Ogłoszenie o zamówieniu Nr16807-2015 z dnia 09.02.2015r. Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zad1 Przebudowę mostu przez rz.Supraśl; Zad2 Przebudowę mostu przez rz.Słójka; Zad3 Przebudowę mostu przez rz.Ślina; Zad4 Przebudowę mostu przez rz.Orlanka.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 1. Przebudowę mostu przez rz. Supraśl w m. Supraśl w km 20+631 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 2. Przebudowa mostu przez rz. Słójka w m. Talkowszczyzna w km 38+842 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 3. Przebudowę mostu przez rz. Ślina w m. Ruś Stara w km 41+634 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 678; Zadanie 4. Przebudowę mostu przez rz. Orlanka w m. Dzięciołowo w km 8+726 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 689, zakończone zostało wyborem oferty na:

Zadanie 1: Pracownia Projektowa MiD - Marcin Dudek, ul. Czesława Miłosza 17, 80-126 Gdańsk;

Zadanie 2: Pracownia Projektowa MiD - Marcin Dudek, ul. Czesława Miłosza 17, 80-126 Gdańsk;

Zadanie 3: Estakada Tomasz Pawłowski, ul. Malinowa 12, 15-803 Białystok;

Zadanie 4: Estakada Tomasz Pawłowski, ul. Malinowa 12, 15-803 Białystok.

 Wybrano oferty z największą ilością punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. ProtechniCon Konstrukcje Inżynierskie Maciej Żuchowicz, os. Akademickie 4/45, 31-866 Kraków na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 178 596,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) –  oferta odrzucona,

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 44 034,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) –  oferta odrzucona,

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 38 499,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) –  oferta odrzucona,

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 49 077,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) –  oferta odrzucona;

  1. Pracownia Projektowa MiD - Marcin Dudek, ul. Czesława Miłosza 17, 80-126 Gdańsk na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 144 894,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 100,00 pkt.,

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 43 911,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 100,00 pkt.,

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 41 451,00 zł i termin płatności faktury -  nie określono ilości dni) –  oferta odrzucona,

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 46 371,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 78,50 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 79,50 pkt.;

  1. SMP Projektanci Szuba, Matysik, Pokorski Sp. j., ul. Promienista 87A/1, 60-141 Poznań na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 152 889,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 93,82 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 94,82 pkt.,

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 89 421,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 48,61 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 49,61 pkt.,

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 59 286,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 48,79 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 49,79 pkt.,

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 62 730,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 58,03 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 59,03 pkt.;

  1. Fasys Mosty Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 139A/3, 53-317 Wrocław na:

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 59 901,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 72,57 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 73,57 pkt.,

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 39 852,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 72,58 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 73,58 pkt.,

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 38 622,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 94,25 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 95,25 pkt.;

  1. Domost Sp. z o.o., ul. Kolejowa 30, 07-320 Małkinia Górna na:

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 55 227,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 78,71 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 79,71 pkt.,

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 42 189,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 68,56 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 69,56 pkt.,

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 72 324,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 50,33 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 51,33 pkt.;

  1. Pracownia Projektowa MOST s.c., Marta Włodarczak, Tomasz Świderski, m. Wargowo 88, 64-605 Wargowo, Adres do korespondencji: ul. Ajschylosa 48, 60-461 Poznań na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 99 015,00 zł i termin płatności faktury -  14 dni) –  oferta odrzucona,

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 76 875,00 zł i termin płatności faktury -  14 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 56,55 pkt.;  termin płatności faktury -  0 pkt., razem – 56,55 pkt.,

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 76 875,00 zł i termin płatności faktury -  14 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 37,63 pkt.;  termin płatności faktury -  0 pkt., razem – 37,63 pkt.,

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 79 950,00 zł i termin płatności faktury -  14 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 45,53 pkt.;  termin płatności faktury -  0 pkt., razem – 45,53 pkt.;

  1. Drogowskaz S.C. Marek Gwiazdowski, Adam Sosnowski, Wojciech Grzybowski, ul. Elewatorska 13/22, 15-620 Białystok na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 190 650,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 75,24 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 76,24 pkt.;

