Dostawa urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa sieciowych drukarek atramentowych i kserokopiarki wielofunkcyjnej, Zadanie 2: Dostarczenie licencji na oprogramowanie monitorująco-inwentaryzacyjne, Zadanie 3: Dostawa szafy i stojaków serwerowych wraz z wyposażeniem, Zadanie 4: Dostawa sprzętu pomiarowego GNSS dla potrzeb budownictwa, Zadanie 5: Rozbudowa centrali telefonicznej.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na zadanie 2
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawę urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania: Zadanie 2: Dostarczenie licencji na oprogramowanie monitorująco-inwentaryzacyjne, zakończone zostało wyborem oferty firmy Axence Sp. z o. o. Sp. K., ul. Na Zjeździe 11, 30-527 Kraków.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:
Axence Sp. z o. o. Sp. K., ul. Na Zjeździe 11, 30-527 Kraków (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 12 258,18 zł. – termin dostawy 20 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..
Białystok, dnia 27.06.2019 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na zadanie 3
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawę urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania: Zadanie 3: Dostawa szafy i stojaków serwerowych wraz z wyposażeniem, zakończone zostało wyborem oferty firmy KELERBRAN Aleksander Pytlarczyk, ul. Świerkowa 9, 05-430 Pogorzel .
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
- KELERBRAN Aleksander Pytlarczyk, ul. Świerkowa 9, 05-430 Pogorzel (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 5 922,45 zł. – termin dostawy 20 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.,
- Centrum Informatyki „ZETO” S. A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 8 915,04 zł. – termin dostawy 20 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 39,86 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 79,86 pkt.,
- SI4IT Sp. z o. o., ul. Ślężna 116A, 53-111 Wrocław – z ceną ofertową 8 467,32 zł. – oferta została odrzucona dnia 14.06.2019r..
Białystok, dnia 24.06.2019 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na zadanie 4
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawę urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania: Zadanie 4: Dostawa sprzętu pomiarowego GNSS dla potrzeb budownictwa, zakończone zostało wyborem oferty firmy Geotronics Dystrybucja Sp. z o. o., ul. Centralna 36, 31-586 Kraków.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:
Geotronics Dystrybucja Sp. z o. o., ul. Centralna 36, 31-586 Kraków (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 45 510,00 zł. – termin dostawy 20 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..
Białystok, dnia 18.06.2019 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na zadanie 1
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawę urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa sieciowych drukarek atramentowych i kserokopiarki wielofunkcyjnej, zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Usługowo – Handlowego PROMIT Lucjan Tymiński ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 28, 15-872 Białystok .
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział Państwa firma:
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe PROMIT Lucjan Tymiński ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 28, 15-872 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 6 285,30 zł. – termin dostawy 20 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..
Białystok, dnia 17.06.2019 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na zadanie 5
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawę urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania: Zadanie 5: Rozbudowa centrali telefonicznej, zakończone zostało wyborem oferty firmy ARS Serwis Sp. z o. o., ul. Krochmalna 32 a lok. 5, 00-864 Warszawa.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział Państwa firma:
ARS Serwis Sp. z o. o., ul. Krochmalna 32 a lok. 5, 00-864 Warszawa (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 10 916,25 zł. – termin dostawy 20 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..
Białystok, dnia 10.06.2019 r.
kwota jaką dysponuje Zamawiający: Zadanie 1 – 6 93,54 zł., zadanie 2 – 25 608,60 zł., zadanie 3 – 10 065,41 zł., zadanie 4 – 44 374,30 zł., zadanie 5 – 10 916,25 zł. z możliwością pozyskania dodatkowych środków i możliwością przesunięcia pomiędzy zadaniami.
Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*
Zadanie 1
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Termin dostawy |
01 |
PROMIT ul. Dąbrowskiego 28, 15-872 Białystok |
6 285,30 |
20 dni |
Zadanie 2
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Termin dostawy |
01 |
Axence Sp. z o. o. Sp. K. ul. Na Zjeździe 11, 30-527 Kraków |
12 258,18 |
20 dni |
Zadanie 3
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Termin dostawy |
02 |
KELERBRAN Aleksander Pytlarczyk ul. Świerkowa 9, 05-430 Pogorzel |
5 922,45 |
20 dni |
05 |
Centrum Informatyki „ZETO” S. A. ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok |
8 915,04 |
20 dni |
06 |
SI4IT Sp. z o. o. ul. Ślężna 116A, 53-111 Wrocław |
8 467,32 |
20 dni |
Zadanie 4
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Termin dostawy |
03 |
Geotronics Dystrybucja Sp. z o. o. ul. Centralna 36, 31-586 Kraków |
45 510,00 |
20 dni |
Zadanie 5
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Termin dostawy |
01 |
ARS Serwis Sp. z o. o. ul. Krochmalna 32a lok. 5 00-864 Warszawa |
10 916,25 |
20 dni |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.
Białystok, dn. 2019.06.04
Ogłoszenie nr 548848-N-2019 z dnia 2019-05-17 r.
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Dostawa urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa sieciowych drukarek atramentowych i kserokopiarki wielofunkcyjnej, Zadanie 2: Dostarczenie licencji na oprogramowanie monitorująco-inwentaryzacyjne, Zadanie 3: Dostawa szafy i stojaków serwerowych wraz z wyposażeniem, Zadanie 4: Dostawa sprzętu pomiarowego GNSS dla potrzeb budownictwa, Zadanie 5: Rozbudowa centrali telefonicznej.
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa sieciowych drukarek atramentowych i kserokopiarki wielofunkcyjnej, Zadanie 2: Dostarczenie licencji na oprogramowanie monitorująco-inwentaryzacyjne, Zadanie 3: Dostawa szafy i stojaków serwerowych wraz z wyposażeniem, Zadanie 4: Dostawa sprzętu pomiarowego GNSS dla potrzeb budownictwa, Zadanie 5: Rozbudowa centrali telefonicznej.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa sieciowych drukarek atramentowych i kserokopiarki wielofunkcyjnej, Zadanie 2: Dostarczenie licencji na oprogramowanie monitorująco-inwentaryzacyjne, Zadanie 3: Dostawa szafy i stojaków serwerowych wraz z wyposażeniem, Zadanie 4: Dostawa sprzętu pomiarowego GNSS dla potrzeb budownictwa, Zadanie 5: Rozbudowa centrali telefonicznej.
II.5) Główny kod CPV: 30232130-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30230000-9 |
48000000-8 |
38112100-4 |
32551200-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zadanie 1 – wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadania polegającego na dostawie drukarki lub kserokopiarki o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, Zadanie 2 – wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadania polegającego na dostawie licencji na oprogramowanie monitorująco-inwentaryzacyjne o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, Zadanie 3 – wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadania polegającego na dostawie wyposażenia serwerowni o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, Zadanie 4 – wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadania polegającego na dostawie sprzętu pomiarowego GNSS dla potrzeb budownictwa o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, Zadanie 5 – Zamawiający nie stawia warunków w odniesieniu do tego zadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-04, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie 1: Dostawa sieciowych drukarek atramentowych i kserokopiarki wielofunkcyjnej. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232130-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 2: Dostarczenie licencji na oprogramowanie monitorująco-inwentaryzacyjne. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie 3: Dostawa szafy i stojaków serwerowych wraz z wyposażeniem. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie 4: Dostawa sprzętu pomiarowego GNSS dla potrzeb budownictwa. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zadanie 5: Rozbudowa centrali telefonicznej. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32551200-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
RODO
Informacja dotycząca ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO w zakresie praw przysługujących osobie
Zamawiający zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp informuje:
1) w przypadku wykonania, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) wystąpienie osoby z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3) w przypadku gdy wykonanie, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.Metryka strony