Ogłoszenie o zamówieniu Nr 26836 - 2015 z dnia 06.02.2015 Wykonanie analizy porealizacyjnej oddziaływania na środowisko z podziałem na zadania

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie analizy porealizacyjnej oddziaływania na środowisko ZADANIE 1 – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 678 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury na odcinku Białystok – Kleosin ZADANIE 2 – Budowa ul. K. Ciołkowskiego, wiaduktów nad torami PKP, ul. Wiadukt w Białymstoku wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury – Zadanie 3 – ul. Wiadukt wraz z kanalizacją deszczową w drodze na Juchnowiec, zakończone zostało wyborem oferty firmy: Ecoplan Ryszard Kowalczyk, ul. Szpitalna 3/9, 45-010 Opole.

 Wybrano ofertę z największa ilością punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. PRACOWNIA HAŁASU WOJCIECH BABICZ RADOSŁAW JEŻYNA S C,

ul. Królewiecka 63/2, 54-117 Wrocław (przy kryterium oceny: cena – 31 524,90 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 71,77 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 72,77,00 pkt.

  1. Ecoplan Ryszard Kowalczyk, ul. Szpitalna 3/9, 45-010 Opole (przy kryterium oceny: cena – 22 854,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 100,00 pkt.

  2. BAASA Acoustics s.c., ul. Gdyńska 25; 58-100 Świdnica (przy kryterium oceny: cena – 23 001,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta odrzucona.

  3. PROFON ACOUSTICS Tomasz Habrat, ul. Graniczna 5, 38-400 Krosno(przy kryterium oceny: cena – 51 045,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) –  oferta odrzucona.

  4. Ekom S.C. Dariusz Boruszko Wojciech Dąbrowski Klonowa 32, 15-523 Grabówka (przy kryterium oceny: cena – 35 670,00 zł i termin płatności faktury -  14 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 63,43 pkt.;  termin płatności faktury -  0 pkt., razem – 63,43 pkt.

  5. EKKOM Sp. z o. o., ul. Wadowicka 8i, 30-415 Kraków (przy kryterium oceny: cena – 23 985,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 94,33 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 95,33 pkt.

  6. EkoNorm Sp. z o.o., ul. Józefa Gallusa 12, 40-594 Katowice (przy kryterium oceny: cena – 49 999,50 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 45,25 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 46,25 pkt.

  7. FPP Enviro Sp. z o.o.ul. Wilcza 50/52, 00-679 Warszawa (przy kryterium oceny: cena – 131 856,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 17,16 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 18,16 pkt.

 25.02.2015r.

 


Zbiorcze zestawienie otwartych ofert

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Termin płatności faktury

………………

1

PRACOWNIA HAŁASU

WOJCIECH BABICZ RADOSŁAW JEŻYNA S C

ul. Królewiecka 63/2, 54-117 Wrocław

tel. 661 70 55 46, tel. 695 44 62 46

tel. 71 728 08 25

31 524,90

30 dni

 

2

Ecoplan Ryszard Kowalczyk

ul. Szpitalna 3/9, 45-010 Opole

tel. /faks 77 4566516

22 854,00

30 dni

 

3

BAASA Acoustics s.c.

ul. Gdyńska 25; 58-100 Świdnica

tel. 74 640 65 64; fax 74 662 03 50

23 001,00

30 dni

 

4

PROFON ACOUSTICS Tomasz Habrat

ul. Graniczna 5, 38-400 Krosno

tel. kom. 604 49 87 08, 

tel. 71 729 68 60, 71 723 13 85

51 045,00

30 dni

 

5

Ekom S.C. Dariusz Boruszko Wojciech Dąbrowski
Klonowa 32, 15-523 Grabówka

tel. 85 741 81 59

35 670,00

14 dni

 

6

EKKOM Sp. z o. o.

ul. wadowicka 8i, 30-415 Kraków

tel.

23 985,00

30 dni

 

7

EkoNorm Sp. z o.o.

ul. Józefa Gallusa 12, 40-594 Katowice,

Tel. 32 757 25 17, 32 757 25 18,

32 757 25 19, 32 757 26 94, 32 757 26 95

fax.: wew. 102

49 999,50

30 dni

 

8

FPP Enviro Sp. z o.o.

ul. Wilcza 50/52, 00-679 Warszawa

tel. 22 623 03 03

fax. 22 398 72 76

131 856,00

30 dni

 

kwota jaką dysponuje Zamawiający: 100 000,00 zł.

 


ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie analizy porealizacyjnej oddziaływania na środowisko: ZADANIE 1 – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 678 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury na odcinku Białystok – Kleosin ZADANIE 2 – Budowa ul. K. Ciołkowskiego, wiaduktów nad torami PKP, ul. Wiadukt w Białymstoku wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury – Zadanie 3 – ul. Wiadukt wraz z kanalizacją deszczową w drodze na Juchnowiec:

we wzorze umowy §7 pkt. 4 ppkt. 1) otrzymuje brzmienie: „1) nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek opracowania lub jego części,” – zmiany naniesiono czcionką koloru czerwonego.

Wzór umowy po zmianach dostępny do pobrania poniżej.

Białystok, dnia 13.02.2015 r.


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA Nr 1

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na wykonanie analizy porealizacyjnej oddziaływania na środowisko: ZADANIE 1 – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 678 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury na odcinku Białystok – Kleosin ZADANIE 2 – Budowa ul. K. Ciołkowskiego, wiaduktów nad torami PKP, ul. Wiadukt w Białymstoku wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury – Zadanie 3 – ul. Wiadukt wraz z kanalizacją deszczową w drodze na Juchnowiec wyjaśnia co następuje:

PYTANIE NR 1:

Czy natężenie przepływu wód opadowych i roztopowych musi być wykonane metodyką akredytowaną ?

