Ogłoszenie o zamówieniu - z dnia 2008-04-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej na drogę wojewódzką nr 671

Opracowanie dokumentacji projektowej na: Drogę wojewódzką nr 671 i drogowe obiekty inżynierskie odcinek „Bagno Tykocin” – Tykocin z podziałem na zadania:
ZADANIE I - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z budową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez „Bagno Tykocin”
ZADANIE II - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z przebudową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez miasto Tykocin

18/04/2008 S76 Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: opracowanie  dokumentacji  projektowej na: drogę wojewódzką nr 671 i drogowe obiekty inżynierskie odcinek „Bagno Tykocin” – Tykocin z podziałem na zadania:

Zadanie I  - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 671 wraz z budową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez „Bagno Tykocin”, zakończone zostało wyborem oferty firmy

EUROMOSTY  Wdowiak Maciej, ul. B. Prusa 9, 50-319 Wrocław.

Zadanie  II  -  przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 671 wraz z przebudową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez miasto Tykocin, zakończone zostało wyborem oferty Konsorcjum firm:

WYG International Sp. z o. o. ul. Żelazna 28/30, 00-832 Warszawa i White Young Green Consulting Limited Arndale Court, 1 Arndale Centre, Headingley, Leeds, SL6 2UJ,

Wybrano oferty najkorzystniejsze cenowo spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:

Zadanie I:

  • Konsorcjum firm: WYG International Sp. z o. o. ul. Żelazna 28/30, 00-832 Warszawa i White Young Green Consulting Limited Arndale Court, 1 Arndale Centre, Headingley, Leeds, SL6 2UJ, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 56,02 pkt.),
  • EUROMOSTY Wdowiak Maciej, ul. B. Prusa 9, 50-319 Wrocław, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.).
Zadanie II:
  • Konsorcjum firm: WYG International Sp. z o. o. ul. Żelazna 28/30, 00-832 Warszawa i White Young Green Consulting Limited Arndale Court, 1 Arndale Centre, Headingley, Leeds, SL6 2UJ, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.),
  • EUROMOSTY Wdowiak Maciej, ul. B. Prusa 9, 50-319 Wrocław, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 63,71 pkt.).
 
25.06.2008 r.

 

 

