Likwidacja zastoisk wodnych w pasie dr. woj. Nr 670 odc. Osowiec-Suchowola
likwidację zastoisk wodnych w pasie drogi wojewódzkiej nr 670 odc. Osowiec -Suchowola w km 16+050 -16-750 str. P
INFORMACJA O MODYFIKACJI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na likwidację zastoisk wodnych w pasie drogi wojewódzkiej nr 670 odc. Osowiec-Suchowola w km 16+050 -16+750 str. P.
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce wprowadza modyfikację do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia polegającą na wprowadzeniu brakującego druku – „Wskaźniki czynników cenotwórczych” stanowiącego załącznik do Kosztorysu ofertowego na ww. zadanie.
Druk „Wskaźniki czynników cenotwórczych” w załączeniu.
13.09.2007r.
Białystok: Likwidacja zastoisk wodnych w pasie drogi wojewódzkiej nr 670 odc. Osowiec-Suchowola w km 16+050 -16+750 str. P.
Numer ogłoszenia: 159565 - 2007; data zamieszczenia: 06.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/, www.pzdw.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja zastoisk wodnych w pasie drogi wojewódzkiej nr 670 odc. Osowiec-Suchowola w km 16+050 -16+750 str. P..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja zastoisk wodnych w pasie drogi wojewódzkiej nr 670 odc. Osowiec-Suchowola w km 16+050 -16+750 str. P.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty (zgodnie z załączonym drukiem), 2. Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia), 3. Wskaźniki czynników cenotwórczych, 4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy: 1) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis), 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: - kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami; 4) zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót), 5) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca, 6) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.1 zamówienie, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, ul Wodna 7, 16-100 Sokółka..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
27.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, ul Wodna 7, 16-100 Sokółka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
6.09.2007
Metryka strony