Remont nawierzchni dr. woj. Nr 693
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele – Siemiatycze, z podziałem na zadania:
zadanie 1: w km 26+950 – 27+420
zadanie 2: w km 30+100 – 30+600
zakończone zostało podpisaniem umowy w dniu 11.06.2007r. z Przedsiębiorstwem Drogowo – Mostowym w Siemiatyczach.
14.06.2007r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej
nr 693 Kleszczele – Siemiatycze, z podziałem na zadania:
zadanie 1: w km 26+950 – 27+420
zadanie 2: w km 30+100 – 30+600
przeprowadzone w dniu 2007-05-29 zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Drogowo – Mostowego w Siemiatyczach, 17 – 300 Siemiatycze, ul. 11-go Listopada 253.
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
31.05.2007r.
O G Ł O S Z E N I E
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach
ul. 11-go Listopada 253; tel. (0-85) 655-26-23; fax (0-85) 656-05-68
http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro, na:
remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele – Siemiatycze, z podziałem na zadania:
· zadanie 1: w km 26+950 – 27+420,
· zadanie 2: w km 30+100 – 30+600.
Kod CPV: 45233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin realizacji zamówienia – w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy
Termin składania ofert – do dnia 2007-05-29 do godz. 900.
Otwarcie ofert nastąpi – dnia 2007-05-29 o godz. 910.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Warunki udziału w przetargu nieograniczonym.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
· Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
· Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
· Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
· Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
· Formularz oferty,
· Kosztorysy ofertowe - Zadanie Nr 1, 2 (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
· Wskaźniki czynników cenotwórczych,
· Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
1) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),
3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.:
· kierownik budowy/robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
4) zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika budowy/robót),
5) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
6) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 2 zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (brutto)) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
Pozostałe warunki zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
SIWZ można poprać ze strony internetowej zamawiającego http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/ lub odebrać w siedzibie RDW w Siemiatyczach.
Osoby upoważnione do kontaktów, w godz. 7.30 – 14.30
Jan Juchimowicz tel. 0-85 655-26-23
Bernadetta Arbaszewska-Koc tel. 0-85 655-26-23
Kryteria wyboru ofert - najniższa cena ofertowa (brutto).
2007-05-15.
Metryka strony