Ogłoszenie o zamówieniu Nr 323960 - 2016 z dnia 2016-10-14 r. Zadanie 1: Remont krawężników w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 od km 53+595 do km 54+058,5 Zadanie 2: Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 od km 53+595 do km 54+208 dł.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży z siedzibą przy ul. Poligonowej 30, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Zadanie 1: Remont krawężników w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 Myszyniec – Dęby – Nowogród – Łomża od km 53+595 do km 54+058,5 po stronie prawej i Zadanie 2: Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 Myszyniec – Dęby – Nowogród – Łomża od km 53+595 do km 54+208 dł. 0,613km zostało zakończone wyborem oferty firmy PBK SP. z o.o., ul. Sikorskiego 156, 18-400 Łomża.
Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:
PBK Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 156, 18-400 Łomża; przy kryterium oceny oferty: cena/okres gwarancji i rękojmi z ceną ofertową 487 324,28 zł.- okres gwarancji i rękojmi 3 lata - oferta uzyskała w kryterium: – cena 60,00 pkt., okres gwarancji i rękojmi – 0 pkt., łączna punktacja – 60,00 pkt.
21 listopada 2016r.
Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*
Kwota jaką dysponuje Zamawiający:
Zadanie 1 – 45 743,43 zł., Zadanie 2 – 459 234,88zł. Łącznie zad. 1 i 2 - 504 978,31 zł.
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł (brutto) |
Okres gwarancji i rękojmi |
1 |
PBK Sp. z o.o. ul. Sikorskiego 156 18-400 Łomża |
Zadanie 1 – 48 051,76 Zadanie 2 – 439 272,52
Łączna wartość Zadania 1 i Zadania 2 – 487 324,28 |
3 lata |
Białystok, dn. 2016.11.08
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA DZIEN 08.11.2016 roku.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na
Zadanie 1: Remont krawężników w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 Myszyniec – Dęby – Nowogród – Łomża od km 53+595 do km 54+058,5 po stronie prawej
Zadanie 2: Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 Myszyniec – Dęby – Nowogród – Łomża od km 53+595 do km 54+208 dł. 0,613km, tj.:
We wzorze umowy § 4, otrzymuje brzmienie:
„1. Strony postanawiają, że podstawę do wystawienia faktury i końcowego rozliczenia stanowi protokół odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia, kosztorys i obmiar robót, podpisany przez Zamawiającego.
2. Faktura będzie płatna na numer rachunku bankowego ..........................................................…………………………………………………………
w terminie 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury wraz z podpisanym przez Zamawiającego protokołem odbioru, o którym mowa w ust. 1.
3. Płatność faktury dla Wykonawcy nastąpi po dostarczeniu oświadczenia Podwykonawcy, o uregulowaniu zobowiązań finansowych między Podwykonawcą i Wykonawcą w zakresie robót rozliczeniowych objętych niniejszą umową.
4. Zmiana rachunku bankowego wymaga aneksu, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT o numerze identyfikacyjnym 542-25-66-904.
6. Strony nie przewidują płatności częściowych.”
Wzór umowy po zmianie do pobrania w załączniku poniżej.
Białystok, dnia 02.11.2016 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:
Zadanie 1: Remont krawężników w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 Myszyniec – Dęby – Nowogród – Łomża od km 53+595 do km 54+058,5 po stronie prawej
Zadanie 2: Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 Myszyniec – Dęby – Nowogród – Łomża od km 53+595 do km 54+208 dł. 0,613km
Zamawiający zmienia:
- SIWZ - 6.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA otrzymuje brzmienie:
6.1Rozpoczęcie realizacji zamówienia: z dniem podpisania umowy.
6.2Zakończenie realizacji zamówienia: w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy.
- SIWZ – 17.MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT otrzymuje brzmienie: ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zapieczętowanej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego, na adres podany w części I, opatrzonej danymi Wykonawcy oraz napisem:
Oferta na:
Zadanie 1: Remont krawężników w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 Myszyniec – Dęby – Nowogród – Łomża od km 53+595 do km 54+058,5 po stronie prawej
i
Zadanie 2: Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 Myszyniec – Dęby – Nowogród – Łomża od km 53+595 do km 54+208 dł. 0,613km
- Ofertę należy złożyć w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Łomży ul. Poligonowa 30 – pokój nr 1, nie później niż do godz. 09:00 dnia 08.11.2016 roku.
- W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty po terminie określonym w pkt 17.2, Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę Wykonawcy.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed terminem składania ofert określonym w pkt 17.2.
- Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu zostanie przygotowane, opieczętowane i oznaczone zgodnie z postanowieniami pkt 17.1, a koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniami „ZMIANA” lub „WYCOFANE”.
- Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu określonym w pkt 17.2 o godz. 9:10 – pokój nr 3, w siedzibie Zamawiającego.
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Podczas otwierania kopert z ofertami Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców, ceny ofertowe oraz inne szczegóły, które uzna za istotne. Koperty oznaczone „WYCOFANE” nie będą otwierane, zostanie tylko odczytana nazwa Wykonawcy.
- Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1)kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2)firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3)ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
- Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”.
- Wzór umowy.
SIWZ oraz wzór umowy po zmianie z dnia 28.10.2016 r. dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, dn. 28.10.2016
Ogłoszenie nr 333455 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.
Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 323960
Data: 14/10/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska 6, 15620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8
W ogłoszeniu jest: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Okres w dniach: 60
W ogłoszeniu powinno być: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Okres w dniach: 30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 31/10/2016
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 08/11/2016
Ogłoszenie nr 323960 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.Białystok: Zadanie 1: Remont krawężników w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 Myszyniec – Dęby – Nowogród – Łomża od km 53+595 do km 54+058,5 po stronie prawej Zadanie 2: Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 645 Myszyniec – Dęby – Nowogród – Łomża od km 53+595 do km 54+208 dł. 0,613km Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie
nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska 6, 15620 Białystok, woj. podlaskie, państwo , tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: tak
tak
nie
nie Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
nie
Nie
Okres w dniach: 60
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: 1)Formularz ofertowy, 2)Kosztorysy ofertowe, 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu 4)Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania 5)Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 6)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS nie
nie
nie
nie
Liczba wykonawców
Umowa ramowa będzie zawarta:
Aukcja wieloetapowa
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA UMOWY |
Metryka strony