  1. KOMI Zdzisław Kozikowski, ul. Waszyngtona 24 lok. 15, 15 – 274 Białystok:

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 144 525,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 30,08 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 31,08 pkt.;

  1. KOMI Zdzisław Kozikowski, ul. Waszyngtona 24 lok. 15, 15 – 274 Białystok:

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 84 870,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 34,08 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 35,08 pkt.;

  1. KOMI Zdzisław Kozikowski, ul. Waszyngtona 24 lok. 15, 15 – 274 Białystok:

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 115 620,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 31,49 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 32,49 pkt.;

  1. Estakada Tomasz Pawłowski, ul. Malinowa 12, 15-803 Białystok:

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 49 077,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 88,58 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 89,58 pkt.;

  1. Estakada Tomasz Pawłowski, ul. Malinowa 12, 15-803 Białystok:

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 29 218,65 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 100,00 pkt.;

  1. Estakada Tomasz Pawłowski, ul. Malinowa 12, 15-803 Białystok:

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 36 770,85 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 100,00 pkt.

 05.03.2015r.

 

 


Zbiorcze zestawienie otwartych ofert

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł

(brutto)

Termin płatności faktury

(w dniach)

1.

ProtechniCon Konstrukcje Inżynierskie

Maciej Żuchowicz
os. Akademickie 4/45, 31-866 Kraków

Telefon +48 12 647·49·54 Faks +48 12 647·49·54

Tel. kom. +48 600·83·00·82

zad. 1 - 178 596,00

zad. 2 – 44 034,00

zad. 3 – 38 499,00

zad. 4 – 49 077,00

30

2.

Pracownia Projektowa MiD - Marcin Dudek,

ul. Czesława Miłosza 17, 80-126 Gdańsk

tel. 609-227-943

zad. 1 – 144 894,00

zad. 2 – 43 911,00

zad. 3 – 41 451,00

zad. 4 – 46 371,00

30

3.

SMP Projektanci Szuba, Matysik, Pokorski Sp. j.

ul. Promienista 87A/1, 60-141 Poznań
tel. 61 86 19 636 fax. 61 86 10 644

zad. 1 – 152 889,00

zad. 2 – 89 421,00

zad. 3 – 59 286,00

zad. 4 – 62 730,00

30

4.

FASYS MOSTY SP Z O O,

ul. Powstańców Śląskich 139A/3, 53-317 Wrocław

tel. kom. 516 171 688

zad. 2 – 59 901,00

zad. 3 – 39 852,00

zad. 4 – 38 622,00

30

5.

Domost Sp. z o.o.

ul. Kolejowa 30 07-320 Małkinia Górna
tel/fax +48 29 64 09 179

zad. 2 – 55 227,00

zad. 3 – 42 189,00

zad. 4 – 72 324,00

30

6.

Pracownia Projektowa MOST s.c. Marta Włodarczak Tomasz Świderski
m. Wargowo 88, 64-605 Wargowo
Adres do korespondencji

ul. Ajschylosa 48, 60-461 Poznań

tel. 61 840 70 44

zad. 1 – 99 015,00

zad. 2 – 76 875,00

zad. 3 – 76 875,00

zad. 4 – 79 950,00

14

7.

Drogowskaz S.C. Marek Gwiazdowski, Adam Sosnowski, Wojciech Grzybowski.

ul. Elewatorska 13/22, 15-620 Białystok

tel. 85 652-06-80

zad. 1 – 190 650,00

30

8.

KOMI Z. Kozikowski

ul. Waszyngtona 24 lok. 15, 15 – 274 Białystok

tel./fax 085 74 20 117 tel. kom. 600 207 447

zad. 2 – 83 640,00

30

9.

KOMI Z. Kozikowski

ul. Waszyngtona 24 lok. 15, 15 – 274 Białystok

tel./fax 085 74 20 117 tel. kom. 600 207 447

zad. 3 – 84 870,00

30

10.

