Adaptacja budynku socjalno- gospodarczego na potrzeby Brygady Patrolowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul.1 Maja 7D.
INFORMACJA O WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Adaptację budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby Brygady Patrolowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. 1 Maja 7D.” działając na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.) został wykluczony Wykonawca: Zakład Remontowo-Budowlany Figura Paweł ,15-706 Białystok, ul. Gruntowa 5/84, który pomimo wezwania Zamawiającego nie złożył dokumentów wymaganych w SIWZ i tym samym nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Adaptację budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby Brygady Patrolowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. 1 Maja 7D.” na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp odrzucono ofertę złożoną przez Wykonawcę: Zakład Remontowo-Budowlany Figura Paweł, 15-706 Białystok, ul. Gruntowa 5/84. Oferta została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Adaptację budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby Brygady Patrolowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. 1 Maja 7D.” następna w kolejności oferta z najniższą ceną z pośród pozostałych ofert jest oferta firmy: Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Szerszunowicz 16-060 Zabłudów kol. Zabłudów 5/2. Ponieważ cena zaoferowana na realizację zamówienia przez Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Szerszunowicz tj. 468 630,00 zł, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 374 007,52 zł., przy jednoczesnym braku możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Białystok, 21.02.2018 r.
Zbiorcze zestawienie ofert
Kwota jaką dysponuje Zamawiający: 374 007,52 zł. z możliwością pozyskania dodatkowych środków.
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Okres gwarancji i rękojmi |
1 |
GRIN BUDOWNICTWO Adam Dziejma 15-341 Białystok, ul. Południowa 37 |
477 178,50 |
4 lata |
2 |
Zakład Remontowo-Budowlany Figura Paweł 15-706 Białystok, ul. Gruntowa 5/84 |
430 500,00 |
4 lata |
3 |
Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Szerszunowicz 16-060 Zabłudów, kol. Zabłudów 5/2 |
468 630,00 |
4 lata |
4 |
PAWO s.c. 15-509 Białystok, Sobolewo, ul. Szosa Baranowicka 80 |
476 790,34, |
4 lata |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej
- wzór oświadczenia dostępny poniżej w załączniku
Białystok, dn. 08.02.2018 r.
Uwaga zmiana terminu składania ofert na dzień 08.02.2018 roku godz. 9.00.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na: Adaptację budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby Brygady Patrolowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. 1 Maja 7 D wyjaśnia co następuje:
1. Zgodnie z opisem technicznym drzwi EI należy wykonać jako drewniane. Czy nie powinny być wykonane jako stalowe? Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź:
Drzwi EI występują wyłącznie jako stalowe. Opis jest ogólny dla stolarki drzwiowej i okiennej.
2. Zgodnie z odpowiedzią Inwestora z dnia 01.02.2017r. na pytanie nr 2 z zestawu II, Należy wykonać drzwi o klasie antywłamywalności – min.RC4, prosimy o potwierdzenie, czy na pewno Inwestor wymaga, aż tak wysokiej klasy odporności na włamanie, jeżeli okna oraz brama nie posiadają żadnej odporności na włamanie?
Odpowiedź:
Inwestor wymaga drzwi o klasie antywłamywalności min. RC4
Białystok, 05.02.2018 r.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na: Adaptację budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby Brygady Patrolowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. 1 Maja 7 D wyjaśnia co następuje:
ZESTAW I:
1.Czy zamawiający przewiduje izolację przeciwwodną ścian fundamentowych? Jeżeli tak to proszę o specyfikację wykonania.
Odpowiedź: Zamawiający przewiduje izolację przeciwwodną ścian fundamentowych przez zastosowanie masy asfaltowo-kauczukowej zgodnie ze specyfikacją produktu
- Proszę o podanie specyfikacji styropianu przewidzianego na ocieplenie ścian fundamentowych.
Odpowiedź: Styropian przewidziany na ocieplenie ścian fundamentowych o gr. 15 cm.
