Ogłoszenie o zamówieniu Nr 352693 - 2016 z dnia 2016-11-28 r. Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Zarzadu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2017 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 60 700 l. - olej napędowy ON ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2: olej opałowy ok. 29 000 l.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2017 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 60 700 l. - olej napędowy ON ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 29 000 l., zakończone zostało wyborem na:
Pakiet 1: zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3, zadanie 4, zadanie 6, zadanie 7, zadanie 8,zadanie 9, zadanie 10, zadanie 11, zadanie 12, zadanie 13, zadanie 14, zadanie 15 wyborem oferty Polskiego Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock.
Pakiet 1 zadanie 5 oferty Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o. o., ul. Kolejowa 4A, 18-500 Kolno.
Wybrano oferty korzystne cenowo, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
Pakiet 1
zadanie 1
- Flotex Polska II Sp. z o. o. Sp. K. ul. Przemysłowa 5, 35-105 Rzeszów, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 94 292,42 zł
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 93 595,01 zł.);
zadanie 2
- P.W. „ARS” Alina Sylpaczuk ul. Mostowa 11A, 18-100 Łapy (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 46 339,02 zł.);
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 46 106,55 zł.);
zadanie 3
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 25 762,84 zł.);
zadanie 4
1. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Kurpiewski” Jan Kurpiewski, ul. Strusia 9, 18-400 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 59 531,69 zł.);
2. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 59 034,47 zł.);
zadanie 5
- Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Kurpiewski” Jan Kurpiewski, ul. Strusia 9, 18-400 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 50 187,69 zł.);
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o. o., ul. Kolejowa 4A, 18-500 Kolno (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 48 489,37 zł.);
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 49 167,41 zł.)
zadanie 6
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 26 411,18 zł.);
zadanie 7
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 61 268,76 zł.);
zadanie 8
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 25 633,69 zł.);
zadanie 9
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 46 184,04 zł.);
zadanie 10
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 40 475,61 zł.);
zadanie 11
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 48 521,66 zł.);
zadanie 12
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 23 143,68 zł.);
zadanie 13
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 61 914,51 zł.);
zadanie 14
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 28 865,03 zł.);
zadanie 15
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 48 657,26 zł.).
Białystok, dn. 2016.12.15
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2017 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 60 700 l. - olej napędowy ON ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 29 000 l., zakończone zostało wyborem na Pakiet 2 zadanie 1, zadanie 2 , zadanie 3 oferty PLUS Sp. Jawna Jurkiewicz i Syn, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki.
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma PLUS Sp. Jawna Jurkiewicz i Syn, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki.
Pakiet 2
zadanie 1
PLUS Sp. Jawna Jurkiewicz i Syn, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 45 571,50 zł.),
zadanie 2
PLUS Sp. Jawna Jurkiewicz i Syn, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 12 496,80 zł.),
zadanie 3
PLUS Sp. Jawna Jurkiewicz i Syn, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 15 190,50 zł.).
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na: dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2017 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 60 700 l. - olej napędowy ON ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 29 000 l., zostało unieważnione na: Pakiet 2 zadanie 4, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.)., ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Białystok, dn. 2016.12.13
Zbiorcze zestawienie ofert
Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia: 777 447,95 zł, z możliwością pozyskania dodatkowych środków.
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena * |
|
Pakiet / Zadanie |
(zł.) brutto |
||
01 |
Flotex Polska II Sp. z o.o. Sp. K. ul. Przemysłowa 5, 35-105 Rzeszów |
Pakiet 1 zadanie 1 Białystok – Zarząd i RDW Białystok |
94 292,42 |
02 |
P.W. „ARS” Alina Sylpaczuk |
Pakiet 1 Zadanie 2 Łapy |
46 339,02 |
03 |
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „KURPIEWSKI” Jan Kurpiewski |
Pakiet 1 zadanie 4 Łomża |
59 531,69 |
Pakiet 1 zadanie 5 Kolno |
50 187,69 |
||
04 |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o. o. ul. Kolejowa 4A, 18-500 Kolno |
Pakiet 1 zadanie 5 Kolno |
48 489,37 |
05 |
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock |
Pakiet 1 zadanie 1 Białystok – Zarząd i RDW Białystok |
93 595,01 |
Pakiet 1 zadanie 2 Łapy |
46 106,55 |
||
Pakiet 1 zadanie 3 Wysokie Mazowieckie |
25 762,84 |
||
Pakiet 1 zadanie 4 Łomża |
59 034,47 |
||
Pakiet 1 zadanie 5 Kolno |
49 167,41 |
||
Pakiet 1 zadanie 6 Nowogród |
26 411,18 |
||
Pakiet 1 zadanie 7 Siemiatycze |
61 268,76 |
||
Pakiet 1 zadanie 8 Ciechanowiec |
25 633,69 |
||
Pakiet 1 zadanie 9 Hajnówka |
46 184,04 |
||
Pakiet 1 zadanie 10 Sokółka |
40 475,61 |
||
Pakiet 1 zadanie 11 Dąbrowa Białostocka |
48 521,66 |
||
Pakiet 1 zadanie 12 Suchowola |
23 143,68 |
||
Pakiet 1 zadanie 13 Suwałki |
61 914,51 |
||
Pakiet 1 zadanie 14 Augustów |
28 865,03 |
||
Pakiet 1 zadanie 15 Sejny |
48 657,26 |
||
06 |
PLUS Sp. Jawna Jurkiewicz i Syn |
Pakiet 2 zadanie 1 Białystok i Zaścianki |
45 571,50 |
Pakiet 2 zadanie 2 Siemiatycze |
12 496,80 |
||
Pakiet 2 zadanie 3 Sokółka |
15 190,50 |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej
Białystok, 06.12.2016 r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2017 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 60 700 l. - olej napędowy ON ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 29 000 l. wyjaśnia co następuje:
Pytanie 1
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość uwzględnienia w kalkulacji oferty stałego rabatu, który Wykonawca będzie naliczał w okresie obowiązywania umowy w stosunku do cen dnia na stacjach?