KOMI Z. Kozikowski

ul. Waszyngtona 24 lok. 15, 15 – 274 Białystok

tel./fax 085 74 20 117 tel. kom. 600 207 447

zad. 4 – 115 620,00

30

11.

"Estakada" Tomasz Pawłowski

ul. Malinowa 12, 15-803 Białystok

tel. kom. 607 428 656

zad. 2 – 49 077,00

30

12.

"Estakada" Tomasz Pawłowski

ul. Malinowa 12, 15-803 Białystok

tel. kom. 607 428 656

zad. 3 – 29 212,50

30

13.

"Estakada" Tomasz Pawłowski

ul. Malinowa 12, 15-803 Białystok

tel. kom. 607 428 656

zad. 4 – 36 770,85

30

kwota jaką dysponuje Zamawiający:

Zadanie Nr 1: 350 000,00 zł.

Zadanie Nr 2: 80 000,00 zł.

Zadanie Nr 3: 55 000,00 zł.

Zadanie Nr 4: 100 000,00 zł.


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 1. Przebudowę mostu przez rz. Supraśl w m. Supraśl w km 20+631 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 2. Przebudowę mostu przez rz. Słójka w m. Talkowszczyzna w km 38+842 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 3. Przebudowę mostu przez rz. Ślina w m. Ruś Stara w km 41+634 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 678; Zadanie 4. Przebudowę mostu przez rz. Orlanka w m. Dzięciołowo w km 8+726 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 689 wyjaśnia co następuje:
PYTANIE NR 1:
W załączonym pliku „Wymagania (wytyczne) dla wszystkich zadań" w pkt. 5 znajduje się zapis dotyczący zawartości opracowania między innymi karty informacyjnej:
> Kartą informacyjną o planowanym przedsięwzięciu (zgodnie z obowiązującymi przepisami), wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami związanymi z inwentaryzacją przyrodniczą w pełnym zakresie. Pytanie jest następujące na jakim etapie należy wykonać inwentaryzację przyrodniczą oraz jak to się ma w odniesieniu do terminów przygotowania materiałów do decyzji środowiskowej (skoro w siwz przewidziano nie później niż w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy). Wiadomo, że inwentaryzację przyrodniczą wykonuje się w ciągu jednego sezonu wegetacyjnego, natomiast termin zakończenia opracowania przewidziano na 30.10.2015r. dla zadania l oraz 30.09.2015r. dla zadań 2-4.
Odpowiedź 1:
Materiały do decyzji środowiskowej (kartę informacyjną) należy opracować zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013, poz. 1235).
Inwentaryzację przyrodniczą (raport oddziaływania na środowisko) należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami w przypadku, gdy zajdzie konieczność określona w postępowaniu o wydanie decyzji administracyjnych.
 
Białystok, dnia 16.02.2015 r.

 


ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 1. Przebudowę mostu przez rz. Supraśl w m. Supraśl w km 20+631 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 2. Przebudowę mostu przez rz. Słójka w m. Talkowszczyzna w km 38+842 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 3. Przebudowę mostu przez rz. Ślina w m. Ruś Stara w km 41+634 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 678; Zadanie 4. Przebudowę mostu przez rz. Orlanka w m. Dzięciołowo w km 8+726 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 689:

  1. w części XXI ust. 1 pkt. a) SIWZ zapis dotyczący nazwy banku otrzymuje brzmienie: „…3 Oddział Banku Zachodniego WBK S.A. w Białymstoku Nr konta: 78 1500 1344 1213 4002 9864 0000…..” 
  2. w części XXI ust. 9 SIWZ otrzymuje brzmienie:

„9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.”

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia po zmianach z dnia 12.02.2015 r. do pobrania poniżej.

Białystok, dnia 12.02.2015 r.

