Ogłoszenie o zamówieniu Nr 201888- 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010 ZADANIE 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego - dr. woj. Nr 671 ZADANIE 2 - Obsługa laboratoryjna robót - dr. woj. Nr 671

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Białystok: ZADANIE 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi na odcinku Krypno - Tykocin etap I. ZADANIE 2 - Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi na odcinku Krypno - Tykocin etap I
Numer ogłoszenia: 201888 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010 


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
ZADANIE 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji
projektowej na: Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi na odcinku Krypno – Tykocin etap I (odcinek Krypno – Tykocin, przejazd kolejowy na odcinku Knyszyn – Krypno, remont mostu przez rzekę Narew w m. Tykocin), zakończone zostało wyborem oferty Konsorcjum firm:
DDG Sp. z o. o. Sp. Komandytowa, ul. Janowska 11D, 21-500 Biała Podlaska – Lider, Zamojska Dyrekcja Inwestycji „ZDI” Sp. z o. o., ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość – Partner.
Wybrano ofertę korzystną cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
1.      Konsorcjum firm: Instytut Zrównoważonego Rozwoju Sp. z o. o. ul. Św. Rocha 5 lok. 202 15-879 Białystok – Lider i ECM Group Polska Sp. z o. o., ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa – Partner – oferta odrzucona.
2.      Halcrow Group Limited Vineyard Mouse 44 Brook Greek, London W6 7BY Great Britain, Halcrow Group Sp. z o. o., Oddział w Polsce, ul. Wspólna 47/49, 00-684 Warszawa – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 54,40 pkt.
3.      Konsorcjum firm: DDG Sp. z o. o. Sp. Komandytowa, ul. Janowska 11D, 21-500 Biała Podlaska – Lider, Zamojska Dyrekcja Inwestycji „ZDI” Sp. z o. o., ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość – Partner – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100 pkt.
4.      DRO-KONSULT Sp. z o. o., ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 83,41 pkt.
 
dnia 09.08.2010 r.


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
ZADANIE 2 - Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi na odcinku Krypno – Tykocin etap I (odcinek Krypno – Tykocin, przejazd kolejowy na odcinku Knyszyn – Krypno, remont mostu przez rzekę Narew w m. Tykocin), zakończone zostało wyborem oferty firmy Laboratorium Drogowo – Budowlane „BUDLAB”, Ireneusz Kiełb, ul. Młyńska 79, 28-100 Busko – Zdrój.
 
Wybrano ofertę korzystną cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym wzięła udział jedna firma:
Laboratorium Drogowo – Budowlane „BUDLAB”, Ireneusz Kiełb, ul. Młyńska 79, 28-100 Busko – Zdrój – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.
 
dnia 09.08.2010 r.


 

23.07.2010r - NOWY TERMIN SKŁADANIA OFERT dot. ZADANIA 1 i 2

ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dotyczy przetargu nieograniczonego na:
ZADANIE 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na:
Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi na odcinku Krypno – Tykocin etap I (odcinek Krypno – Tykocin, przejazd kolejowy na odcinku Knyszyn – Krypno, remont mostu przez rzekę Narew w m. Tykocin)
ZADANIE 2 - Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na:
Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi na odcinku Krypno – Tykocin etap I (odcinek Krypno – Tykocin, przejazd kolejowy na odcinku Knyszyn – Krypno, remont mostu przez rzekę Narew w m. Tykocin)
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww. zadanie:
W Specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) w pkt. V ppkt. 2 dla ZADANIA 1 treść zapisu:
„wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług z zakresu nadzoru nad budową / przebudową dróg publicznych (minimum 2 zadania każde o wartości usług minimum 200 000 PLN (brutto), polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego, w tym:
- minimum 1 zadanie polegające na budowie / przebudowie dróg publicznych klasy minimum G, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie,
- minimum 1 zadanie z zakresu inwestycji drogowych współfinansowanych ze środków UE, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie”.
Otrzymuje następujące brzmienie:
„wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług z zakresu nadzoru nad budową / przebudową dróg publicznych (minimum 2 zadania każde o wartości usług minimum 200 000 PLN (brutto), polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego, w tym:
- minimum 1 zadanie polegające na budowie / przebudowie dróg publicznych klasy minimum G, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie,
- minimum 1 zadanie z zakresu inwestycji drogowych, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie”.
 