- Czy zamawiający przewiduje wyłożenie projektowanych schodów zewnętrznych wejściowych okładziną czy będą one betonowe?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Proszę o sprecyzowanie grubości wełny mineralnej na stropie podwieszanym. Różnice pomiędzy przedmiarem (poz. 19) a przekrojem A-A Rys. A-3.
Odpowiedź: Zgodnie z przekrojem 15cm
- Proszę o sprecyzowanie specyfikacji stolarki zewnętrznej. Czy zamawiający przewiduje montaż naświetla nad drzwiami wejściowymi jak przedstawia projekt elewacji?
Odpowiedź: Zamawiający przewiduje montaż naświetla nad drzwiami wejściowymi zgodnie z rzutem i elewacją,
- Proszę o podanie specyfikację podokienników wewnętrznych.
Odpowiedź: Zmywalne, nie nasiąkliwe, mrozoodporne – np. konglomerat
- Proszę o podanie kolorów farb przeznaczonych do malowania wnętrza.
Odpowiedź: Sufity białe, ściany do wysokości 2,0 m np. szare.
- Czy zamawiający jest zobowiązany dostarczyć bramę wjazdową jako materiał do montażu (poz. 128 przedmiaru)? Jeżeli nie to proszę o podanie jej specyfikacji. Odpowiedź: Bramę dostarczy zamawiający
Zestaw II
- Prosimy o załączenie zestawienia stolarki drzwiowej lub dokładne opisanie
poszczególnych drzwi.
Odpowiedź: Wykonać w opraciu na rzucie przyziemia oraz opis techniczny.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy drzwi zewnętrze określone w opisie technicznym jako
antywłamaniowe, jaką maja posiadać określoną klasę antywłamaniowości. Jeżeli tak to jaką?
Odpowiedź: Klasa antywłamaności drzwi zewnętrznych- min.RC4
- Wg. poz. nr 60 przedmiaru budowlanego wrota stalowe należy ocieplić styropianem
gr.3cm natomiast wg. dokumentacji - styrodurem gr.3cm. Prosimy o wyjaśnienie.- Odpowiedź: Wrota stalowe należy ocieplić styrodurem o gr. 3 cm
- Prosimy o wyjaśnienie, czy w pozycji nr. 52 obmiar nie powinien wynosić 12,21m2?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy wyposażenie meblowe widoczne na rysunku architektury
- A-1 należy ująć w ofercie, czy jest poza zakresem przetargu?
Odpowiedź: Poza zakresem.
- W przedmiarze budowlanym, nie ujęto wykonania stalowego daszku zewnętrznego.
Prosimy o wyjaśnienie, czy należy ująć wykonanie daszku w ofercie?
Odpowiedź: Należy ująć wykonanie daszku.
- W załączony przedmiarze robót budowlanych, nie ujęto wywozu i utylizacji papy
z rozbiórki. Prosimy o wyjaśnienie po czyjej stronie jest wywóz i utylizacja papy?
Odpowiedź: Wywóz i utylizacja papy jest po stronie wykonawcy
- Wg. poz. nr 79 przedmiaru budowlanego ocieplenie kominów należy wykonać z płyt
z styropianu natomiast wg. dokumentacji opisu ocieplenie kominów należy wykonać
z wełny skalnej gr. 5cm. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Ocieplenie kominów należy wykonać z wełny skalnej o gr. 5cm.
- Wg. dokumentacji projektowej określono wykonanie izolacji fundamentów, brak jest prac wykonania izolacji przeciwwilgociowych w przedmiarze robót budowlanych.Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- W załączonym przedmiarze robót budowlanych, nie ujęto wykonania okładzin schodów
zewnętrznych z lastryko lub płytek mrozoodpornych. Prosimy o wyjaśnienie, z czego
należy wykonać okładziny schodów zewnętrznych?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- W załączonym przedmiarze robót budowlanych nie ujęto wywozu ziemi z korytowania nawierzchni 10cm+15cm+5cm +8cm=38cm; 0,38m*(110,0m2+23,73m2)=50,82m3gruntu do wywozu. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- W załączonym przedmiarze budowlanym w działach utwardzenie terenu nie ujęto
wykonania krawężników. Prosimy o wyjaśnienie, czy należy ująć krawężniki jeżeli takto w jakiej ilości i na jakiej podbudowie?