Wykonawca proponuje, aby w przypadku udzielnie rabatu wprowadzić odpowiedni zapis do umowy §3 ust.2 umowy „Na paliwa wymienione w §1 umowy obowiązywać będą ceny dzienne dla tych paliw w stacji paliw prowadzonej przez Wykonawcę tzn. obowiązujące w chwili tankowania pojazdów. Wykonawca zobowiązuje się, zgodnie ze złożona ofertą do każdorazowego zastosowania rabatu w wysokości ….. zł / litr naliczanego od ceny brutto wskazanej na dystrybutorze. Wysokość rabatu nie ulegnie zmiennie w okresie obowiązywania umowy. Naliczony rabat będzie wskazywany na fakturze”
Czy w przypadku zastosowania rabatu Zamawiający zaakceptuje, aby Wykonawca w formularzu cenowym wskazał cenę jednostkową brutto, kwotę oferowanego rabatu, oraz cenę jednostkową brutto po rabacie?
Odpowiedź
Zamawiający nie przewiduje zmiany w powyższym zakresie.
Pytanie 2
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość uregulowania w umowie rozliczenia zakupu akcesoriów?
Ponieważ §3 umowy odnosi się jedynie do zakupu paliw Wykonawca proponuje dodanie kolejnego ustępu o treści „W przypadku zakupu akcesoriów samochodowych wynagrodzenie Wykonawcy ustalone będzie na podstawie ceny brutto danego produktu obowiązującej na stacji paliw w chwili dokonania zakupu”
Odpowiedź
Zamawiający nie przewiduje zmiany w powyższym zakresie.
Pytanie 3
Czy Zamawiający uzna za spełniony warunek §4 ust.1 umowy, jeśli Wykonawca poinformuje Zmawiającego o wystawieniu faktury i umożliwi jej pobranie z konta internetowego dostępnego 24h/dobę?
Wykonawca wyjaśnia, że faktura jako dokument o charakterze poufnym nie jest przesyłana w formie załącznika w e-mailu. Nie mniej Wykonawca udostępni login i hasło do konta internetowego, na którym umieszczane są faktury i załączniki, a Zamawiający każdorazowo otrzyma wiadomość e-mail o wystawieniu faktury i możliwości jej pobrania.
Odpowiedź
Zamawiający uzna za spełniony warunek §4 ust.1 umowy, jeśli Wykonawca poinformuje Zmawiającego o wystawieniu faktury i umożliwi jej pobranie z konta internetowego dostępnego 24h/dobę
Pytanie 4
Czy w przypadku wyboru Wykonawcy stosującego karty paliwowe Zamawiający dopuszcza możliwość dodania w §6 dodatkowego ustępu „Wykonawca wystawi karty paliwowe dla każdego pojazdu wskazanego w wykazie, o którym mowa w ust.6. Osobami uprawnionymi do odbioru przedmiotu zamówienia są użytkownicy, którym Zamawiający powierzył kartę oraz właściwy kod PIN”?
Odpowiedź
Zamawiający nie przewiduje zmiany w powyższym zakresie.
Białystok, 2 grudnia 2016
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Ogłoszenie nr 352693 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Białystok: Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2017 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 60 700 l. - olej napędowy ON ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 29 000 l.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska 6, 15620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail , faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku 15-620 Białystok, ul. Elewatorska 6, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2017 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 60 700 l. - olej napędowy ON ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 29 000 l.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2017 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 60 700 l. - olej napędowy ON ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 29 000 l.
II.5) Główny kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV:09134100-8, 09135100-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 zamówienie na dostawę na: Pakiet 1 - benzyny bezołowiowej PB 95 lub oleju napędowego ON, Pakiet 2 – oleju opałowego wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, b)Potencjał techniczny. • W zakresie spełnienia warunku dot. Pakietu 1 zadanie 1 wymagane jest: 1) dysponowanie min. 2 stacjami tankowania paliw w granicach administracyjnych miasta Białegostoku, 2) dysponowanie minimum 200 stacjami tankowania paliw na terenie całego kraju. • W zakresie spełnienia warunku dot. Pakietu 1 zad. 2 – 15 wymagane jest dysponowanie stacjami paliw w wybranych miastach wskazanych w tabeli Nr 1.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)aktualna koncesji na obrót paliwami ciekłymi, b)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) wykazu stacji tankowania paliw wg załącznika Nr 5 (dot. Pakietu 1 - Zadanie Nr 1), d) wykazu stacji tankowania paliw wg załącznika Nr 6 (dot. Pakietu 1 - Zadania od Nr 2 do Nr 15).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularze ofertowe (Pakiet 1, Pakiet 2), 2) Druki ofert (Pakiet 1, Pakiet 2), 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 1 4) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał. Nr 2; c) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 4. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/12/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka strony