Odpowiedź 1:

Natężenie przepływu wód opadowych i roztopowych nie musi być wykonane metodyką akredytowaną. Jednocześnie zgodnie z pkt 7. ppkt. c Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

PYTANIE NR 2:

Jaka jest ilość pkt pomiarowych i próbek wody opadowej objętych zamówieniem? Proszę o podanie dokładnej ilości próbek wód opadowych i roztopowych koniecznych do wykonania w ramach realizacji zamówienia.

Odpowiedź 2:

Zamówieniem objęte jest wykonanie 3 próbek. Zgodnie z pkt 7. ppkt. c  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

PYTANIE NR 3:

Jaki sposób wyboru (chwilowy, uproszczony – próbka zmieszana przez 3 próbki pobrane w odstępach czasu co 30 minut) ścieków opadowych i roztopowych ma być wykonany przez Wykonawcę w ramach realizacji usługi? Proszę o dokładne wskazanie sposobu poboru.

Odpowiedź 3:

Wykonawca wykona analizę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego Dz. U. 2006 nr 137 poz. 984. Zgodnie z pkt 7. ppkt. c Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

PYTANIE NR 4:

Co Zamawiający rozumie przez zestawienie wyników ilości wód opadowych? Czy Zamawiający posiada liczniki ilości odprowadzanych wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi ?

Odpowiedź 4:

Zapis zawarty w pkt 9 ppkt. j) informuje że należy przedstawić Zamawiającemu komplet wyników badań dotyczących wód roztopowych i opadowych wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego Dz. U. 2006 nr 137 poz. 984.

 

PYTANIE NR 5:

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydłużenie terminu  wykonania usługi jeśli warunki atmosferyczne nie pozwolą na realizację zadania w wyznaczonym terminie? Czy w tym przypadku Zamawiający nie będzie naliczał kar umownych za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy ?

Odpowiedź 5:

Zamawiający zobowiązany jest zgodnie z zapisami zawartymi w Decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku, znak: RDOŚ-20-WOOŚ-II-66131-2/10/pl z dnia 28.10.2010 do dostarczenia analizy porealizacyjnej  najpóźniej 18 miesięcy od oddania przedsięwzięcia do użytkowania. W związku z tym opóźnienia w realizacji zamówienia nie są możliwe.

 

PYTANIE NR 6:

Ile punktów pomiarowych hałasu jest objętych zamówieniem ?

Odpowiedź 6:

Ilość punktów pomiarowych ma być przyjęta na podstawie raportu o oddziaływaniu na środowisko oraz załączonego planu zagospodarowania terenu, profilu ekranów oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zgodnie z pkt 7. ppkt. c Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

PYTANIE NR 7:

Czy w celu spełnienia warunku „Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na koszt własny odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji przedmiotu umowy.” Wystarczy gdy Wykonawca będzie posiadał polisę OC ?

Odpowiedź 7:

Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu posiadania polisy OC na czas realizacji przedmiotowego zamówienia.

 

PYTANIE NR 8:

Co Zamawiający ma dokładnie na myśli poprzez zapis par. 7 pkt. 4 ppkt. 2 umowy mówiący o odpowiedzialności za usunięcie wad wynikających z „nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek opracowania projektowego lub jego części” skoro Wykonawca w ramach realizacji zamówienia nie wykonuje opracowań projektowych tzn., że odpowiada za pracę innych podmiotów ?

Odpowiedź 8:

W §7 pkt. 4 ppkt. 1) umowy (nie ppkt. 2) Zamawiający omyłkowo zamieścił zapis dotyczący „opracowania projektowego”. Po zmianach §7 pkt. 4 ppkt. 1) umowy otrzymuje brzmienie: „1) nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek opracowania lub jego części,”.

 

PYTANIE NR 9:                   

Zwracamy się z prośbą o wydłużenie terminu składania ofert do 20.02.2015 r.

Odpowiedź 9:

Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.

 

Białystok, dnia 13.02.2015 r.


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/



Numer ogłoszenia: 26836 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analizy porealizacyjnej oddziaływania na środowisko ZADANIE 1 - Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 678 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury na odcinku Białystok - Kleosin ZADANIE 2 - Budowa ul. K. Ciołkowskiego, wiaduktów nad torami PKP, ul. Wiadukt w Białymstoku wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury - Zadanie 3 - ul. Wiadukt wraz z kanalizacją deszczową w drodze na Juchnowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie analizy porealizacyjnej oddziaływania na środowisko ZADANIE 1 - Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 678 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury na odcinku Białystok - Kleosin ZADANIE 2 - Budowa ul. K. Ciołkowskiego, wiaduktów nad torami PKP, ul. Wiadukt w Białymstoku wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury - Zadanie 3 - ul. Wiadukt wraz z kanalizacją deszczową w drodze na Juchnowiec.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VI ust. 1pkt.1) SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonanego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum jednego zamówienia polegającego na opracowaniu analizy porealizacyjnej lub raportu o odziaływaniu na środowisko dla inwestycji liniowych, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VI ust. 1pkt.1) SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VI ust. 1pkt.1) SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VI ust. 1pkt.1) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazanie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów* czy zostały wykonane należycie, *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności faktury - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2015-02-06

Data modyfikacji: 2015-02-25

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2015-02-06