Odpowiedź: Ująć krawężniki na podbudowie z chudego betonu, 30mb krawężnika o wym. 15x30x100 i 20 mb obrzeża o wym. 6x20x100.
- W załączonym przedmiarze budowlanym w poz. nr 127 opisano, że ogrodzenie
panelowe jest materiałem Inwestora. Prosimy o potwierdzenie że panele ogrodzeniowe wraz z słupkami i akcesoriami montażowymi dostarczy Inwestor. Prosimy o podanie producenta i modelu.
Odpowiedź: Standardowe ogrodzenie panelowe 2,5x1,8.Transport ogrodzenia na koszt wykonawcy z siedziby RDW w Białymstoku w Zaściankach, ul. Usługowa 6/2.
- Poz. nr 128 - Brama wjazdowa dwuskrzydłowa 400x200 – prosimy o zamieszczenie szczegółowego opisu bramy (jakie profile, wypełnienie bramy, jakie sterowanie)
Odpowiedź: Materiał z rozbiórki, bez sterowania.
- Prosimy o potwierdzenie, że podbudowy pod nawierzchnie utwardzone należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót budowlanych określonych w działach ,,utwardzenie terenu”
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, z jakiego materiału należy wykonać cokół budynku - z tynku mozaikowego, czy z płytki klinkierowej?
Odpowiedź: Tynk mozaikowy
- W przedmiarze budowlanym w poz. nr 112 ujęto tylko 14.389m2 wykonania tynku mineralnego na cokole. Natomiast wg. dokumentacji należy wykonać tynk mozaikowy lub płytki klinkierowe na wysokość 1m, co daje obmiar (13,11m+14,62m*2-4,07m-1,1m)*1,0m= 38,18m2. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy zdemontowane kraty należy zdemontować, odnowić
i ponownie zamontować?, czy tylko zdemontować?
Odpowiedź: Tylko demontaż
- Prosimy o potwierdzenie, że określona ilość ogrodzenia w poz. nr 129,130,131
przeznaczona do renowacji jest wystarczająca do prawidłowego wykonania umowy. Odpowiedź: Tak, jest wystarczająca.
- Wg. opisu technicznego architektoniczno-konstrukcyjnego pokrycie dachu należy
wykonać z dwóch warstw papy podkładowej na zakład i jednej warstwy papy
termozgrzewalnej wierzchniego krycia , natomiast wg. rysunku przekroju A-A należy
wykonać pokrycie 2x papa termozgrzewalna. Prosimy o wyjaśnienie z ilu warstw papy wykonać izolacje dachu?
Odpowiedź: Izolację dachu nalezy wykonać z papy podkłądowej x2 + papa wierzchniego krycia x1. Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Wg. pozycji nr 38 przedmiaru budowlanego ściany należy pomalować farbami
emulsyjnymi natomiast wg opisu technicznego architektoniczno-konstrukcyjnego -
farbą silikatową. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Do wysokości 2,0 farba silikatowa, powyżej i sufity farby emulsyjne
- W załączonym przedmiarze robót budowlanych, nie ujęto wyposażenia w sprzęt
gaśniczy. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Poza zakresem.
