Ogłoszenie o zamówieniu Nr 2017/S 151-312990 z dnia 09.08.2017r. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu w formule Zaprojektuj i Wybuduj: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 677 na odcinku Śniadowo – Łomża z obejściem m. Konarzyce” z podziałem na 2 zadania.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - na Zadanie 1
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu I - Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku miasta Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii „B” w m. Konarzyce (dz. nr 901/1) w km 11,217 linii kolejowej nr 49 Śniadowo – Łomża.” – w formule zaprojektuj i wybuduj, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 w związku z art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579), ponieważ niepodlegająca odrzuceniu oferta Konsorcjum firm: Lider Konsorcjum: SGS Polska Sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa, Partner konsorcjum: IDM INWESTYCJE Sp. z o.o. Sp. K., al. F. Chopina 59/2, 87-800 Włocławek z najniższą ceną tj. 934 795,47 zł. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 250 000,00 zł, a środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane i Zamawiający nie ma możliwości pozyskania dodatkowych środków.
Białystok, dnia 30.11.2017 r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA – na Zadanie 2
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu II – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo.” – w formule zaprojektuj i wybuduj, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane na: Zaprojektuj i wybuduj: „Zadanie II - Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo”, został unieważniony w dniu 17.11.2017 roku, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, ponieważ środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane i Zamawiający nie ma możliwości pozyskania dodatkowych środków powyżej wskazanego poziomu dofinansowania Projektu WND-RPPD.04.01.01-20-0004/16 pn.: „Łomża Śniadowo – przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 677”.
W związku z zaistniałą sytuacją oraz brakiem możliwości pozyskania dodatkowych środków w celu zwiększenia ich do wysokości najniższej oferty na roboty budowlane, nadzór inwestorski na ww. zadaniu nie może być wykonywany, tym samym podpisanie umowy na nadzór nad inwestycją i wydatkowanie w jej wyniku środków finansowych godziłoby w interes publiczny, którym Zamawiający jest zobowiązany się kierować.
O istotnej zmianie okoliczności dotyczących prowadzonego postępowania przesądzają przyczyny, które w kontekście potrzeb Zamawiającego oraz jego nowej sytuacji finansowej tj. brak możliwości pozyskania dodatkowych środków na roboty budowlane, tym samym wydatkowanie środków na wcześniej opisany cel, czynią go bezprzedmiotowym.
Mając na uwadze powyższe, zaciąganie przez Zamawiającego zobowiązań, z których na dzień ich podjęcia nie mógłby się wywiązać przeczy interesowi publicznemu.
Białystok, 22.11.2017 r.
Zbiorcze zestawienie ofert
kwota jaką dysponuje Zamawiający: 250 000,00 zł. z możliwością pozyskania dodatkowych środków i przesunięcia między zadaniami.
dot.: 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu I – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku miasta Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii »B« w m. Konarzyce (dz. nr 901/1) w km 11,217 linii kolejowej nr 49 Śniadowo – Łomża.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego |
01 |
Konsorcjum firm: · J.S. Hamilton Consulting Sp. z o.o. Sp. K. ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa - Lider konsorcjum · J.S. Hamilton Poland S.A. ul. Chwaszczyńska 180, 81-571 Gdynia |
na Zadanie 1 1 325 398,80 |
3 zadania |
02 |
Lafrentz Polska Sp. z o.o. ul. Zbąszyńska 29, 60-359 Poznań |
na Zadanie 1 1 084 924,40 |
3 zadania |
03 |
Konsorcjum firm: · Robert Siemieniewski P.H.U. „BAUMARK” ul. I Armii Wojska Polskiego 106, 07-202 Wyszków - Lider konsorcjum · NADZORY – GL Grzegorz Leszman ul. Reymonta 3, 83-200 Starogard Gdański |
na Zadanie 1 861 000,00 |
3 zadania |
04 |
Konsorcjum firm: · SGS Polska Sp. z o.o. ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa - Lider konsorcjum · IDM INWESTYCJE Sp. z o.o. Sp. K. al. F. Chopina 59/2, 87-800 Włocławek |
na Zadanie 1 934 795,47 |
3 zadania |
05 |
ECM Group Polska S.A. |
na Zadanie 1 1 277 970,00 |
1 zadanie |
dot.: 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu II – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego |
01 |
Konsorcjum firm: · J.S. Hamilton Consulting Sp. z o.o. Sp. K. ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa - Lider konsorcjum · J.S. Hamilton Poland S.A. ul. Chwaszczyńska 180, 81-571 Gdynia |
na Zadanie 2 1 329 187,20 |
2 zadania |
02 |
Lafrentz Polska Sp. z o.o. ul. Zbąszyńska 29, 60-359 Poznań |
na Zadanie 2 1 103 312,95 |
3 zadania |
03 |
Konsorcjum firm: · Robert Siemieniewski P.H.U. „BAUMARK” ul. I Armii Wojska Polskiego 106, 07-202 Wyszków - Lider konsorcjum · NADZORY – GL Grzegorz Leszman ul. Reymonta 3, 83-200 Starogard Gdański |
na Zadanie 2 861 000,00 |
3 zadania |
04 |
Konsorcjum firm: · SGS Polska Sp. z o.o. ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa - Lider konsorcjum · IDM INWESTYCJE Sp. z o.o. Sp. K. al. F. Chopina 59/2, 87-800 Włocławek |
na Zadanie 2 896 817,60 |
3 zadania |
05 |
ECM Group Polska S.A. |
na Zadanie 2 1 290 270,00 |
1 zadanie |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.
