Ogłoszenie o zamówieniu Nr 37173 - 2016 z dnia 11.04.2016 Naprawy i przeglądy wraz z częściami 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych, ciągnika rolniczego wraz z osprzętem i innego sprzętu będącego na stanie RDW Sokółka II przetarg

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Podlaski Zarząd Dróg wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Naprawę i przeglądy wraz z częściami 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych, ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych będących na stanie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce

Zadanie Nr 1: Naprawa 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw blacharsko- lakierniczych.

Zadanie Nr 2 - Naprawy i przeglądy wraz z częściami 3 szt. samochodów osobowych i 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych,

Zadanie Nr 3- Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi  ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych,

zakończone zostało wyborem ofert następujących firm:

1.  Krzysztof Doroszkiewicz Zakład Elektromechaniki Pojazdowej  "AUTO NAPRAWA" ul. Sportowa 12, 16-100 Sokółka na Zadanie Nr 2

2.  Handlowo  Techniczne Usługi Rolnicze Sidor i Wspólnik Spółka Jawna  ul. Obwodowa 6. 16-200 Dąbrowa Białostocka  na: Zadanie Nr 3.

Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. Krzysztof Doroszkiewicz Zakład Elektromechaniki Pojazdowej  "AUTO NAPRAWA" ul. Sportowa 12, 16-100 Sokółka

Zadanie Nr 2 – (przy kryterium oceny: najniższa cena/termin płatności faktury – z ceną ofertową 105,00 zł. – termin płatności faktury 30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: najniższa cena – 98,00 pkt., termin płatności faktury 2 pkt., razem – 100,00 pkt.;

2.     Handlowo  Techniczne Usługi Rolnicze Sidor i Wspólnik Spółka Jawna  ul. Obwodowa 6. 16-200 Dąbrowa Białostocka 

Zadanie Nr 3 – (przy kryterium oceny: najniższa cena/termin płatności faktury – z ceną ofertową 80,00zł. – termin płatności faktury 30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: najniższa cena – 98,00 pkt., termin płatności faktury 2 pkt., razem – 100,00 pkt..

Informacja o unieważnieniu postępowania

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Zadanie Nr 1 - Naprawa 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw blacharsko- lakierniczych

zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164),  ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

dnia 21.04.2016r.



Numer ogłoszenia: 37173 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

 

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i przeglądy wraz z częściami 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych, ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych będących na stanie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: naprawie i przeglądach wraz z częściami zamiennymi : Zadanie Nr 1: Naprawa 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw blacharsko- lakierniczych. Zadanie Nr 2: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie, napraw mechanicznych i elektrycznych Zadanie Nr 3: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych..

II.1.5)

 

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.00.00-6, 50.11.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1 pkt.1. SIWZ.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1 pkt.1. SIWZ.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełniania warunków wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę urządzeń technicznych umożliwiających wykonywanie wszystkich przeglądów okresowych i napraw przeprowadzanych w sposób zgodny z zaleceniami producenta. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem: 1) stacji obsługi - dotyczy Zadania Nr 2,3 2) lawety do przewożenia pojazdów - dotyczy Zadania Nr 1,2,3 3) stanowiska do wulkanizacji opon - dotyczy Zadania Nr 2,3
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: Wykazanie się dysponowaniem osób z doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Odpowiednio do zadania - minimum 1 osoba na każde wskazane stanowisko. Zadanie Nr 1: blacharz lakiernik. Zadanie Nr 2: mechanik samochodowy, elektryk samochodowy. Zadanie Nr 3: mechanik samochodowy, elektryk samochodowy.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VII ust. 1pkt.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin płatności faktury - 2

IV.2.2)

 

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, ul. Wodna 7 w pokój Nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, ul. Wodna 7 w pokój Nr 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: Naprawa 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw blacharsko- lakierniczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Naprawa 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie napraw blacharsko- lakierniczych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności faktury - 2 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie, napraw mechanicznych i elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi 3 szt. samochodów osobowych, 5 szt. samochodów ciężarowych w zakresie, napraw mechanicznych i elektrycznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności faktury - 2 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: Naprawa i przeglądy wraz z częściami zamiennymi ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaka, zamiatarki, oraz dwóch kosiarek bijakowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.10.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 98
    • 2. termin płatności faktury - 2

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2016-04-11

Data modyfikacji: 2016-04-21

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2016-04-11