Ogłoszenie o zamowieniu Nr 93510 - 2016 z dnia 15.04.2016 Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2016 roku z podziałem na zadania 1-5


 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Odnowę oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2016 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, zakończone zostało wyborem na:

Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku,

Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży,

Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach,

Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce

oferty Przedsiębiorstwa „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247 d, 25-655 Kielce;

Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach

wyborem oferty Przedsiębiorstwa Produkcyjno Usługowego „Dajana” Sp. z o. o., ul. Spokojna 4, 73-110 Stargard Szczeciński.

Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

  1. Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247 d, 25-655 Kielce (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 99,00  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 100,00 pkt);
  2. SAFEROAD GRAWIL Sp. z o. o., ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 95,21  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 96,21 pkt);
  3. Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S. A., ul. Bystrzycka 24, 54-215 Wrocław (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 91,46  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 92,46 pkt).
  4. BUDOMOST Sp. z o. o., Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 96,00  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 97,00 pkt). 

Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży

  1. Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247 d, 25-655 Kielce (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 99,00  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 100,00 pkt);
  2. SAFEROAD GRAWIL Sp. z o. o., ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 87,54 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 88,54 pkt);
  3. Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S. A., ul. Bystrzycka 24, 54-215 Wrocław (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 85,73  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 86,73 pkt). 

Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach

  1. Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247 d, 25-655 Kielce (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 99,00  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 100,00 pkt);
  2. SAFEROAD GRAWIL Sp. z o. o., ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 87,27 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 88,27 pkt);
  3. Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S. A., ul. Bystrzycka 24, 54-215 Wrocław (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 88,62  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 89,62 pkt);
  4. BUDOMOST Sp. z o. o., Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena –  86,03 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 87,03 pkt). 

Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce

  1. Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247 d, 25-655 Kielce (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 99,00 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 100,00 pkt);
  2. SAFEROAD GRAWIL Sp. z o. o., ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 88,55  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 89,55 pkt);
  3. Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S. A., ul. Bystrzycka 24, 54-215 Wrocław (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 92,09  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 93,09 pkt);
  4. BUDOMOST Sp. z o. o., Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena –  93,25 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 94,25 pkt). 

Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach

  1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe „Dajana” Sp. z o. o., ul. Spokojna 4, 73-110 Stargard Szczeciński (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 99,00 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 100,00 pkt);
  2. Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247 d, 25-655 Kielce (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena – 89,31  pkt. termin płatności faktury 1,00  pkt., razem – 90,31 pkt);
  3. SAFEROAD GRAWIL Sp. z o. o., ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek (przy kryterium oceny: cena/termin płatności faktury – oferta uzyskała w kryterium:  cena –  89,31 pkt. termin płatności faktury 1,00 pkt., razem – 90,31 pkt). 

Białystok, dn. 2016.05.30

 


Kwota jaką dysponuje Zamawiający: 1 097 235,53 zł. z możliwością pozyskania dodatkowych środków

Zbiorcze zestawienie ofert

 
Numer oferty
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
Cena zł.
(brutto)
Termin płatności faktury
(ilość dni)
1
ul. Spokojna 4, 73-110, Stargard Szczeciński
tel. 91 577 65 97
zad. 5 - 212 421,00
30
2
ul. Łódzka 247D, 25-655 Kielce
tel. 41 345 26 10 fax 41 346 29 51
zad. 1 - 234 408,55
zad. 2 - 192 187,75
zad. 3 - 202 346,51
zad. 4 - 273 475,99
zad. 5 - 235 472,18
30
3
Saferoad Grawil Sp. z o.o.
ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek
tel. 54 412 49 10 fax 89 642 18 10
zad. 1 - 243 733,73
zad. 2 - 217 354,85
zad. 3 - 229 532,98
zad. 4 - 305 751,48
zad. 5 - 250 529,84
30
4
Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S. A.
ul. Bystrzycka 24, 54-215 Wrocław
 tel. 48 71 79 08 100; fax: 48 71 79 08 102
zad. 1 - 253 728,58
zad. 2 - 221 518,82
zad. 3 - 226 046,94
zad. 4 - 297 881,52
30
5
BUDOMOST Sp. z o. o.
 ul. Szosa Baranowicka 37,
15-522 Zaścianki
tel. (0-85) 740-37-31,
fax. (0-85) 740-37-45
zad. 1 - 241 734,19
zad. 3 - 232 845,40
zad. 4 - 290 332,34
30

dnia 10.05.2016


ZMIANA SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku  wprowadza zmiany w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Odnowę oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2016 roku z podziałem na zadania:

Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży

Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach

Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce

Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, tj.:

W SIWZ część XVI pkt 1.1) otrzymuje brzmienie:

„1) Przez kryterium cena (C) Zamawiający rozumie całkowity koszt realizacji zamówienia zgodnie z „Kosztorysem ofertowym – Załącznik Nr 1”. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę wpisaną przez Wykonawcę. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:

C = ( Cmin / Cb ) x 100 x 99 %

gdzie:

C – ilość punktów przyznana za cenę

C min – najniższa cena w złożonych ofertach

C b – cena badanej oferty

100 - wskaźnik stały

99 % - procentowe znaczenie kryterium cena

Oferta w kryterium cena, może otrzymać maksymalnie 99 punktów.”.

 

22.04.2016 r.

 


Białystok: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2016 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach
 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

 

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2016 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2016 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.

II.1.5)

 

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia na wykonanie odnowy lub wykonanie nowego oznakowania poziomego nawierzchni, o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest dysponowanie: malowarką, frezarką wraz z informacją o dostępie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wskazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (min. jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia) oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów* dotyczących wymaganych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.(Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający nie wymaga wykazania wszystkich robót budowlanych jedynie te, które spełniają warunki określone w cz. VII ust. 2), *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności faktury - 1

IV.2.2)

 

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówien Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2016-04-15

Data modyfikacji: 2016-05-30

Opublikował: Małgorzata Tomkiel

Data publikacji: 2016-04-15