroju kołowym 80 cm o długości 16 m;

- w km 17+635 z blach falistych stalowych o przekroju kroplistym 2,04/1,50 m o długości 9,9 m;

- w km 18+896,14 z blach falistych stalowych o przekroju kołowym 100 cm o długości 18 m. Wraz z robotami towarzyszącymi.

W rozbiciu na n/w odrębne procedury prawne:

a) Zgłoszenie budowy WBiD.2220-2/04/06 z dn. 18.11.2006 obejmujące kilometraż od 16+135 ÷ 17+100, 17+193 ÷ 17+605, 17+652 ÷ 18+872, 18+912 ÷ 19+091.

b) Pozwolenie na budowę RR.V.WJ.7111-42/06 z dn. 22.01.2007 obejmujące kilometraże 17+100 ÷ 17+193, 17+605 ÷ 17+652, 17+100 ÷ 17+193, 18+872 ÷ 18+912, 19+091 ÷ 19+177.

Dokumenty budowy należy przygotować odrębnie dla każdego w/w projektu zgodnie z pozwoleniem na budowę i zgłoszeniem robót. Dokumentacja i wykonanie obejmują również: - poniesienie kosztów ustawienia, utrzymania i likwidacji oznakowania i zabezpieczenia robót oraz opracowania aktualizacji projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - poniesienie kosztów opracowania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Inwentaryzacja geodezyjna na każdy element objęty odrębną procedurą prawną w 4 egzemplarzach oraz formie elektronicznej w formacie .dwg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu skłądania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadaniu na drodze publicznej w postaci przebudowy/budowy przepustu o przekroju kroplistym min. B=1,85m H=1,42m, pod koroną drogi publicznej, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania warunków wymagane jest wykazanie dostępu do niezależnego laboratorium będącego odrębnym od wykonawcy podmiotem zdolnym do wykonania badań i pomiarów wymaganych SST.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:

a) Kierownika budowy: właściwe uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy do realizacji niniejszego zamówienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na min. 1 zadaniu na drodze publicznej w postaci przebudowy/budowy drogowych obiektów inżynierskich;

b) Geodeta: właściwe uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

2. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - pokój nr 203. Cena SIWZ - 120,00 PLN (bez kosztów przesyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 09:30, miejsce: w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat pokój Nr 110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber. Wydział Zamówień Publicznych.

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Data wytworzenia: 2010-07-23

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2010-07-23

Data modyfikacji: 2010-08-11

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2010-07-23