- Wg. opisu technicznego architektoniczno-konstrukcyjnego – wykończenie wewnętrzne- opisano izolację podłóg w pomieszczeniach mokrych poprzez 3 krotne malowanie dysperbitem z wywinięciem na ściany 15 cm. Brak jest takich prac w załączonym przedmiarze budowlanym, ponadto tego typu izolacje pod płytki wykonuje się z np. folii w płynie z zastosowaniem taśm uszczelniających. Prosimy o wyjaśnienie jakie prace należy ująć w ofercie?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- W załączonym przedmiarze robót budowlanych nie ujęto wywozu i utylizacji
gruzu z rozbiórki. Prosimy o wyjaśnienie po czyjej stronie jest wywóz i utylizacja
gruzu?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- W załączonym przedmiarze robót budowlanych nie ujęto wykonania wieńców
żelbetowych górnego i dolnego w nowoprojektowanych ścianach. Prosimy
o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Wg własnej kalkulacji na podstawie projektu budowlanego
- Wg. pozycji nr 92,96,101 przedmiaru budowlanego należy wykonać tylko 7,06m2
docieplenia ościeży, natomiast wg dokumentacji ościeża okienne maja ok. 30cm,
(drzwiowe 15cm szerokości) co daje łączny obmiar 18,3m2. Prosimy o wyjaśnienie. Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Wg. rysunku nr A-4 Elewacje, wyprawę tynkarską zewnętrzną należy wykonać jako silikonową natomiast wg. przedmiaru robót poz. 99,100, wyprawę tynkarską należy wykonać z tynku mineralnego. Prosimy o wyjaśnienie z jakiego tynku wykonać
elewację?
Odpowiedź: Tynki silikonowe
- W załączonym przedmiarze robót budowlanych dla budynku nie ujęto wykonania
nadproży nad drzwiami w nowoprojektowanych ściankach działowych. Prosimy
o wyjaśnienie czy nadproża przyjąć jako prefabrykowane np L19, czy jako żelbetowe
wylewane na budowie?
Odpowiedź: Zgodnie ze sztuką budowlaną wg własnych rozwiązań
- W załączonym przedmiarze robót budowlanych nie ujęto korytowania pod warstwy posadzkowe w pomieszczeniu nr 3 „kotłownia”. Prosimy o określenie czy należy przewidzieć oraz podanie obmiaru.
Odpowiedź: Należy przewidzieć wg własnego obmiaru na podstawie rzutu przyziemia
- W załączonym przedmiarze robót budowlanych nie ujęto montażu kratek
wentylacyjnych na kanałach wentylacji grawitacyjnej. Prosimy o wyjaśnienie. Odpowiedź: Proszę o ujęcie.
- W załączonym przedmiarze robót budowlanych poz. 25 oraz wg rysunku A-1 Rzut przyziemia, należy wykonać docieplenie ścian wewnętrznych z użyciem styropianu gr. 10cm. Prosimy o potwierdzenie przyjętej technologii wykonania docieplenia.
Odpowiedź: Ocieplenie z wełny z wykończeniem jak na elewacji.
- W załączonym przedmiarze robót budowlanych nie ujęto wykończenia docieplonych ścian wewnętrznych. Prosimy o określenie jak wykończyć ścianę. Czy powinna to być gładź gipsowa pomalowana farbą?
Odpowiedź: Ocieplenie z wełny z wykończeniem jak na elewacji.
- Istnieją rozbieżności między rys. A-2 elewacje, opisem technicznym, a obmiarem
odnośnie rynien i rur spustowych. Prosimy o określenie ilości w/w elementów
oraz rodzaju (średnic).
Odpowiedź: Podstawą do kalkulacji jest kolejno rysunek techniczny, opis techniczny, obmiar
- Wg opisu technicznego pkt. VI należy wykonać ocieplenie stropodachu izolacją
o gr. 2x10cm, natomiast wg obmiaru oraz rysunku A-3 Przekrój 1x10cm. Prosimy
o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Stropodach od zewnątrz 10cm styropianu, sufit podwieszany + 15cm wełny
- Wg pozycji 22 obmiaru Wiaty należy wykonać lekką obudowę ścian siatką stalową. Prosimy o podanie parametrów oraz rodzaju siatki.
Odpowiedź: Siatka pleciona ocynkowana o oczku ~6x6cm i średnicy 2,5-3mm
- Wg obmiaru Wiaty należy wykonać czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej
wiaty. Pokrycie mocowane jest do elementów drewnianych. Prosimy o określenie czy
elementy drewniane należy wymienić czy odmalować.
Odpowiedź: Do wymiany
- Wg opisu technicznego, rysunków oraz obmiaru, pokrycie dachu należy wykonać papą termozgrzewalną. Papa montowana będzie na izolacji wykonanej ze styropianu.
