Remont nawierzchni dr. woj. Nr 693

                                                                                                          

                                                                                              INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele – Siemiatycze, z podziałem na zadania:

zadanie 1: w km 26+950 – 27+420

zadanie 2: w km 30+100 – 30+600

zakończone zostało podpisaniem umowy w dniu 11.06.2007r. z Przedsiębiorstwem Drogowo – Mostowym w Siemiatyczach.

14.06.2007r.

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej

nr 693 Kleszczele – Siemiatycze, z podziałem na zadania:

zadanie 1: w km 26+950 – 27+420

zadanie 2: w km 30+100 – 30+600

przeprowadzone w dniu 2007-05-29 zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Drogowo – Mostowego w Siemiatyczach, 17 – 300 Siemiatycze, ul. 11-go Listopada 253.               

Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

31.05.2007r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O G Ł O S Z E N I E

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach

ul. 11-go Listopada 253; tel. (0-85) 655-26-23; fax (0-85) 656-05-68

http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/

www.pzdw.home.pl

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro, na:

 

remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele – Siemiatycze, z podziałem na zadania:

·        zadanie 1: w km 26+950 – 27+420,

·        zadanie 2: w km 30+100 – 30+600.

 

Kod CPV: 45233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

 

Termin realizacji zamówienia –  w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy

Termin składania ofert     do dnia 2007-05-29 do godz. 900.

Otwarcie ofert nastąpi     dnia 2007-05-29 o godz. 910.

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Warunki udziału w przetargu nieograniczonym.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

·        Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

·        Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

·        Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

·        Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

           

2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

·        Formularz oferty,

·     Kosztorysy ofertowe - Zadanie Nr 1, 2 (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),

·     Wskaźniki czynników cenotwórczych,

·      Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:

1)      oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),

2)      aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),

3)      wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia                        i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia                  i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.:

·        kierownik budowy/robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;

4)      zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika budowy/robót),

5)      wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,

6)      wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 2 zamówienia, każde  o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (brutto)) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

Pozostałe warunki zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

SIWZ można poprać ze strony internetowej zamawiającego http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/ lub odebrać  w siedzibie RDW w Siemiatyczach.

Osoby upoważnione do kontaktów, w godz. 7.30 – 14.30

Jan Juchimowicz tel. 0-85 655-26-23

Bernadetta Arbaszewska-Koc tel. 0-85 655-26-23

 

Kryteria wyboru ofert - najniższa cena ofertowa (brutto).

 

2007-05-15.

 

Metryka strony

Udostępniający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2007-05-15

Data modyfikacji: 2007-06-14

Opublikował: Małgorzata Tomkiel

Data publikacji: 2007-05-15