Ogłoszenie o zamówieniu Nr 15584 - 2010 z dnia 19.01.2010 Zakup i dostawa 775 ton masy na zimno do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 15584 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
zakup i dostawę 775 ton masy na zimno do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2010 roku
zakończone zostało wyborem oferty firmy „BUDOMOST” Sp. z o. o. 15-522 Białystok, Zaścianki ul. Baranowicka 37.
Wybrano ofertę z najniższą ceną, spełniającą jednocześnie warunki Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
W postępowaniu przetargowym brały udział nw. firmy:
- Przedsiębiorstwo Drogowo - Inżynieryjne KAREX 62-800 Kalisz ul. Piwonicka 12 (przy jedynym kryterium oceny najniższa cena - oferta uzyskała 99,62 pkt.),
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o. 19-300 Ełk ul. Kolonia 1 (przy jedynym kryterium oceny najniższa cena – oferta uzyskała 96,00 pkt.),
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S. A. 21-100 Lubartów ul. Krańcowa 7 (przy jedynym kryterium oceny najniższa cena - oferta uzyskała 83,94 pkt.)
- Budomost Sp. z o. o. 15-522 Białystok Zaścianki ul. Szosa Baranowicka 37 (przy jedynym kryterium oceny najniższa cena - oferta uzyskała 100,00 pkt.).
Białystok, dnia 08.02.2010r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa 775 ton masy na zimno do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2010 roku.
Zamówienie obejmuje: zakup i dostawę masy asfaltowej na zimno w ilości 775 t.
Masa na zimno musi spełniać nw. wymagania:
a) wykonana z kruszywa łamanego (w 100%) o wymiarach ziaren do 8 mm,
b) lepiszcze modyfikowane,
c) zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5 %,
d) zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25%,
e) możliwość stosowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach,
f) możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją,
g) możliwość przechowywania mieszanki przez okres min. 5 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu,
h) masa musi być pakowana w worki foliowe oraz dostarczana do Zamawiającego na paletach,
i) do każdej partii należy dołączyć atest i świadectwo jakości, j) posiadać aprobatę techniczną.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
b) Spełniają warunki określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia pkt II.1.3) ppkt a ÷ g.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
2) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
4) wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 1 zamówienie na dostawę masy na zimno o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN (brutto)) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)a)2),
5) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (aprobata techniczna) - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)b),
6) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z formularzem oferty. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt od 1) do 2) dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..
Metryka strony