Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania
Białystok: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania:
zadanie 1: RDW w Białymstoku,
zadanie 2: RDW w Łomży,
zadanie 3: RDW w Siemiatyczach,
zadanie 4: RDW w Sokółce,
zadanie 5: RDW w Suwałkach.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
naprawę nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania:
zadanie 1: RDW w Białymstoku.
zadanie 2: RDW w Łomży,
zadanie 5: RDW w Suwałkach
zostało unieważnione dnia 4.04.2008 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Łomży, zadanie 3: RDW w Siemiatyczach, zadanie 4: RDW w Sokółce, zadanie 5: RDW w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Łomży, zadanie 3: RDW w Siemiatyczach, zadanie 4: RDW w Sokółce, zadanie 5: RDW w Suwałkach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: Formularz oferty wraz z załącznikiem Nr 1 do oferty z cenami jednostkowymi, Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy:
- oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
- aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert),
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert),
- wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia - dot. kierownika robót),
- zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa (dot. kierownika robót),
- wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia,
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
- wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania (min. 2 zamówienia na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni lub remontu nawierzchni w postaci nakładki) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dane dotyczące posiadanego zaplecza laboratoryjnego,
- umowy lub inne dokumenty regulujące współpracę podmiotów określone w pkt. 8 i 9 Instrukcji dla Wykonawców.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2), 3), 4), 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. (dokumenty, o których mowa w pkt. 2), 6) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w pkt. 3), 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), 3), 4), 5), 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę(y) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno mieć postać oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 1: RDW w Białymstoku..
- Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 1: RDW w Białymstoku.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 2: RDW w Łomży.
- Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 2: RDW w Łomży.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 3: RDW w Siemiatyczach..
- Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 3: RDW w Siemiatyczach.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 4: RDW w Sokółce..
- Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 4: RDW w Sokółce.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 5: RDW w Suwałkach..
- Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 5: RDW w Suwałkach.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: naprawę nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania, zakończone zostało na:
zadanie 1: RDW w Białymstoku, wyborem oferty firmy TILTRA Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe BIAŁYSTOK Spółka Akcyjna, ul. K. Ciołkowskiego 90, 15-516 Białystok
zadanie 2: RDW w Łomży, wyborem oferty Przedsiębiorstwa Drogowo-Mostowego „UNIDROG” Sp. z o.o., ul. Robotnicza 4, 19-203 Grajewo.
zadanie 3: RDW w Siemiatyczach, wyborem oferty Przedsiębiorstwa Robót Drogowych i Mostowych, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Sportowa 4.
zadanie 4: RDW w Sokółce, wyborem oferty Augustowskiego Przedsiębiorstwa Drogowego S. A., ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów.
zadanie 5: RDW w Suwałkach, wyborem oferty Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Suwałkach Sp. z o. o., ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki.
Wybrano oferty najkorzystniejsze cenowo spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:
zadanie 1: RDW w Białymstoku:
1. TILTRA Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe BIAŁYSTOK Spółka Akcyjna, ul. K. Ciołkowskiego 90, 15-516 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt).
zadanie 2: RDW w Łomży:
1. Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego Sp. z o. o., ul. Sikorskiego 156, 18-400 Łomża; (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 88,65 pkt).
2. Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o., ul. Robotnicza 4, 19-203 Grajewo (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 99,09 pkt).
zadanie 3: RDW w Siemiatyczach:
1. Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe, „MAKSBUD” Spółka z o. o., 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 183 (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 88,54 pkt).
2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych, 17-100 Bielsk Podlaski,
ul. Sportowa 4 (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 95,29 pkt).
zadanie 4: RDW w Sokółce:
1. BUDOMOST Sp. z o. o., ul. Szosa Baranowicka 37, z/s w Zaściankach, 15-522 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 88,00 pkt).
2. Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o., ul. Robotnicza 4, 19-203 Grajewo (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 85,19 pkt).
3. Augustowskie Przedsiębiorstwo Drogowe S. A., ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 96,08 pkt).
zadanie 5: RDW w Suwałkach:
1. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Suwałkach Sp. z o. o.
ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 99,22 pkt).
2. Państwa firma – Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S. A., ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 95,57 pkt).
26.03.2008 r.
Metryka strony