Prosimy określić czy papa nie powinna być montowana mechanicznie.
Odpowiedź: Styropian mocowany mechanicznie + jedna warstwa papy podkładowej.
- W modernizowanym budynku są wydzielone dwie strefy pożarowe: ZLIII i PM.
Prosimy o wyjaśnienie czy na elewacji nie powinno być wykonane wydzielenie z wełny.
Odpowiedź: Na rozgraniczeniu stref PM i ZL elewacje ocieplić wełną w pasie szerokości 2,0 m.
- Wg opisu technicznego na cokołach budynku należy wykonać podwójną warstwę siatki zbrojącej. Obmiar nie zakłada wykonania tych prac. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź: W przypadku wykończenia tynkiem mozaikowym należy zastosować podwójną siatkę
- Prosimy o wyjaśnienie, czy w pozycji nr. 8 obmiar nie powinien wynosić 7,08m2?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy w pozycji nr. 9 obmiar nie powinien wynosić 51,05m2?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy w pozycji nr. 10 obmiar nie powinien wynosić 76,71m2?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy w pozycji nr. 11 obmiar nie powinien wynosić 12,79m2?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy w pozycji nr. 22, 23, 24, 25, 27 obmiar nie powinien
wynosić 107,81m2?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy w pozycji nr. 26 obmiar nie powinien wynosić 432 szt.?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy w pozycji nr. 28 obmiar nie powinien wynosić 209,66m2?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy w pozycji nr. 31 obmiar nie powinien wynosić 490,81m2?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy w pozycji nr. 35, 36, 37 obmiar nie powinien wynosić
111,32 m2?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Prosimy o wyjaśnienie, czy w pozycji nr. 38 obmiar nie powinien obejmować
malowania wszystkich ścian i wynosić 490,81m2?
Odpowiedź: Należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
- Zgodnie z obmiarem branży sanitarnej należy podłączyć kocioł posiadany przez
Zamawiającego. Prosimy o podanie producenta oraz modelu kotła. Prosimy określić,
po czyjej stronie jest transport kotła z miejsca magazynowania do miejsca wbudowania. Prosimy podać dokładne miejsce montażu kotła.
Odpowiedź: Transport zamawiającego. Kocioł kondensacyjny producent BUDERUS model GB192/30KW z wbudowanym zasobnikiem c.w.u. 40 litr., sterownikiem RC 300 czujnikiem FA. Miejsce montażu kotła do ustalenia z Zamawiającym.
- Wg obmiaru robót sanitarnych poz. 96, 97, 98, 99, 100 należy zamontować grzejniki. Prosimy określić czy grzejniki są w posiadaniu Zamawiającego, czy należy je zakupić.
Odpowiedź: Grzejniki posiada zamawiający.
- Wg rysunku zagospodarowania terenu należy wykonać przyłącze gazowe
wg oddzielnego opracowania. Na elewacji budynku znajduje się nowa skrzynka
gazowa. Prosimy o określenie czy przyłącze gazowe jest poza zakresem przewidzianych prac .
Odpowiedź: Poza zakresem.
- Obmiar robót sanitarnych nie przewiduje odtworzeni zagospodarowania działki,
a jedynie zasypanie i zagęszczenie gruntu. Prosimy o potwierdzenie, że wystarczającym jest wykonanie takich prac i niepotrzebne jest wykonanie odtworzeń warstw wierzchnich.
Odpowiedź: Tereny zielone (trawniki należy odbudować). pod planowanymi nawierzchniami drogowymi projekt sanitarny nie przewiduje odbudowy.
- Wg pkt. 5 elektrycznego opisu technicznego, rozdzielnicę należy wykonać jako
podtynkową, natomiast na schemacie jest oznaczona jako natynkowa. Prosimy
o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Podtynkowa.
- Wg pkt. 9 elektrycznego opisu technicznego, do każdego gniazdka poza przewodem zasilającym należy doprowadzić oddzielny przewód uziemiający. Prosimy
o wyjaśnienie konieczności zastosowania takiego rozwiązania.