2) w pkt. V ppkt. 4a. dla ZADANIA 1 treść zapisu:
„a. Kierownik zespołu nadzorującego - Inspektor nadzoru robót drogowych winien:
posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania / kierowania robotami drogowymi na drogach publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5 letni staż z tymi uprawnieniami,
wykazać pełnienie funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy / kierownika robót na minimum 1 zadaniu polegające na budowie/przebudowie dróg publicznych o wartości robót minimum 10 000 000 PLN brutto, współfinansowanym ze środków UE,”
Otrzymuje następujące brzmienie:
„a. Kierownik zespołu nadzorującego - Inspektor nadzoru robót drogowych winien:
posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania / kierowania robotami drogowymi na drogach publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5 letni staż z tymi uprawnieniami,
wykazać pełnienie funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy / kierownika robót na minimum 1 zadaniu polegające na budowie/przebudowie dróg publicznych o wartości robót minimum 10 000 000 PLN brutto,”
 
3) w pkt. XIV ppkt. 2. dla ZADANIA 1 i 2 treść zapisu:
„2. Ofertę należy złożyć wPodlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30dnia 21.07.2010r.”.
 
Otrzymuje następujące brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć wPodlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30dnia 23.07.2010r.”.
 

W załączniku do pobrania: ZADANIE 1 – Załącznik Nr 3 – po zmianie; ZADANIE 1- Załącznik Nr 4a – po zmianie.

16.07.2010r.

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Numer ogłoszenia: 190095 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 201888 - 2010 data 09.07.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax. 085 67 67 153.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
W ogłoszeniu jest: Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku ZADANIE 1 W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług z zakresu nadzoru nad budową / przebudową dróg publicznych (minimum 2 zadania każde o wartości usług minimum 200 000 PLN (brutto), polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego, w tym: - minimum 1 zadanie polegające na budowie / przebudowie dróg publicznych klasy minimum G, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie, - minimum 1 zadanie z zakresu inwestycji drogowych współfinansowanych ze środków UE, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie..
W ogłoszeniu powinno być: Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku ZADANIE 1 W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług z zakresu nadzoru nad budową / przebudową dróg publicznych (minimum 2 zadania każde o wartości usług minimum 200 000 PLN (brutto), polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego, w tym: - minimum 1 zadanie polegające na budowie / przebudowie dróg publicznych klasy minimum G, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie, - minimum 1 zadanie z zakresu inwestycji drogowych, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4).
W ogłoszeniu jest: Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku ZADANIE 1 w zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: a. Kierownik zespołu nadzorującego - Inspektor nadzoru robót drogowych winien: - posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania / kierowania robotami drogowymi na drogach publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5 letni staż z tymi uprawnieniami, - wykazać pełnienie funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy / kierownika robót na minimum 1 zadaniu polegające na budowie/przebudowie dróg publicznych o wartości robót minimum 10 000 000 PLN brutto, współfinansowanym ze środków UE,.
W ogłoszeniu powinno być: Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku ZADANIE 1 w zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: a. Kierownik zespołu nadzorującego - Inspektor nadzoru robót drogowych winien: - posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania / kierowania robotami drogowymi na drogach publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5 letni staż z tymi uprawnieniami, - wykazać pełnienie funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy / kierownika robót na minimum 1 zadaniu polegające na budowie/przebudowie dróg publicznych o wartości robót minimum 10 000 000 PLN brutto,.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)

16.07.2010r.

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZADANIE 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi na odcinku Krypno - Tykocin etap I.

ZADANIE 2 - Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi na odcinku Krypno - Tykocin etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

ZADANIE 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi na odcinku Krypno - Tykocin etap I (odcinek Krypno - Tykocin, przejazd kolejowy na odcinku Knyszyn - Krypno, remont mostu przez rzekę Narew w m. Tykocin).

ZADANIE 2 - Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na zadaniu określonym w dokumentacji projektowej na: Przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi na odcinku Krypno - Tykocin etap I (odcinek Krypno - Tykocin, przejazd kolejowy na odcinku Knyszyn - Krypno, remont mostu przez rzekę Narew w m. Tykocin).

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

ZADANIE 1

- Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania robót budowlanych wraz z odbiorami i okresem gwarancyjnym wynoszącym 3 lata od daty odbioru gwarancyjnego.

- Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia ustala się na dzień podpisania umowy. - Zakończenie realizacji robót: do dnia 21.10.2011 roku.

- Zakończenie realizacji zamówienia na roboty: do dnia 21.11.2011 roku.

- Odbiór ostateczny robót nastąpi w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia przez Kierownika Zespołu Nadzorującego zakończenia robót i zatwierdzenia dokumentów do odbioru ostatecznego.

ZADANIE 2 - Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania robót budowlanych wraz z odbiorami i okresem gwarancyjnym wynoszącym 3 lata od daty odbioru gwarancyjnego.

- Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia ustala się na dzień podpisania umowy.

- Zakończenie realizacji robót: do dnia 21.10.2011 roku.

- Zakończenie realizacji zamówienia na roboty: do dnia 21.11.2011 roku.