PL-Białystok: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

2008/S 76-103086
 

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, Do wiadomości Hanna Sołowianiuk-Kardasz, PL-15-620 Białystok. Tel. (48-85) 664 36 30. E-mail wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl. Faks (48-85) 664 36 30.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Inne: zarządzanie drogami wojewódzkimi.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: drogę wojewódzką nr 671 i drogowe obiekty inżynierskie odcinek „Bagno Tykocin” – Tykocin z podziałem na zadania: Zadanie I - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z budową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez „Bagno Tykocin” Zadanie II - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z przebudową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez miasto Tykocin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 12.
Główne miejsce świadczenia usług: Droga wojewódzka Nr 671.
Kod NUTS: PL343 .
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Opracowanie dokumentacji projektowej na: drogę wojewódzką nr 671 i drogowe obiekty inżynierskie odcinek „Bagno Tykocin” – Tykocin z podziałem na zadania: Zadanie I - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z budową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez „Bagno Tykocin” Zadanie II - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z przebudową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez miasto Tykocin.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
74232000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Tak.
II.1.8) Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: drogę wojewódzką nr 671 i drogowe obiekty inżynierskie odcinek „Bagno Tykocin” – Tykocin z podziałem na zadania: Zadanie I - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z budową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku – przejście przez „Bagno Tykocin” Zadanie II - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z przebudową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku – przejście przez miasto Tykocin
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 265 425,38 PLN.
II.2.2) Opcje: Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 15 (od udzielenia zmówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Zadanie I - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z budową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez „Bagno Tykocin”
1) KRÓTKI OPIS:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: drogę wojewódzką nr 671 i drogowe obiekty inżynierskie odcinek „Bagno Tykocin” – Tykocin z podziałem na zadania: Zadanie I - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z budową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez „Bagno Tykocin”.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
74232000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: drogę wojewódzką nr 671 i drogowe obiekty inżynierskie odcinek „Bagno Tykocin” – Tykocin z podziałem na zadania: Zadanie I - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z budową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez „Bagno Tykocin”.
Szacunkowy koszt bez VAT: 771 835,14 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiącach: 15 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
nie dotyczy.
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Zadanie II - przebudowa i rozbudowa dr. woj. Nr 671 wraz z przebudową drogowych obiektów inżynierskich na odc. - przejście przez m. Tykocin
1) KRÓTKI OPIS:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: drogę wojewódzką nr 671 i drogowe obiekty inżynierskie odcinek „Bagno Tykocin” – Tykocin z podziałem na zadania: Zadanie II - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z przebudową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez miasto Tykocin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
74232000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Opracowanie dokumentacji projektowej na: drogę wojewódzką nr 671 i drogowe obiekty inżynierskie odcinek „Bagno Tykocin” – Tykocin z podziałem na zadania: Zadanie II - przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 671 wraz z przebudową drogowych obiektów inżynierskich na odcinku - przejście przez miasto Tykocin.
Szacunkowy koszt bez VAT: 493 590,24 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiącach: 15 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
nie dotyczy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości: Zadanie I - 8 000,00 zł Zadanie II – 5 000,00 zł Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego (brutto).
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Ustala się, że zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi na podstawie faktury oraz protokołu zdawczo-odbiorczego i wyceny powykonawczej rzeczywiście wykonanego opracowania. Płatność częściowa wynagrodzenia za zrealizowanie kompletnego opracowania wyszczególnionego w wycenie ofertowej, określona zostanie protokólarnie na podstawie wyceny ofertowej. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury przez Wykonawcę, na wskazany w niej numer rachunku bankowego.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  • Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia–nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych niejszym ogłoszeniu. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  • Formularz oferty – (odpowiednio do Zadania I, Zadania II),
  • Wycena ofertowa - (odpowiednio do Zadania IA i Zadania IB, Zadania IIA i Zadania IIB),
  • Potwierdzenie wniesienia wadium (odpowiednio do Zadania I, Zadania II),
  • Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy:
    1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),
    2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),
    3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
    4. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
    5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert),
    6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert),
    7. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2,3,4,6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
(dokumenty, o których mowa w pkt. 2, 6 - powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2,3,4,5,6 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 6 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
  1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia).
  2. Zobowiązanie do współpracy w przypadku „Personelu zgłoszonego do współpracy” tj. jednostek/osób nie będących pracownikami wykonawcy).
  3. Zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej.
  4. Wykaz opracowań projektowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowania zostały wykonane należycie.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Adn. 1
Zadanie I:
  • autor projektu na budowę/przebudowę drogi: właściwe uprawnienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazany min. jeden projekt drogowy dotyczący budowy/przebudowy drogi publicznej, autor projektu drogowego będzie pełnił rolę koordynatora całego zamówienia,
  • autor projektu na budowę/przebudowę drogowych obiektów mostowych: właściwe uprawnienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazany min. jeden projekt na budowę/przebudowę obiektu mostowego o wartości min. 50 000 PLN brutto,
  • sprawdzający: uprawnienia bez ograniczeń, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami,
  • geodeta: uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno – wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
  • jednostka/osoba dokonująca badań geotechnicznych, geologicznych, konstrukcji jezdni, obiektów i wszelkich pomiarów,
  • jednostka/osoba opracowująca raport oddziaływania na środowisko.
Zadanie II:
  • autor projektu na budowę/przebudowę drogi: właściwe uprawnienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazany min. jeden projekt drogowy dotyczący budowy/przebudowy drogi publicznej, autor projektu drogowego będzie pełnił rolę koordynatora całego zamówienia,
  • autor projektu na budowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich: właściwe uprawnienia, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazany min. jeden projekt na budowę/przebudowę drogowego obiektu inżynierskiego, - sprawdzający: uprawnienia bez ograniczeń, 2 lata doświadczenia z uprawnieniami,
  • geodeta: uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
  • jednostka/osoba dokonująca badań geotechnicznych, geologicznych, konstrukcji jezdni, obiektów i wszelkich pomiarów,
  • jednostka/osoba opracowująca raport oddziaływania na środowisko.
Adn. 3
Zadanie I: (dotyczy autora projektu na budowę/przebudowę drogi, autora projektu na budowę/przebudowę drogowych obiektów mostowych, sprawdzającego);
Zadanie II: (dotyczy autora projektu na budowę/przebudowę drogi, autora projektu na budowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich, sprawdzającego).
Adn. 4
Zadanie I:
  • zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt drogowy na budowę/przebudowę drogi publicznej na dł. min. 500m, (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 50 000 PLN brutto) i zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt na budowę/przebudowę min. 2-ch drogowych obiektów inżynierskich (wartość każdej z dokumentacji nie może być mniejsza niż 20 000 PLN brutto);

lub

  • zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt obejmujący łącznie budowę/przebudowę drogi publicznej na dł. min. 500m i budowę/przebudowę min. 2-ch drogowych obiektów inżynierskich, (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 100 000 PLN brutto),
Zadanie II:
  • zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt drogowy na budowę/przebudowę drogi publicznej na dł. min. 1,0 km, (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 100 000 PLN brutto) i zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt na budowę/przebudowę min. 1 drogowego obiektu inżynierskiego (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 20 000 PLN brutto);
lub
  • zrealizowana co najmniej jedna dokumentacja – projekt obejmujący łącznie budowę/przebudowę drogi publicznej na dł. min. 1,0 km i budowę/przebudowę min. 1 drogowego obiektu inżynierskiego, (wartość dokumentacji nie może być mniejsza niż 100 000 PLN brutto).
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone: Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak.
Ustawa z dnia 7 7 1994 r. – Prawo budowlane (DZ. U. Nr 106, poz. 1126 z 2000r. późn. zm.).
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 27.5.2008 - 14:00.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 17,00 PLN.
Warunki i sposób płatności:

  • gotówką, przelewem na numer rachunku bankowego zamawiającego;
  • w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym.

W przypadku zamówienia wysyłki, cena zwiększy się o koszt wysyłki.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
28.5.2008 - 09:30.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 28.5.2008 - 10:00.
Miejsce: siedziba zamawiającego, sala konferencyjna.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy.
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzędu Zamówień Publiczbnych, Al. Jana Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.gov.pl. Tel. (48-22) 458 77 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 77 00.
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopię Zamawiającemu.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Departament Odwołań Urzędu Zamówień Publiczbnych, Al. Jana Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel. (48-22) 458 78 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 77 00.
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
17.4.2008.
 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Grygoruk

Data wytworzenia: 2008-04-17

Wprowadzający: Jerzy Grygoruk

Data wprowadzenia: 2008-04-17

Data modyfikacji: 2008-06-25

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2008-04-17