Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania

Białystok: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania:
zadanie 1: RDW w Białymstoku,
zadanie 2: RDW w Łomży,
zadanie 3: RDW w Siemiatyczach,
zadanie 4: RDW w Sokółce,
zadanie 5: RDW w Suwałkach.

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na:
naprawę nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania:
zadanie 1: RDW w Białymstoku.
zadanie 2: RDW w Łomży,
zadanie 3: RDW w Siemiatyczach,
zadanie 4: RDW w Sokółce,

zadanie 5: RDW w Suwałkach

zostało unieważnione dnia 4.04.2008 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający nie doprecyzował warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ww. ustawy, tj. nie wskazał wartości minimalnej robót jakimi winien wykazać się Wykonawca w załączniku Nr 5 „Doświadczenie zawodowe”, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. 

 

 
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE
 
W nawiązaniu do zapytania jednego z potencjalnych Wykonawców:
„… jakiej powierzchni remontów dotyczy poz. 1 kosztorysu ofertowego.
Z porównania poz. 1 i poz. 2 kosztorysu ofertowego wynika, że w poz. 1 powinna być wskazana jednakowa cena dla remontu o pow. do 100 m2 i dla remontu o pow. ponad 500m2.
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:
·          kosztorys ofertowy załączony do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na naprawę nawierzchni dróg wojewódzkich zawiera różne technologie napraw. W pozycji 1 należy wskazać jednostkową cenę remontu cząstkowego, natomiast w drugiej – cenę jednostkową naprawy nawierzchni na większej powierzchni tj. od 100 m2 do 500 m2,
·          zgodnie z obowiązującym Katalogiem Scalonych Nakładów Rzeczowych Nr 6 – „Nawierzchnie na drogach i ulicach” przez remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych należy rozumieć naprawę pojedynczych uszkodzeń jezdni o powierzchni do 5 m2.
20.02.2008 r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Łomży, zadanie 3: RDW w Siemiatyczach, zadanie 4: RDW w Sokółce, zadanie 5: RDW w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 1: RDW w Białymstoku, zadanie 2: RDW w Łomży, zadanie 3: RDW w Siemiatyczach, zadanie 4: RDW w Sokółce, zadanie 5: RDW w Suwałkach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: Formularz oferty wraz z załącznikiem Nr 1 do oferty z cenami jednostkowymi, Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy:
  1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
  4. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
  5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert),
  6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert),
  7. wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia - dot. kierownika robót),
  8. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa (dot. kierownika robót),
  9. wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia,
  10. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
  11. wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania (min. 2 zamówienia na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni lub remontu nawierzchni w postaci nakładki) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
  12. dane dotyczące posiadanego zaplecza laboratoryjnego,
  13. umowy lub inne dokumenty regulujące współpracę podmiotów określone w pkt. 8 i 9 Instrukcji dla Wykonawców.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2), 3), 4), 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. (dokumenty, o których mowa w pkt. 2), 6) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w pkt. 3), 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), 3), 4), 5), 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę(y) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno mieć postać oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 1: RDW w Białymstoku..

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 1: RDW w Białymstoku.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 2: RDW w Łomży.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 2: RDW w Łomży.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 3: RDW w Siemiatyczach..

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 3: RDW w Siemiatyczach.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 4: RDW w Sokółce..

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 4: RDW w Sokółce.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 5: RDW w Suwałkach..

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: zadanie 5: RDW w Suwałkach.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: naprawę nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich z podziałem na zadania, zakończone zostało na:

zadanie 1: RDW w Białymstoku, wyborem oferty firmy TILTRA Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe BIAŁYSTOK Spółka Akcyjna, ul. K. Ciołkowskiego 90, 15-516 Białystok
zadanie 2: RDW w Łomży,
wyborem oferty Przedsiębiorstwa Drogowo-Mostowego „UNIDROG” Sp. z o.o., ul. Robotnicza 4, 19-203 Grajewo.
zadanie 3: RDW w Siemiatyczach,
wyborem oferty Przedsiębiorstwa Robót Drogowych i Mostowych, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Sportowa 4.
zadanie 4: RDW w Sokółce,
wyborem oferty Augustowskiego Przedsiębiorstwa Drogowego S. A., ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów.
zadanie 5: RDW w Suwałkach, wyborem oferty Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Suwałkach Sp. z o. o., ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki.

Wybrano oferty najkorzystniejsze cenowo spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:

zadanie 1: RDW w Białymstoku:

1.        TILTRA Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe BIAŁYSTOK Spółka Akcyjna, ul. K. Ciołkowskiego 90, 15-516 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt).

zadanie 2: RDW w Łomży:

1.        Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego Sp. z o. o., ul. Sikorskiego 156, 18-400 Łomża; (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 88,65 pkt).

2.        Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o., ul. Robotnicza 4, 19-203 Grajewo (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 99,09 pkt).

zadanie 3: RDW w Siemiatyczach:

1.       Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe, „MAKSBUD” Spółka z o. o., 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 183 (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 88,54 pkt).

2.       Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych, 17-100 Bielsk Podlaski,
ul. Sportowa 4 (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 95,29 pkt).

zadanie 4: RDW w Sokółce:

1.        BUDOMOST Sp. z o. o., ul. Szosa Baranowicka 37, z/s w Zaściankach, 15-522 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 88,00 pkt).

2.        Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o., ul. Robotnicza 4, 19-203 Grajewo (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 85,19 pkt).

3.        Augustowskie Przedsiębiorstwo Drogowe S. A., ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 96,08 pkt).

zadanie 5: RDW w Suwałkach:

1.       Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Suwałkach Sp. z o. o.
ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 99,22 pkt).

2.       Państwa firma – Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S. A., ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 95,57 pkt).

 

26.03.2008 r.

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Grygoruk

Data wytworzenia: 2008-02-13

Wprowadzający: Jerzy Grygoruk

Data wprowadzenia: 2008-02-13

Data modyfikacji: 2008-04-11

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2008-02-13