 


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
 


Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 1. Przebudowę mostu przez rz. Supraśl w m. Supraśl w km 20+631 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 2. Przebudowę mostu przez rz. Słójka w m. Talkowszczyzna w km 38+842 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 3. Przebudowę mostu przez rz. Ślina w m. Ruś Stara w km 41+634 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 678; Zadanie 4. Przebudowę mostu przez rz. Orlanka w m. Dzięciołowo w km 8+726 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 689.
Numer ogłoszenia: 16807 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 1. Przebudowę mostu przez rz. Supraśl w m. Supraśl w km 20+631 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 2. Przebudowę mostu przez rz. Słójka w m. Talkowszczyzna w km 38+842 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 3. Przebudowę mostu przez rz. Ślina w m. Ruś Stara w km 41+634 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 678; Zadanie 4. Przebudowę mostu przez rz. Orlanka w m. Dzięciołowo w km 8+726 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 689.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 1. Przebudowę mostu przez rz. Supraśl w m. Supraśl w km 20+631 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 2. Przebudowę mostu przez rz. Słójka w m. Talkowszczyzna w km 38+842 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676; Zadanie 3. Przebudowę mostu przez rz. Ślina w m. Ruś Stara w km 41+634 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 678; Zadanie 4. Przebudowę mostu przez rz. Orlanka w m. Dzięciołowo w km 8+726 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 689.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: Zadanie 1 - 6 000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). Zadanie 2 - 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). Zadanie 3 - 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). Zadanie 4 - 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VI ust. 1pkt.1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonanego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: DLA ZADANIA 1: 1) minimum 1 zamówienia polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/rozbudowę drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości min. 25,00m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, Dz. U. z 2005r., Nr 67, poz. 582 z późn. zm.) w ciągu drogi publicznej klasy min. Z, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, lub 2) minimum 1 zamówienia polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/rozbudowę drogi publicznej klasy min. Z o długości min. 1,0km (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) wraz z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości min. 25,00m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, Dz. U. z 2005r., Nr 67, poz. 582 z późn. zm.) z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. DLA ZADAŃ 2÷4: 1) minimum 1 zamówienia polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/rozbudowę drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości min. 10,00m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, Dz. U. z 2005r., Nr 67, poz. 582 z późn. zm.) w ciągu drogi publicznej klasy min. Z, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, lub 2) minimum 1 zamówienia polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/rozbudowę drogi publicznej klasy min. Z o długości min. 0,5km (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) wraz z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości min. 10,00m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, Dz. U. z 2005r., Nr 67, poz. 582 z późn. zm.) z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VI ust. 1pkt.1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: DLA ZADANIA 1: 1) autora projektu na przebudowę obiektu mostowego: a) posiadającego uprawnienia pozwalające na opracowanie dokumentacji projektowej objętej przedmiotowym zamówieniem na drogowe obiekty mostowe, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, b) wskazanie opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/rozbudowę drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości min. 25,00m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, Dz. U. z 2005r., Nr 67, poz. 582 z późn. zm.) w ciągu drogi publicznej klasy min Z, lub wskazanie opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej łącznie budowę/przebudowę/rozbudowę drogi publicznej klasy min. Z o długości min. 1,0km (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) wraz z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości min. 25,00m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, Dz. U. z 2005r., Nr 67, poz. 582 z późn. zm.); 2) autora projektu na przebudowę rozwiązań drogowych: a) posiadającego uprawnienia pozwalające na opracowanie dokumentacji projektowej objętej przedmiotowym zamówieniem w specjalności drogowej, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, b) wskazanie opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej budowę/przebudowę/rozbudowę drogi publicznej klasy min. Z o długości min. 1,0 km (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w pkt. 1 i 2 i sprawowanie ich przez jedną osobę, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania. DLA ZADAŃ 2÷3: 1) autora projektu na przebudowę obiektu mostowego: b) posiadającego uprawnienia pozwalające na opracowanie dokumentacji projektowej objętej przedmiotowym zamówieniem na drogowe obiekty mostowe, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, c) wskazanie opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/rozbudowę drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości min. 10,00m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, Dz. U. z 