Białystok, dn 2017.09.28
UWAGA! ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA DZIEŃ 28.09.2017 godz. 09:30
Polska-Białystok: Nadzór nad robotami budowlanymi
2017/S 176-360911
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Usługi
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2017/S 151-312990)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu w formule Zaprojektuj i Wybuduj: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr677 na odcinku Śniadowo – Łomża z obejściem m. Konarzyce” z podziałem na 2 zadania.
1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu I – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku miasta Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii »B« w m. Konarzyce (dz. nr 901/1) w km 11,217 linii kolejowej nr 49 Śniadowo – Łomża.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu II – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 12.09.2017 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - Zadanie 1
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu I - Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku miasta Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii „B” w m. Konarzyce (dz. nr 901/1) w km 11,217 linii kolejowej nr 49 Śniadowo – Łomża.” – w formule zaprojektuj i wybuduj, tj.:
I. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia:
- Rozdział IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania zamówienia na Zaprojektuj i Wybuduj wraz z odbiorami i bierze czynny udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie gwarancyjnym wynoszącym 10 lat obowiązującym dla wykonanych robót.”
- Rozdział XIV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT, ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 28.09.2017 roku.”
II. we wzorze umowy:
- w § 2 Terminy realizacji zamówienia, ust. 3 i ust. 5 otrzymują brzmienie:
„3.Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania zamówienia na Zaprojektuj i Wybuduj wraz z odbiorami i bierze czynny udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie gwarancyjnym wynoszącym 10 lat od daty odbioru ostatecznego.
- Okres gwarancyjny dla robót, nad którymi pełniony będzie nadzór będzie liczony od daty odbioru ostatecznego wynoszącym 10 lat.”
- w § 4 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, ust. 3 i ust. 5 otrzymują brzmienie:
„3. Zwrot pozostałej części zabezpieczenia w wysokości 30 % nastąpi w terminie nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady, wynoszącym 10 lat.
- Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.”
- w § 11 Sprawozdawczość, ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Dokumentacja, o której mowa wyżej powinna być przechowywana przez okres gwarancji robót budowlanych nad którymi pełniony będzie nadzór tj. 10 lat od daty odbioru ostatecznego”
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzór umowy po zmianie z dnia 12.09.2017 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 12.09.2017 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - Zadanie 2
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu II – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo.” – w formule zaprojektuj i wybuduj, tj.:
I. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia:
- Rozdział IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania zamówienia na Zaprojektuj i Wybuduj wraz z odbiorami i bierze czynny udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie gwarancyjnym wynoszącym 10 lat obowiązującym dla wykonanych robót.”
- Rozdział XIV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT, ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 28.09.2017 roku.”
II. We wzorze umowy:
- w § 2 Terminy realizacji zamówienia, ust. 3 i ust. 5 otrzymują brzmienie:
„3. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania zamówienia na Zaprojektuj i Wybuduj wraz z odbiorami i bierze czynny udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie gwarancyjnym wynoszącym 10 lat od daty odbioru ostatecznego.
- Okres gwarancyjny dla robót, nad którymi pełniony będzie nadzór będzie liczony od daty odbioru ostatecznego wynoszącym 10 lat.”
- w § 4 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, ust. 3 i ust. 5 otrzymują brzmienie:
„3. Zwrot pozostałej części zabezpieczenia w wysokości 30 % nastąpi w terminie nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady, wynoszącym 10 lat.
- Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.”
- w § 11 Sprawozdawczość, ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Dokumentacja, o której mowa wyżej powinna być przechowywana przez okres gwarancji robót budowlanych nad którymi pełniony będzie nadzór tj. 10 lat od daty odbioru ostatecznego”
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzór umowy po zmianie z dnia 12.09.2017 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 12.09.2017 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu I - Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku miasta Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii „B” w m. Konarzyce (dz. nr 901/1) w km 11,217 linii kolejowej nr 49 Śniadowo – Łomża.” – w formule zaprojektuj i wybuduj, tj.:
I. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia:
- Rozdział XIV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT, ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zapieczętowanej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego, na adres podany w części I, opatrzonej danymi Wykonawcy oraz napisem:
Oferta na:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na:
„Zadaniu I - Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku miasta Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii „B” w m. Konarzyce (dz. nr 901/1) w km 11,217 linii kolejowej nr 49 Śniadowo – Łomża.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.”