- Odbiór ostateczny robót nastąpi w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia przez Kierownika Zespołu Nadzorującego zakończenia robót i zatwierdzenia dokumentów do odbioru ostatecznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 73.11.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

ZADANIE 1 nie dotyczy.

ZADANIE 2 nie dotyczy.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

ZADANIE 1

W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest:

  • wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług z zakresu nadzoru nad budową / przebudową dróg publicznych (minimum 2 zadania każde o wartości usług minimum 200 000 PLN (brutto), polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego, w tym: - minimum 1 zadanie polegające na budowie / przebudowie dróg publicznych klasy minimum G, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie, - minimum 1 zadanie z zakresu inwestycji drogowych współfinansowanych ze środków UE, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie. ZADANIE 2 W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na obsłudze laboratoryjnej robót budowlanych (minimum 1 zadanie na badania dotyczące budowy/przebudowy dróg, placów, parkingów o wartości minimum 200 000 PLN brutto), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

ZADANIE 1

nie dotyczy.

ZADANIE 2

W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

- sprzęt, tj: aparatu VSS, aparatu Marshalla, zestawu do badań zagęszczenia metodą Proctora, maszyny wytrzymałościowej do badań próbek betonowych, maszyny wytrzymałościowej do badań próbek wzmocnionych cementem, sprzętu do badania mrozoodporności, zestawu sit, zestawu do wykonywania ekstrakcji, wiertnicy do wycinania próbek, sprzętu do pomiaru równości podłużnej, sprzętu do badania właściwości przeciwpoślizgowych.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

ZADANIE 1 w zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:

a. Kierownik zespołu nadzorującego - Inspektor nadzoru robót drogowych winien:

- posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania / kierowania robotami drogowymi na drogach publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5 letni staż z tymi uprawnieniami,

- wykazać pełnienie funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy / kierownika robót na minimum 1 zadaniu polegające na budowie/przebudowie dróg publicznych o wartości robót minimum 10 000 000 PLN brutto, współfinansowanym ze środków UE,

b. Inspektor nadzoru robót mostowych winien:

- posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do / kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy / przebudowy drogowych obiektów inżynierskich lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5 letni staż z tymi uprawnieniami,

- wykazanie pełnienia funkcji inspektora nadzoru / kierownika budowy/ kierownika robót na budowie / przebudowie/remoncie obiektów mostowych (minimum 1 zadanie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu mostowego o długości minimum 40 m wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej ustroju niosącego).

c. Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych winien:

- posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania / kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci zewnętrznych, minimum 2 letni staż z tymi uprawnieniami.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych i Inspektora nadzoru robót energetycznych - i sprawowanie ich przez jedną lub dwie osoby, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania.

d. Inspektor nadzoru robót energetycznych winien:

- posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania / kierowania robotami w specjalności energetycznej w zakresie sieci zewnętrznych, minimum 2 letni staż z tymi uprawnieniami.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inspektora nadzoru robót energetycznych i Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych - i sprawowanie ich przez jedną lub dwie osoby, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania.

e. Inspektor nadzoru robót w zakresie urządzeń zabezpieczenia ruchu kolejowego winien:

- posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalającymi na wykonanie robót w zakresie zabezpieczenia ruchu kolejowego.

ZADANIE 2 w zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:

a. Kierownik zespołu obsługi laboratoryjnej pełniący funkcję koordynatora pracy zespołu winien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:

- wykształcenie wyższe konstrukcyjno-budowlane lub drogowe,

- minimum 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie obsługi laboratoryjnej robót budowlanych na obiektach drogowym lub/i mostowych.

b. Pracownicy obsługi laboratoryjnej wykonujący badania:

- minimum 2 osoby, - winny posiadać wykształcenie techniczne,

- winny posiadać minimum 2 lata pracy polegającej na wykonywaniu badań laboratoryjnych robót budowlanych na obiektach drogowych lub/i mostowych.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

ZADANIE 1

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.

ZADANIE 2

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY w odniesieniu do poszczególnych zadań:

  • pkt III.4.1):

1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - dotyczy ZADANIA 1 i 2;

2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dotyczy ZADANIA 1 i 2;

3. wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - dotyczy ZADANIA 2;

4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - dotyczy ZADANIA 1 i 2;

5. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dotyczy ZADANIA 1;

6. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dotyczy ZADANIA 1 i 2.

  • pkt III.4.2):

1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - dotyczy ZADANIA 1 i 2;

2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - dotyczy ZADANIA 1 i 2;

3. wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. - dotyczy ZADANIA 1 i 2.

  • INNE DOKUMENTY Dotyczy ZADANIA 1 i 2:

1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków;

2. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy przewiduje mozliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203 cena SIWZ - 1490 pln (bez o kosztów przesyłki).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączniki do przetargu - SIWZ

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2010-07-09

Data modyfikacji: 2014-10-10

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2010-07-09