Remont nawierzchni w m. Dąbrowa Białostocka - ul. 3 Maja
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce z siedzibą przy ul. Wodna 7 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 06.08.2007r. na remont nawierzchni bitumicznej w m. Dąbrowa Białostocka w ul. 3 Maja w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 673 Lipsk-Sokółka w km 12+927 – 13+488 zakończone zostało wyborem oferty : Przedsiębiorstwa Drogowo Mostowego w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Wodna 7. Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy: 1. STRABAG Sp. z o.o. PL, 03-472 Warszawa ul. B. Brechta 7. Przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 49,14 pkt.; 2. Przedsiębiorstwo -Drogowo Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o. 19-203 Grajewo, ul. Robotnicza 4. Przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 89,83 pkt.; 3. Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Wodna 7. Przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.; 4. TILTRA Przedsiębiorstwo -Drogowo Mostowe „Białystok” Spółka Akcyjna 15-516 Białystok, ul. Ciołkowskiego 90. Przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 97,22 pkt.. 13.08.2007r.
Białystok: Remont nawierzchni bitumicznej w m. Dąbrowa Białostocka w ul. 3 Maja w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 673 Lipsk-Sokółka w km 12+927 - 13+488.
Numer ogłoszenia: 117775 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
· Adres strony internetowej zamawiającego:
http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/, www.pzdw.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznej w m. Dąbrowa Białostocka w ul. 3 Maja w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 673 Lipsk-Sokółka w km 12+927 - 13+488.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznej w m. Dąbrowa Białostocka w ul. 3 Maja w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 673 Lipsk-Sokółka w km 12+927 - 13+488.
Lokalizacja odcinka wyznaczonego do remontu:
Droga Nr 673: w km od 12+927 do km 13+488.
Zakres robót:
- Frezowanie nawierzchni bitumicznej -
- Wyrównanie istniejącej podbudowy masą bitumiczną - 2,60 t;
- Nawierzchnia ścieralna z mieszanki min. bit. gr
- Nawierzchnia ścieralna z mieszanki min. bit. gr
- Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 15 szt.
- Inwentaryzacja powykonawcza
- Projekt czasowej organizacji ruchu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.Formularz oferty (zgodnie z załączonym drukiem),
2.Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),
3.Wskaźniki czynników cenotwórczych,
4.Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
1) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i
spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.
177 z późn. zm.),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie
do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem
terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),
3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.:
- kierownik budowy/robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata
doświadczenia z uprawnieniami;
4) zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie
składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika
budowy/robót),
5) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
6) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, ul Wodna 7, 16-100 Sokółka.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.08.2007 godzina 09:00
miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, ul Wodna 7, 16-100 Sokółka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
12.07.2007
Metryka strony