Ogłoszenie o zamówieniu Nr 90324 - 2015 z dnia 21.04.2015 Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 r. z podziałem na zadania
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1: RDW w Białymstoku Zadanie 2: RDW w Łomży Zadanie 3: RDW w Siemiatyczach Zadanie 4: RDW w Sokółce Zadanie 5: RDW w Suwałkach, zakończone zostało na:
Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku,
Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży,
Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach,
Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce,
Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach
wyborem oferty firmy EuroFuturo Magdalena Stankiewicz, ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok.
Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
- PHU „NEJMAN” Anna Nejman ul. Łagodna 22, 15-641 Klepacze (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 61,87 pkt. termin płatności faktury 0 pkt., razem – 61,87 pkt);
- EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 100,00 pkt);
- „EXTRAL” Iwona chojnowska Malinowo Nowe 3, 07-407 Czerwin (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 54,80 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 55,80 pkt).
Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży
- „DRWALEX” Wiesław Grzyb Białobiel ul. Spokojna 7, 07-402 Lelis (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 52,21 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 53,21 pkt);
- Rafał Niemira Usługi Dla Rolnictwa ul. Wyszyńskiego 1, 07-324 Szulborze Wielkie (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 40,15 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 41,15 pkt);
- EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 100,00 pkt);
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Mirosław Pełszyński ul. kolejowa 28, 19-100 Mońki (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,50 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 61,50 pkt);
- „EXTRAL” Iwona Chojnowska, Malinowo Nowe 3, 07-407 Czerwin (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 59,55 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 60,55 pkt).
Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach
- EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 100,00 pkt);
- Beata Błaszczak PROFEST Firma Usługowa Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 81,07 pkt. termin płatności faktury 0 pkt., razem – 81,07 pkt).
Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce
- Rafał Niemira Usługi Dla Rolnictwa ul. Wyszyńskiego 1, 07-324 Szulborze Wielkie (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 41,98 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 42,98 pkt);
- VIA Perfect Guziejko Seweryn, Zdroje 9, 16-020 Czarna Białostocka Rafał Niemira Usługi Dla Rolnictwa ul. Wyszyńskiego 1, 07-324 Szulborze Wielkie (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 43,78 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 44,78 pkt);
- EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 100,00 pkt).
Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach
- Mechanika-Usługi Rolnicze i roboty Drogowe Ryszard Tomkiel, Giby 43, 16-506 Giby (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 89,95 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 90,95 pkt);
- EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 100,00 pkt).
Białystok, dn. 2015.05.11
Kwota jaką dysponuje Zamawiający: 260 000 zł (z możliwością pozyskania dodatkowych środków)
Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*
Numer oferty | Nazwa (firma) i adres wykonawcy | Cena zł. (brutto) | Termin płatności faktur (dni) |
1 | „DRWALEX” Wiesław Grzyb, Białobiel ul. Spokojna 7, 07-402 Lelis | Zad. 2 – 67 922,13 | 30 |
2 | Rafał Niemira Usługi dla Rolnictwa ul. Wyszyńskiego 1, 07-324 Szulborze Wielkie | Zad. 2 – 88 342,85 Zad. 4 – 76 901,57 | 30 |
3 | VIA Perfect Guziejko Seweryn Zdroje 9, 16-020 Czarna Białostocka | Zad. 4 – 73 737,50 | 30 |
4 | Mechanika-Usługi Rolnicze i Roboty Drogowe Ryszard Tomkiel, 16-506 Giby | Zad. 5 – 47 186,97 | 30 |
5 | PHU „NEJMAN” Anna Nejman ul. Łagodna 22, 15-641 Klepacze | Zad. 1 - 79 940,79 | 14 |
6 | EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok | Zad. 1 – 49 962,99 Zad. 2 – 35 819,30 Zad. 3 – 43 215,14 Zad. 4 – 32 608,71 Zad. 5 – 42 872,76 | 30 |
7 | Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Mirosław Pełszyński, ul. Kolejowa 28, 19-100 Mońki | Zad. 2 – 58 609,50 | 30 |
8 | „EXTRAL” Iwona Chojnowska Malinowo Nowe 3, 07-407 Czerwin | Zad. 1 – 90 265,42 Zad. 2 – 59 549,34 | 30 |
9 | Beata Błaszczak PROFEST firma Usługowa Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin | Zad. 3 – 52 772,49 | 14 |
Białystok, dn. 2015.04.29
Numer ogłoszenia: 90324 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1: RDW w Białymstoku Zadanie 2: RDW w Łomży Zadanie 3: RDW w Siemiatyczach Zadanie 4: RDW w Sokółce Zadanie 5: RDW w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1: RDW w Białymstoku Zadanie 2: RDW w Łomży Zadanie 3: RDW w Siemiatyczach Zadanie 4: RDW w Sokółce Zadanie 5: RDW w Suwałkach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Nie dotyczy
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie na usługi związane z koszeniem o wartości nie mniejszej niż 5 000 PLN brutto wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest dysponowanie: min. 1 kosiarką ciągnikową bijakową wraz z informacją o dostępie.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykazanie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów* czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty innych podmiotów. Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin płatności faktury - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1: RDW w Białymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1: RDW w Białymstoku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności faktury - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 2: RDW w Łomży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 2: RDW w Łomży.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności faktury - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 3: RDW w Siemiatyczach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 3: RDW w Siemiatyczach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności faktury - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 4: RDW w Sokółce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 4: RDW w Sokółce.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności faktury - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 5: RDW w Suwałkach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 5: RDW w Suwałkach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności faktury - 1
Metryka strony