2005r., Nr 67, poz. 582 z późn. zm.) w ciągu drogi publicznej klasy min Z, lub wskazanie opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej łącznie budowę/przebudowę/rozbudowę drogi publicznej klasy min. Z o długości min. 0,5 km (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) wraz z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości min. 10,00m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, Dz. U. z 2005r., Nr 67, poz. 582 z późn. zm.); 2) autora projektu na przebudowę rozwiązań drogowych: a) posiadającego uprawnienia pozwalające na opracowanie dokumentacji projektowej objętej przedmiotowym zamówieniem w specjalności drogowej, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, b) wskazanie opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej budowę/przebudowę/rozbudowę drogi publicznej klasy min. Z o długości min.0,5km (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w pkt. 1 i 2 i sprawowanie ich przez jedną osobę, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania. DLA ZADANIA 4: 1) autora projektu na przebudowę obiektu mostowego: a) posiadającego uprawnienia pozwalające na opracowanie dokumentacji projektowej objętej przedmiotowym zamówieniem na drogowe obiekty mostowe, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, b) wskazanie opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/rozbudowę drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości min. 10,00m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, Dz. U. z 2005r., Nr 67, poz. 582 z późn. zm.) w ciągu drogi publicznej klasy min Z, lub wskazanie opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej łącznie budowę/przebudowę/rozbudowę drogi publicznej klasy min. Z o długości min. 0,5km (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) wraz z budową/przebudową/rozbudową drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości min. 10,00m (długość zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, Dz. U. z 2005r., Nr 67, poz. 582 z późn. zm.); DLA ZADAŃ 1÷3 3) sprawdzającego projekt branży mostowej: a) posiadającego właściwe uprawnienia pozwalające na sprawdzanie dokumentacji projektowej na drogowe obiekty mostowe objęte przedmiotowym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, b) sprawdzenie lub wykonanie co najmniej 1 dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/rozbudowę drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) w ciągu drogi publicznej klasy min. Z. 4) sprawdzającego projekt branży drogowej: a) posiadającego właściwe uprawnienia pozwalające na sprawdzanie dokumentacji projektowej branży drogowej, objętej przedmiotowym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, b) sprawdzenie lub wykonanie co najmniej 1 dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/rozbudowę drogi publicznej klasy min. Z na dł. min. 0,5km (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w pkt. 3 i 4 i sprawowanie ich przez jedną osobę, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania. DLA ZADANIA 4 3) sprawdzającego projekt branży mostowej: a) posiadającego właściwe uprawnienia pozwalające na sprawdzanie dokumentacji projektowej na drogowe obiekty mostowe objęte przedmiotowym zamówieniem, min. 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, b) sprawdzenie lub wykonanie co najmniej 1 dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę/rozbudowę drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) w ciągu drogi publicznej klasy min. Z. DLA ZADAŃ 1÷4 5) geodeta posiadający uprawnienia w zakresie: a) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych (1), b) rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawych (2). 6) jednostka/osoba dokonująca badań geotechnicznych, geologicznych, konstrukcji jezdni i obiektu i innych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej; 7) jednostka/osoba opracowująca raport oddziaływania na środowisko.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VI ust. 1pkt.1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazanie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów* czy zostały wykonane należycie, *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty innych podmiotów. Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności faktury - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca przez podpisaniem umowy zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane opracowania na okres 4 lat.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 1. Przebudowę mostu przez rz. Supraśl w m. Supraśl w km 20+631 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 1. Przebudowę mostu przez rz. Supraśl w m. Supraśl w km 20+631 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 2. Przebudowę mostu przez rz. Słójka w m. Talkowszczyzna w km 38+842 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 2. Przebudowę mostu przez rz. Słójka w m. Talkowszczyzna w km 38+842 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 676.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 3. Przebudowę mostu przez rz. Ślina w m. Ruś Stara w km 41+634 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 678.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 3. Przebudowę mostu przez rz. Ślina w m. Ruś Stara w km 41+634 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 678.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 4. Przebudowę mostu przez rz. Orlanka w m. Dzięciołowo w km 8+726 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 689.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie 4. Przebudowę mostu przez rz. Orlanka w m. Dzięciołowo w km 8+726 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 689.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2015-02-09

Data modyfikacji: 2015-03-05

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2015-02-09