- Rozdział XIX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM, w ust. 1 w części dotyczącej: „z adnotacją: Wadium –„ zapis:
„Zadanie I - Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku miasta Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii „B” w m. Konarzyce (dz. nr 901/1) w km 11,217 linii kolejowej nr 49 Śniadowo – Łomża.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.”
otrzymuje brzmienie:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego na:
„Zadaniu I - Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku miasta Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii „B” w m. Konarzyce (dz. nr 901/1) w km 11,217 linii kolejowej nr 49 Śniadowo – Łomża.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia po zmianie z dnia 25.08.2017 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 25.08.2017 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu II – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo.” – w formule zaprojektuj i wybuduj, tj.:
I. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia:
- Rozdział XIV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT, ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zapieczętowanej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego, na adres podany w części I, opatrzonej danymi Wykonawcy oraz napisem:
Oferta na:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na:
„Zadaniu II – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.”
- Rozdział XIX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM, w ust. 1 w części dotyczącej: „z adnotacją: Wadium –„ zapis:
„Zadanie II – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.
otrzymuje brzmienie:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego na:
„Zadaniu II – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia po zmianie z dnia 25.08.2017 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 25.08.2017 r.
UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu I - Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku miasta Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii „B” w m. Konarzyce (dz. nr 901/1) w km 11,217 linii kolejowej nr 49 Śniadowo – Łomża.” – w formule zaprojektuj i wybuduj i
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu II – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo.” – w formule zaprojektuj i wybuduj o Decyzję Wodnoprawną.
Uzupełniony dokument dostępny do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, 22.08.2017 r.
Polska-Białystok: Nadzór nad robotami budowlanymi
2017/S 151-312990
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II: Przedmiot
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu w formule Zaprojektuj i Wybuduj: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 677 na odcinku Śniadowo – Łomża z obejściem m. Konarzyce” z podziałem na 2 zadania.
1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu I – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku miasta Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii »B« w m. Konarzyce (dz. nr 901/1) w km 11,217 linii kolejowej nr 49 Śniadowo – Łomża.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu II – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu I – Budowa i rozbudowa dr. woj. nr 677 na odcinku m. Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii „B” w m. Konarzyce.
Droga wojewódzka nr 677.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu I – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku miasta Łomża i obejścia m. Konarzyce wraz z wykonaniem przejazdu kolejowego kategorii »B« w m. Konarzyce (dz. nr 901/1) w km 11,217 linii kolejowej nr 49 Śniadowo – Łomża.” – w formule zaprojektuj i wybuduj
W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje:
Nadzór nad aktualizacją dokumentacji projektowej.
a) Nadzór nad projektem drogowym
b) Nadzór nad projektem związanym z drogowymi obiektami inżynierskimi
c) Nadzór nad projektem branży telekomunikacyjnej
d) Nadzór nad projektem branży energetycznej
e) Nadzór nad projektem branży sanitarnej
f) Nadzór nad badaniami geotechnicznymi
Nadzór nad robotami budowlanymi
a) Nadzór nad robotami drogowymi – Kierownik Nadzoru Inwestorskiego,
b) Nadzór nad robotami związanymi z drogowymi obiektami inżynierskimi,
c) Nadzór nad robotami związanymi z branżą telekomunikacyjnej,
d) Nadzór nad robotami związanymi z branżą elektroenergetyczną,
e) Nadzór nad robotami związanymi z branżą sanitarną,
f) Nadzór Geodezyjny,
g) Nadzór przyrodniczy,
h) Asystent ds. rozliczeń.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu II – Budowa i rozbudowa dr. woj. nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techn. na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo”
Droga wojewódzka nr 677.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na: „Zadaniu II – Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 677 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od m. Konarzyce do m. Śniadowo.” – w formule zaprojektuj i wybuduj.
W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje:
Nadzór nad aktualizacją dokumentacji projektowej.
a) Nadzór nad projektem drogowym
b) Nadzór nad projektem związanym z drogowymi obiektami inżynierskimi
c) Nadzór nad projektem branży telekomunikacyjnej
d) Nadzór nad projektem branży elektroenergetycznej
e) Nadzór nad projektem branży sanitarnej
f) Nadzór nad badaniami geotechnicznymi
Nadzór nad robotami budowlanymi
a) Nadzór nad robotami drogowymi – Kierownik Nadzoru Inwestorskiego
b) Nadzór nad robotami związanymi z drogowymi obiektami inżynierskimi
c) Nadzór nad robotami związanymi z branżą telekomunikacyjnej
d) Nadzór nad robotami związanymi z branżą elektroenergetycznej
e) Nadzór nad robotami związanymi z branżą sanitarną
f) Nadzór Geodezyjny
g) Nadzór przyrodniczy
h) Asystent ds. rozliczeń.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
W tej sekcji zostały wpisane:
1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy.
I. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP (spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji):
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokumentów:
potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określona przez zamawiającego.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający może żądać następujących dokumentów:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego).
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego)
II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (brak podstaw do wykluczenia).
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć dokumenty określone w § 5 pkt 1) – 10) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
— na Zadanie 1: 200 000 PLN,
— na Zadanie 2: 200 000 PLN.
Określony w sekcji III.1.2).
1. Posiadanego doświadczenia zawodowego
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
Na Zadanie 1: wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
minimum 1 zamówienia, wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych klasy minimum G (…), o wartości robót minimum 20 000 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów czy nadzór ten został wykonany należycie.
i
minimum 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę/rozbudowę/przebudowę drogi publicznej klasy minimum G (…), o wartości zadania minimum 200 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów ze zamówienie zostało wykonany należycie.
lub
wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 zadanie wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na zaprojektowaniu/ dostosowaniu/ optymalizacji/ aktualizacji dokumentacji projektowej drogi oraz budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej klasy minimum G (…) o wartości minimum 20 000 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów czy nadzór ten został wykonany należycie.
Na Zadanie 2: wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
minimum 1 zamówienia, wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową dróg publicznych klasy minimum G (…), o wartości robót minimum 30 000 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów czy nadzór ten został wykonany należycie.
i
minimum 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę/rozbudowę/przebudowę drogi publicznej klasy minimum G (…), o wartości zadania minimum 300 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów ze zamówienie zostało wykonany należycie.
lub
wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 zadanie wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na zaprojektowaniu/ dostosowaniu/ optymalizacji/ aktualizacji dokumentacji projektowej drogi oraz budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej klasy minimum G (…) o wartości minimum 30 000 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów czy nadzór ten został wykonany należycie.
2. Osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów określono poniżej oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Osób zdolnych do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
Na Zadanie 1:
1. Osoba sprawująca nadzór nad projektem drogowym,
2. Osoba sprawująca nadzór nad projektem związanym z drogowymi obiektami inżynierskimi,
3. Osoba sprawująca nadzór nad projektem branży telekomunikacyjnej,
4. Osoba sprawująca nadzór nad projektem branży elektroenergetycznej,
5. Osoba sprawująca nadzór nad projektem branży sanitarnej,
6. Osoba sprawująca nadzór nad badaniami geotechnicznymi,
7. Inspektor nadzoru Robót Drogowych – Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego sprawujący pieczę nad Nadzorem Inwestorskim,
8. Inspektor nadzoru na drogowych obiektach inżynierskich,
9. Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych,
10. Inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych,
11. Inspektor nadzoru robót sanitarnych,
12. Nadzór Geodezyjny,
13. Nadzór przyrodniczy,
14. Asystent ds. rozliczeń.
Na Zadanie 2:
1. Osoba sprawująca nadzór nad projektem drogowym,
2. Osoba sprawująca nadzór nad projektem związanym z drogowymi obiektami inżynierskimi,
3. Osoba sprawująca nadzór nad projektem branży telekomunikacyjnej,
4. Osoba sprawująca nadzór nad projektem branży elektroenergetycznej,
5. Osoba sprawująca nadzór nad projektem branży sanitarnej,
6. Osoba sprawująca nadzór nad badaniami geotechnicznymi,
7. Inspektor nadzoru Robót Drogowych – Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego sprawujący pieczę nad Nadzorem Inwestorskim,
8. Inspektor nadzoru na drogowych obiektach inżynierskich,
9. Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych,
10. Inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych,
11. Inspektor nadzoru robót sanitarnych,
12. Nadzór Geodezyjny,
13. Nadzór przyrodniczy,
14. Asystent ds. rozliczeń.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki realizacji umowy i ewentualnych zmian umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok – sala konferencyjna – pok. Nr 213, w siedzibie Zamawiającego.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości:
Na Zadanie 1: 7 000 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych).
Na Zadanie 2: 12 000 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – 60 %
Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru – Inspektora nadzoru robót drogowych – 40 %
3. Dotyczy sekcji IV.2.6): Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Faktury będą płatne w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu.
6. W przypadku, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
8. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują z zachowaniem formy pisemnej lub w formie faksu.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
10. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w Dz.U. U. E.
11. Zamawiający zgodnie z art. 24aa. ust. 1 ustawy Pzp, w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
12. Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe wymagania dotyczące kryteriów kwalifikacji, kryteriów udzielenia zamówienia oraz oświadczenia i dokumenty jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały określone w SIWZ – Istotne warunki zamówienia.
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp,
2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego.Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby,przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
Metryka strony