Ogłoszenie o zamówieniu Nr 14375-2015 z dnia 03.02.2015 r. Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na ustawienie i naprawę barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r zakończone zostało wyborem oferty firmy BUDREX – KOBI, ul. Hetmańska 92,
15-727 Białystok.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma BUDREX – KOBI, ul. Hetmańska 92, 15-727 Białystok (przy kryterium oceny: najniższa cena - ceny jednostkowe i termin płatności faktury - 30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: najniższa cena – 99,00 pkt.; termin płatności faktury - 1 pkt., razem – 100,00 pkt.
23.02.2015r.
UWAGA: zmiana terminu składania i otwarcia ofert 23.02.2015 r.
Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 14375-2015 z dnia 2015-02-03 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Białystok
Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r.
Termin składania ofert: 2015-02-19
Numer ogłoszenia: 21401 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 14375 - 2015 data 03.02.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ustawienie i naprawę barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r. w poniższym zakresie:
- w części XV ust. 2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 23.02.2015 roku”
- w części XVII ust. 1 pkt. 1 ppkt. 1) SIWZ otrzymuje brzmienie:
„1) Przez kryterium cena Zamawiający rozumie sumę składową cen jednostkowych określonych w Załączniku Nr 1 do oferty (kosztorys ofertowy). Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę jednostkową z VAT wpisaną przez Wykonawcę. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:
C= = å Ci x 100pkt x 99%
i = 14
Oferta w kryterium cena, może otrzymać maksymalnie 99 punktów.
C1 – ustawienie barier ochronnych skarpowych 4-linowych
0÷8 pkt
najniższa cena
(C1) liczba punktów = -------------------------------- x 8 pkt
cena badanej oferty
C2 - ustawienie barier ochronnych skarpowych 4-linowych wraz ze ścięciem pobocza o średniej grubości 10 cm i odwiezieniem materiału ze ścinki
0÷8 pkt
najniższa cena
(C2) liczba punktów = ------------------------------- x 8 pkt
cena badanej oferty
C3 - ustawienie barier ochronnych skrajnych 4-linowych
0÷8 pkt
najniższa cena
(C3) liczba punktów = ------------------------------ x 8 pkt
cena badanej oferty
C4 - ustawienie barier ochronnych skrajnych 4-linowych wraz ze ścięciem pobocza o średniej grubości 10 cm i odwiezieniem materiału ze ścinki
0÷8 pkt
najniższa cena
(C4) liczba punktów = ------------------------------ x 8 pkt
cena badanej oferty
C5 – wymiana słupków
0÷8 pkt
najniższa cena
(C5) liczba punktów = ---------------------------- x 8 pkt
cena badanej oferty
C6 – naciągnięcie liny
0÷10 pkt
najniższa cena
(C6) liczba punktów = ---------------------------- x 10 pkt
cena badanej oferty
C7 – montaż złączki na linie
0÷4 pkt
najniższa cena
(C7) liczba punktów = ---------------------------- x 4 pkt
cena badanej oferty
C8 – ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 24 kg/m
0÷10 pkt
najniższa cena
(C8) liczba punktów = ---------------------------- x 10 pkt
cena badanej oferty
C9 – ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 24 kg/m wraz ze ścięciem pobocza o średniej grubości 10 cm i odwiezieniem materiału ze ścinki
0÷10 pkt
najniższa cena
(C9) liczba punktów = ---------------------------- x 10 pkt
cena badanej oferty
C10 – ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 24 kg/m – materiał zamawiającego 0÷4 pkt
najniższa cena
(C10) liczba punktów = ---------------------------- x 4 pkt
cena badanej oferty
C11 – demontaż uszkodzonych barier stalowych wraz ze słupkami oraz wywiezieniem materiału z rozbiórki
0÷10 pkt
najniższa cena
(C11) liczba punktów = ---------------------------- x 10 pkt
cena badanej oferty
C12 – ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem z rur stalowych o rozstawie słupków z rur co 1,5 m
0÷4 pkt
najniższa cena
(C12) liczba punktów = ---------------------------- x 4 pkt
cena badanej oferty
C13– ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem z rur stalowych o rozstawie słupków z rur co 1,5 m – materiał zamawiającego
0÷4 pkt
najniższa cena
(C13) liczba punktów = ---------------------------- x 4 pkt
cena badanej oferty
C14– demontaż barier betonowych wraz z wywiezieniem gruzu
0÷4 pkt
najniższa cena
(C14) liczba punktów = ---------------------------- x 4 pkt”
cena badanej oferty
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia po zmianach z dnia 17.02.2015 r. do pobrania poniżej.
Białystok, dnia 17.02.2015 r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE
W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r., Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:
Pytanie 1.
Prosimy o podanie poziomów powstrzymywania i szerokości pracujących dla barier linowych i stalowych oraz długości odcinków barier planowanych do ustawienia.
Odpowiedź:
Należy przyjąć do wyceny poziom powstrzymywania N2 dla szerokości pracującej W3.
Zamawiający w chwili obecnej nie określa długości barier do ustawienia, gdyż zlecenie będzie udzielane w przypadku pojawienia się takiej potrzeby.
Pytanie 2.
Prosimy o sprecyzowanie jakie elementy barier stalowych posiada Zamawiający i zamierza przekazać do wykonania robót z poz. 10 kosztorysu ofertowego tj. ustawienie barier stalowych jednostronnych o masie 24kg/m – materiał Zamawiającego, oraz o podanie przewidywanych długości odcinków barier montowanych zgodnie z poz. 10 kosztorysu w celu oszacowania kosztu brakujących elementów systemu.
Odpowiedź:
Zamawiający dostarczy Wykonawcy elementy barier niezbędne do ustawienia, naprawy bądź wymiany uszkodzonego odcinka.
Zamawiający w chwili obecnej nie określa długości barier do ustawienia, gdyż zlecenie będzie udzielane w przypadku pojawienia się takiej potrzeby.
Białystok, dn. 2015.02.13
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ustawienie i naprawę barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r. w zakresie kosztorysu ofertowego Załącznik Nr 1 do oferty. W opisie robót „Poręcze ochronne” dodaje się pozycję Nr 13: „Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem z rur stalowych o rozstawie słupków z rur co 1,5 m - materiał zamawiającego”.
Kosztorys ofertowy Załącznik Nr 1 do oferty (po zmianie 11.02.2015) - do pobrania poniżej.
Białystok, dnia 11.02.2015 r.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Białystok: Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 14375 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2015 r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1pkt.1 SIWZ.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienie na usługę ustawienia barier energochłonnych o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1pkt.1 SIWZ.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1pkt.1 SIWZ.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1pkt.1 SIWZ.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów* czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy.; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin płatności faktury - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony