Ogłoszenie o zamówieniu Nr 194127 - 2008 z dnia 2008-08-20 - Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg wojewódzkich województwa podlaskiego

Białystok: Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg wojewódzkich województwa podlaskiego.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku  z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: wykonanie projektów podziałów nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg wojewódzkich województwa podlaskiego, zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Usług Geodezyjno – Kartograficznych „WITMAR” S.C. Witold i Rafał Piotrowicz, Tadeusz Mazurczyk w Białymstoku.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
  • Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno - Kartograficznych "WITMAR" S. C. Witold i Rafał Piotrowicz, 15-472 Białystok ul. Ciepła 1 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.;
  • Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno - Kartograficznych "GEO" mgr inż. Andrzej Kalwajtys, 16-400 Suwałki ul. Tadeusza Kościuszki 71 – oferta uzyskała 68,57 pkt.;
  • Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne Sp. z o. o., 15-225 Białystok ul. Grottgera 14A – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 68,57 pkt.;
  • Podlaskie Biuro Geodezji Sp. z o. o., 15-085 Białystok ul. J. K. Branickiego 15 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 66,67 pkt.;
  • Geodeta Uprawniony Krzysztof Zaleski, 15-537 Białystok ul. Żółwia 1 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 68,09 pkt..

08.09.2008

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg wojewódzkich województwa podlaskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów: podziałów nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg wojewódzkich województwa podlaskiego. Zamawiającemu przekazać należy:

  • zbiorcze tabelaryczne zestawienie nieruchomości objętych podziałem z wyszczególnieniem imienia i nazwiska właściciela, numerów i powierzchni działek przed i po podziale, numeru księgi wieczystej,
  • mapy projektu podziału i wykaz zmian danych ewidencyjnych odrębnie dla każdej działki w czterech egzemplarzach,
  • protokoły badania ksiąg wieczystych gdy są one prowadzone,
  • kopie protokółów i szkiców przyjęcia granic działek do podziału,
  • kopie protokółów i szkiców wyznaczenia projektu na grunt,
  • kopie wykazu współrzędnych punktów granicznych i osnowy geod.,
  • kopie opisów topograficznych osnowy geodezyjnej.

Dokumentację geodezyjną podziału nieruchomości należy wykonać i kompletować zgodnie z art. 92-97 Ustawy z dnia 12 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst Dz. U. Nr 46 poz. 543 z 2000r.) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości standardami obowiązującymi w geodezji. Podstawą odbioru usług i wystawienia faktur częściowych będzie protokół odbioru wykonanych prac.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  • Formularz oferty,
  • Formularz cenowy.
  • Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy:
  1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
  3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (uprawnienia w zakresie rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych).

Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno mieć postać oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt.od 1) do 2) dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2008-08-20

Data modyfikacji: 2008-09-08

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2008-08-20