Ogłoszenie o zamówieniu nr 113523 z dnia 07.05.2010 - Naprawa nawierzchni w celu usunięcia przełomów na drogach wojewódzkich Nr 670 i Nr 673

Białystok: Zadanie Nr 1 - Naprawa nawierzchni w celu usunięcia przełomów na drodze wojewódzkiej Nr 670 Osowiec-Suchowola-Nowy Dwór-Gr. Państwa na odcinkach w km 8+530-9+280, 12+398-12+432, 16+620-16+700, 16+970-17+152. Zadanie Nr 2 - Naprawa nawierzchni w celu usunięcia przełomów na drodze wojewódzkiej nr 673 Lipsk - Dąbrowa Białostocka - Sokółka w km 23+150 - 23+350.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce  z siedzibą przy ul. Wodnej 7. informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
ZADANIE Nr I - Naprawa nawierzchni w celu usunięcia przełomów na drodze wojewódzkiej Nr 670 Osowiec – Suchowola - Nowy Dwór - Gr. Państwa na odcinkach w km 8+530-9+280, 12+398-12+432, 16+620-16+700, 16+970-17+152.
ZADANIE NR II - Naprawa nawierzchni w celu usunięcia przełomów na drodze wojewódzkiej Nr 673 Lipsk - Dąbrowa Białostocka - Sokółka w km 23+150 - 23+350 zakończone zostało wyborem oferty Sokólskiego Przedsiębiorstwa Drogowego Sp. z o.o. 16-100 Sokółka, ul. Wodna 7., na zadanie Nr I i zadanie Nr II.
 
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy i przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – poszczególne oferty uzyskały:
 
1. Augustowskie Przedsiębiorstwo Drogowe Spółka Akcyjna 16-300 Augustów ul. Wojska Polskiego 54
    - zadanie Nr I - 70,58 pkt.; zadanie Nr II - 79,54pkt.
 
2. Sokólskie Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. 16-100 Sokółka, ul. Wodna 7
    - zadanie Nr I-100,00 pkt.; zadanie Nr II.- 100,00 pkt.
 
3. P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk 16-200 Dąbrowa Białostocka ul. M. Konopnickiej 37A.
    - zadanie Nr I - 94,00 pkt.; zadanie Nr II - 98,71 pkt.
 
 

Sokółka, dn. 01.06.2010 r.


 

Zmiany do SIWZ spowodowane błędnie określoną numeracją w pkt. VI

Zmiana do pkt. VI SIWZ:
 
Pkt VI otrzymuje brzmienie:
 
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1
ustawy - załącznik Nr 1,
2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik Nr 3,
3) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – załącznik Nr 4
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 5,
5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - załącznik Nr 6,
6) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
 
W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 
7) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy – załącznik Nr 2,
8) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
 
Inne dokumenty:
 
9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
10) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
 
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj dotyczące pkt. 7-8.

W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt  7-8 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

Białystok, dnia 2010.05.13

 


 

Numer ogłoszenia: 113523 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE NR 1 - Naprawa nawierzchni w celu usunięcia przełomów na drodze wojewódzkiej Nr 670 Osowiec – Suchowola - Nowy Dwór - Gr. Państwa na odcinkach w km 8+530-9+280, 12+398-12+432, 16+620-16+700, 16+970-17+152. ZADANIE NR 2 - Naprawa nawierzchni w celu usunięcia przełomów na drodze wojewódzkiej nr 673 Lipsk - Dąbrowa Białostocka - Sokółka w km 23+150 - 23+350..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: ZADANIE NR 1 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 1,04km Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy min.-bit. - 85m2 Ułożenie sączków poprzecznych - 386,00m Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 1866,60m2 Warstwa wyrównawcza z masy min.-bit. - 664,00t Skropienie emulsją wykonanej podbudowy - 5313,70m2 Wykonanie warstwy ścieralnej z masy min. - bit. gr 4 cm - 5230,00m2 Roboty ziemne wykonane koparkami - 314,00m3 Plantowanie skarp i korony nasypów - 3138,00m2 Plantowanie skarp i dna wykopów - 1920,00m2 Oczyszczenie rowów - 520,00 m ZADANIE NR 2 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,20km Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy min.-bit. - 636,30m2 Rozebranie nawierzchni z brukowca 16-20cm - 636,30m2 Roboty ziemne wykonane koparkami - 184,50m3 Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 636,30m2 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw nat. gr.30cm - 636,30m2 Warstwa górna podbudowy z kruszyw nat.gr 15 cm - 636,30m2 Warstwa wyrównawcza z masy min.-bit. - 126,00t Skropienie emulsją wykonanej podbudowy - 1260,00m2 Wykonanie warstwy ścieralnej z masy min. - bit. gr 4 cm - 1260,00m2 Plantowanie poboczy przy gr ścinania 10 cm - 400,00m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: min. 1 zamówienia na wykonanie naprawy lub remontu nawierzchni masą mineralno bitumiczną, o wartości min. 200 000,00 zł (brutto) - zadanie Nr 1; 100 000,00 zł (brutto) - zadanie Nr 2. z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie wytwórni mas bitumicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie Kierownika robót - posiadający właściwe uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 2) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce ul. Wodna 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 09:00, miejsce: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sokółce ul. Wodna 7, pokój 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Naprawa nawierzchni w celu usunięcia przełomów na drodze wojewódzkiej Nr 670 Osowiec-Suchowola-Nowy Dwór-Gr. Państwa na odcinkach w km 8+530-9+280, 12+398-12+432, 16+620-16+700, 16+970-17+152..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 1,04km Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy min.-bit. - 85m2 Ułożenie sączków poprzecznych - 386,00m Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 1866,60m2 Warstwa wyrównawcza z masy min.-bit. - 664,00t Skropienie emulsją wykonanej podbudowy - 5313,70m2 Wykonanie warstwy ścieralnej z masy min. - bit. gr 4 cm - 5230,00m2 Roboty ziemne wykonane koparkami - 314,00m3 Plantowanie skarp i korony nasypów - 3138,00m2 Plantowanie skarp i dna wykopów - 1920,00m2 Oczyszczenie rowów - 520,00 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Naprawa nawierzchni w celu usunięcia przełomów na drodze wojewódzkiej nr 673 Lipsk - Dąbrowa Białostocka - Sokółka w km 23+150 - 23+350..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,20km Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy min.-bit. - 636,30m2 Rozebranie nawierzchni z brukowca 16-20cm - 636,30m2 Roboty ziemne wykonane koparkami - 184,50m3 Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 636,30m2 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw nat. gr.30cm - 636,30m2 Warstwa górna podbudowy z kruszyw nat.gr 15 cm - 636,30m2 Warstwa wyrównawcza z masy min.-bit. - 126,00t Skropienie emulsją wykonanej podbudowy - 1260,00m2 Wykonanie warstwy ścieralnej z masy min. - bit. gr 4 cm - 1260,00m2 Plantowanie poboczy przy gr ścinania 10 cm - 400,00m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber. Wydział Zamwień Publicznych.

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Data wytworzenia: 2010-05-07

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2010-05-07

Data modyfikacji: 2010-06-01

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2010-05-07