Odpowiedź: Należy wykonać
- Wg pkt. 12 elektrycznego opisu technicznego należy wykonać instalację zasilającą
wentylacji, natomiast na rysunkach nie ma takiej informacji. Prosimy o wyjaśnienie. Odpowiedź: Należy wykonać
- Wg pkt. 12 opisu technicznego elektrycznego: "Podłączenie automatyki urządzeń
(sterujących) detektorami, wentylatorami dachowymi wraz z rozruchem wykona
Wykonawca lub autoryzowany serwis". Prosimy o określenie po czyjej stronie znajduje się rozruch.
Odpowiedź: Po stronie wykonawcy.
- Prosimy o określenie skąd wykonawca może pobierać wodę oraz energię elektryczną do celów budowlanych.
Odpowiedź: We własnym zakresie.
- Prosimy o zmianę zapisu §2, pkt 1) wzoru umowy na: „Rozpoczęcie realizacji
zamówienia z dniem przekazania placu budowy”.
Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje zmian w powyższym zapisie.
- Prosimy o zmianę zapisu §2, pkt 2) wzoru umowy na: „Zakończenie realizacji
zamówienia: w ciągu 90 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.” Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje zmian w powyższym zapisie.
- Prosimy o zmianę zapisu §5 pkt. 7 wzoru umowy na: „Strony przewidują płatność
częściową, dokonywaną raz w miesiącu, na podstawie prawidłowo wystawionej
faktury, płatnej w terminie 30 dni od dnia wystawienia.”
Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje zmian w powyższym zapisie.
Zestaw III
- 1. Prosimy o zamieszczenie specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych i drogowych
2 W obmiarze robót sanitarnych nie ujęto bruzdowania oraz zarabiania bruzd.Prosimy o potwierdzenie, że wszystkie instalacje sanitarne należy prowadzić natynkowo.
Odpowiedź: Ad.1 i Ad.2 Podstawą do wykonania kalkulacji jest kolejno rysunek techniczny, opis techniczny, obmiar. W przypadku wystąpienia rozbieżności należy przyjąć wariant spełniający wyższe standardy. Zgodnie z Warunkami Technicznymi i Obowiązującymi Zasadami Sztuki Budowlanej.
Białystok, dn. 01.02.2018 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku - Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Adaptacja budynku socjalno- gospodarczego na potrzeby Brygady Patrolowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul.1 Maja 7D, tj.:
I. W SIWZ – Istotne warunki zamówienia:
- w Rozdziale 17. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT pkt.17.2 otrzymuje brzmienie:
„ 17.2 Ofertę należy złożyć w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Zaścianki ul. Usługowa 6/2 – pokój nr 1 nie później niż do godz. 09:00 dnia 08.02.2018 roku.”
II. Zmianie ulega przedmiar robót –branża budowlana budynek:
Przedmiar budowlany po zmianie z dn. 01.02.2018 r.
Dokumenty po zmianach z dnia 01.02.2018 r. dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, dn. 01.02.2018 r.
Ogłoszenie nr 500024142-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.
Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zmianie umowy
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 506670-N-2018
Data: 17/01/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska 6,
15620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67
153.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-02-06, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2018-02-08, godzina: 09:00
Ogłoszenie nr 506670-N-2018 z dnia 2018-01-17 r.
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Adaptacja budynku socjalno- gospodarczego na potrzeby Brygady Patrolowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul.1 Maja 7D.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska 6 , 15620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne - 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku - Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Zaścianki ul. Usługowa 6/2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku socjalno- gospodarczego na potrzeby Brygady Patrolowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul.1 Maja 7D.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Adaptacja budynku socjalno- gospodarczego na potrzeby Brygady Patrolowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul.1 Maja 7D.
II.5) Główny kod CPV: 45262200-8
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na wykonaniu remontu/budowy/przebudowy/adaptacji budynku o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (brutto) z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (składa wykonawca na wezwanie zamawiającego). b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, 2) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania; 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka strony