Unieważnienie-Poprawa odwodnienia dr. woj. Nr 671 na odc. Knyszyn-Krypno
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych, Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że dnia 06.06.2007r. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: poprawę odwodnienia drogi wojewódzkiej Nr 671 na odcinku Knyszyn - Krypno, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ww. ustawy.
Uzasadnienie
Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, ponieważ w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający nie wskazał sposobu wypełnienia druku „Zbiorczy kosztorys ofertowy” tj. nie opisał jednoznacznie pozycji, które składają się na Zbiorczy kosztorys ofertowy.
W szczególności Zamawiający nie określił jaką wartość należy wpisać w poz. lp.1, kol. 3 – roboty drogowe.
13.06.2007r.
WZP.3331-1/07
O G Ł O S Z E N I E
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
15-620 Białystok, ul. Elewatorska 6; tel. (0-85)-664-36-30 (31, 70, 71); fax w. 153
http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro, na:
POPRAWĘ ODWODNIENIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 671
na odcinku KNYSZYN - KRYPNO
Zamówienie obejmuje wykonanie robót na odcinku leżącym na terenie gm. Knyszyn od km 48+116,5 do km 48+553, w tym:
- wykonanie rowu otwartego od km 48+116,5 do km 48+453
- wykonanie rowu krytego od km 48+453 do km 48+553
- przebudowa zjazdów wraz z przepustami – 9 szt.
Kod CPV: 45.23.31.40-2 roboty drogowe
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin realizacji zamówienia – do dnia 31.08.2007 r.
Termin składania ofert – do dnia 05.06.2007r. do godz. 930 (sekretariat).
Otwarcie ofert nastąpi – dnia 05.06.2007r. godz. 1000.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Warunki udziału w przetargu nieograniczonym.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
· Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
· Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
· Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
· Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
· Formularz oferty,
· Zbiorczy kosztorys ofertowy,
· Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
· Wskaźniki czynników cenotwórczych,
· Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
1) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) – na zał. Nr 1,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),
3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku Nr 2, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych tj.:
· kierownik budowy/robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
4) zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika budowy/robót),
5) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca na załączniku Nr 3,
6) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 1 zamówienie, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN) odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku Nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
7) umowy lub inne dokumenty regulujące współpracę podmiotów określone w pkt. 8 i 9 Instrukcji dla Wykonawców.
Pozostałe warunki zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
SIWZ można pobrać ze strony internetowej zamawiającego http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/, odebrać (cena 32 zł) w siedzibie PZDW w Białymstoku pokój Nr 203 lub za zaliczeniem pocztowym.
Osoby upoważnione do kontaktów, w godz. 7.30 – 14.30:
· mgr inż. Hanna Sołowianiuk – Kardasz, tel. 085-664-36-30 wew. 160 (sprawy dot. procedury przetargowej),
· mgr inż. Lidia Kasprzak, tel. 085-664-36-30 wew. 162 (sprawy merytoryczne).
Kryteria wyboru ofert - najniższa cena ofertowa (brutto).
Białystok 23.05.2007 r..
Metryka strony